ei oo omassa elämässään tarpeeksi sisältöä! ..ja niille jotka käy täälä muka vaan siks että "naureskelee" muiden jutuille. Itsepetosta sanon minä!
TÄÄ PALSTA ON IHMISILLE JOILLA
13
1032
Vastaukset
- Manfred
Vaan ei siinä mitään itsepetosta ole, kun sen tietää ja hyväksyy...
Tunnustan kuuluvani kumppankin ryhmään. - scale
paljastuin.
- ikävä ihminen
Kun ei muuta tekemistä ole niin täällä seikkailen. Antaa paljon, mutta ottaa vähän.
- Jihuuu
..joilla se tekeminen käytännön syistä sijoittuu enimmäkseen neljän seinän sisälle :P
Mutta todettakoon, että nettailu on myös hyvää viihdettä. Onpahan täällä tullut notkuttua ennenkin :D ...minulle tämä palsta on pieni irtiotto arjesta keskellä arkea. Pieni lepohetki hektisestä tilanteesta.
Elämän sisältö tällä hetkellä....liikaa. Pitäisi joistakin projekteista luopua, kun alkaa tunnit vuorokaudessa loppua kesken ja univaetta kertyy.- eli siis
elämässäsi ei ole sisältöä näin ollen.? Hyvä vaan,että löysit tänne, missä meitä kohtalotovereita löytyy.
- tuostapa saankin
elämääni sisältöä!
mut samaa voi sanoo kiekkoilijoista, jalkapalloilijoista, shakin pelaajista, alkoholisteista ynnä muista ajankuluttajista
- IngallsinLaura
Tuo on varmasti totta. Mutta vain osa koko totuudesta. Välillä kadehdin ihmisiä, jotka kykenevät ajattelemaan suppeasti ja näkemään vain yhden kulman.
- Sepe.
tai oikeastaan oletkin jo täällä meidän tylsistyneiden seurana.
- Jukka Jukanjukanjukka
Aloituksesi oli ala-arvoinen ja huono
kultapieni, terapiaa... Mä tyydytän luontaisen vittuilutarpeeni täällä niin ei tarvi sit alkaa ängsteileen kenellekkään irl:ssä. Ja mitäköhän sisältöä sun omassa pikku elämässä sit on niin paljon ettei muka oo koskaan sellaista hetkeä duunissa / himassa ettei ois mitään tekemistä, fuck you, kukaan oo oikeesti niin kiireinen jos ei oo hamstrannu itelleen miljoonaa tähänkin hommaan verrattavissa olevaa yhtä typerää ja teennäistä 'sisältö-harrastusta'.
- rusalka
Prkle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636166
- 635589
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1274397- 553863
- 143795
- 323219
- 672979
- 592846
- 692588
- 471950