Kaks asiaa ihmetyttää: Onko 24/7 lähetyksessä kuuluvat Big Brotherin äänet ainakin kolmen eri ihmisen ääniä? Eli ne nauhoitetut kuulutukset ja sitten sen tuottajan (Mikko?) ääni ja sitten vielä joku kolmas?
Ja sitten onko tään palstan Big_Brother myös useampi ihminen? Tiedän et Cesar sen lanseeras mutta sanoi myös että sitä nimimerkkiä käyttää muutkin sen luottohenkilöt?
Onko Big Brother useampi ihminen?
10
1374
Vastaukset
- iso iso veli
Koeta nyt käsittää, että se on vaan viihdeohjelma.
- niitä on useampia
joskus on jopa naisen ääntä kuultu! ei yks ihminen voi valvoa 24/7 3kuukauden ajan!
- Big_Brother69
kyllä nyt kolme kuukautta valvoa jaksaa!! =)
jos toi nimimerkki on rekisteröity niin eiköhän se yks tyyppi ole... tai sitten jakanut tunnuksia kadulla...
- BBFaniHKI
Vastauksena molempiin kysymyksiisi: "On" ja "On" ;)
- Salli mun nauraa..
Eikun se yksi vaan tykkää puhua monella eri äänellä.
Tottakai se siellä valvoo 24tuntia vuorokaudessa kun kerran ohjelmassa lukeet et isoveli valvoo.
Tulee mieleen helsingin palo aikoinaan kun piti hevospeleillä lähtee raumalta asti sitä sammuttamaan kun stadilaiset ei löytänyt vettä. Valmiiksi nauhoitetut viestit ovat saman henkilön äänellä kaikki; Eli ne mikrofoninhaku ym kuulutukset. Niitäkin viestejä voi tulla aika monipuolisia kun ilmeisesti niitä pystyvät nopeasti pätkimään ja koostamaan ja niilläkin esimerkiksi jotakin asukasta erikseen käskyttämään sulkemaan jonkin tietyn oven. En usko että jokaiselle asukkaalle ja ovelle on erikseen tehty valmis kuulutus.
Ohjaamosta käsin tehtyjä kuulutuksia, esim. viikkotehtävien onnistumisesta ilmoittavia, tekee ainakin pari ihmistä. Ja onhan sitten näitä erikoistapauksia joissa itse tuottaja Räisänenkin on ollut äänenä.
Meidän palstan Big_Brother nimimerkin takana voi olla muitakin kuin minä. Itseasiassa haluasin siihen vielä yksi tai kaksi ihmistä lisää, ns palstatiimiin, joilla olisi 24/7 palvelu ja olisivat muutenkin sopivia kirjoittajia...- gei--
Kuka se on se isoveli, joka puhuu vähän hintahtavalla äänellä? :D
- Mel-Nevercare
gei-- kirjoitti:
Kuka se on se isoveli, joka puhuu vähän hintahtavalla äänellä? :D
No sen BB:n ääni on kaukana hintahtavasta. Dromee ei saa haukkua jos ei ihmistä tunne. Itse esim. EN ikinä haukkuis sitä
- Kaarlo
Yksi ja sama ihminen on tarkkaillut talon tapahtumia jo kuuden viikon ajan 24 tuntia vuorokaudessa. Kova homma, mutta kukaan ei ole ikinä väittänyt, että BIG BROTHERINA oleminen olisi helppoa.
- salainen_7
bb on salainen persoona ja koko B on yhtä salaliittoa epämäräisineen sopimuksineen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504