Munille potkaiseminen

H.P jaakko

älkää koskaan potkaisko meitä poikia munille, luuletteko te tytöt et me nautitaan siitä? Hä!

Esim.veljen munille potkaisu on nuorelle miehelle kun raiskaus. Hävetkää ja kasvakaa aikuisiksi.

Siis mua alka vituttaa ku luokan tytöt potkasee meit munille ja sit alkaa kikattaa, siitä sais oikeesti läväyttää turpaan ja taittaa sormet mielensä mukaan vaik tyttöihin ei yleensä käydä käsiks

Ei tytöil oikeus käydä käsiks! Ei väkivalta oo sallittuu vai onko teijän mielestä? Siis mitä useemmin potkasee alapäähän sitä varmemmin siihen tulee vaurioita ja vaikeuttaa lasten saamista, ei tarvitse mennä edes isyys! No mitäpä te kaikki tästä tiedätte...

Tiedän et useat tytöt nauttivat siitä ja on muka niin samantekevää potkaiseeko munille vai mahaan, se ei yksinkertaisesti ole!

157

20196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh

      Tässä tapauksessa, jos et itsekään tahdo väkivaltaa.

      • H.P jaakko

        Oon vaa joskus vähä puristellu tyttöi pyllyst ja tisuist ja kertonu että oon saanu niilt.sitte ne tulee vaa potkii munille onko reiluu?


      • minä minä
        H.P jaakko kirjoitti:

        Oon vaa joskus vähä puristellu tyttöi pyllyst ja tisuist ja kertonu että oon saanu niilt.sitte ne tulee vaa potkii munille onko reiluu?

        perun puheeni. jos sinä olet kosketellut tyttöjä sopimattomasti niin ehken itse toimisin vielä rajummin. jos tahdot että sinua kohtaan ollaan mukavia niin ole sinäkin muita kohtaan ja kunnioita jokaisen yksityisyyttä äläkä puhu sontaa!


      • Anonyymi
        H.P jaakko kirjoitti:

        Oon vaa joskus vähä puristellu tyttöi pyllyst ja tisuist ja kertonu että oon saanu niilt.sitte ne tulee vaa potkii munille onko reiluu?

        Vähän vaan saa potkia munille. Pojat on paskoja. Luulevat itsestään liikoja kun munat omistaa hih heh


      • Anonyymi

        Hyvin usein on joku ahmed suallaidhtunki joka syyllistyy törkeään väkivaltaan. Mikä näitä musuja vaivaa ovat aivottomia dorkia. Kyllä on syytä pelätä kun vastaan tulee. Hyvin usein menen kadun toiselle puolelle samalle kadulle ei mahduta.


    • minä minä

      kaukana kivasta. nuorella miehellä tai miehellä jos häntä potkitaan sukuelimiin niin on vaarana lapsettomuus, vakivalta on aina väkivalta! sinuna kertoisin luokkasi opettajalle tai luokanvalvojalle.tai sanot ensi kerralla tytöille että tuosta lävähtää poliisi juttu! aika naurettavaa likoilta heti itse itkemässä opettajalle kun poika tökkäsee, ja mitä kikattamista siinä on kun lääkäristä tulee ilmoitus et lasteen saanti on mahdotonta?

      • Kerkko K

        Jos nainen minua potkaisee munille, niin lyön 100% varmasti nyrkillä päin naamaa ja täysillä. Ilman kauneusleikkausta ne kasvot on jauhelihaa. Onko se miehekästä? Ehkä ei, mutta lyön silti.


      • munavieteri
        Kerkko K kirjoitti:

        Jos nainen minua potkaisee munille, niin lyön 100% varmasti nyrkillä päin naamaa ja täysillä. Ilman kauneusleikkausta ne kasvot on jauhelihaa. Onko se miehekästä? Ehkä ei, mutta lyön silti.

        Jos sua joku muija potkii munille makaat maassa itkien etkä ketään lyö. siinäpä sitten piipität kivekset paskana. hahahahahhahahahaha sitten kaikki nauraa sulle.
        et pärjäisi edes 10vuotiaalle tytölle tappelussa.


      • H.P jaakko

        tytöt teki jutun musta kytille ku huorittelin niitä ja puristelin pyllyst ja tisuist. ei kukaa uskonu ettäne o potkinu mua.
        rehtori uhkas erottaa mut koulusta.


      • minä minä
        munavieteri kirjoitti:

        Jos sua joku muija potkii munille makaat maassa itkien etkä ketään lyö. siinäpä sitten piipität kivekset paskana. hahahahahhahahahaha sitten kaikki nauraa sulle.
        et pärjäisi edes 10vuotiaalle tytölle tappelussa.

        en menis vannomaan, sen verran alko hämäämään tuo nyrkki juttu, noh uskon että miehiä sattuu kun vedetän esim polvella munille, mutta tarviiko sitä ihan itse tyhmäksi ruveta? tekisin kyl ihan samanlailla jos olisin mies, vaikka eihän se kannata! minusta se on kiinnostuksen esitys tytöiltä jos vetää jätkää munille :D mutta en allekirjoita tuota sinun juttuasi että kyseinen jätkä makaa maassa itkien, varmaan vähän aikaa makaa ja ottaa nyrkin esille, itse kyl lähtisin painelee niin nopeasti karkuun kun vain pääsen :D vaikka en kyl ole niin idiootti ja potki toista jalkoväliin, paha paikka :/


      • meiti
        H.P jaakko kirjoitti:

        tytöt teki jutun musta kytille ku huorittelin niitä ja puristelin pyllyst ja tisuist. ei kukaa uskonu ettäne o potkinu mua.
        rehtori uhkas erottaa mut koulusta.

        tyttönen yritti skodaa munille, mut otin jalasta kiinni ja kaadoin tämän tapauksen... Siinä se vähän aikaa makoili ja potkasin kylkeen. Ei sille mitään vakavempaa tapahtunu ku purksahti itkuun =D
        Repesin siinä makeasti ja lähin pois (tapahtu koulun aikana)


      • meitsi212
        minä minä kirjoitti:

        en menis vannomaan, sen verran alko hämäämään tuo nyrkki juttu, noh uskon että miehiä sattuu kun vedetän esim polvella munille, mutta tarviiko sitä ihan itse tyhmäksi ruveta? tekisin kyl ihan samanlailla jos olisin mies, vaikka eihän se kannata! minusta se on kiinnostuksen esitys tytöiltä jos vetää jätkää munille :D mutta en allekirjoita tuota sinun juttuasi että kyseinen jätkä makaa maassa itkien, varmaan vähän aikaa makaa ja ottaa nyrkin esille, itse kyl lähtisin painelee niin nopeasti karkuun kun vain pääsen :D vaikka en kyl ole niin idiootti ja potki toista jalkoväliin, paha paikka :/

        On kunnian osotus ku vetää munille vai? Ja ku jätkä ei saa lapsii nii sit on mukavaa vai? Mietippä kahesti ennenku alat tekee tommosii juttui... Nimittäi mul menis ainaki elämänhalu siinä vaihees, oisko susta kiva ku toinen rinta puuttuis ja toinen vaiheessa. Tai et voi saada lapsia...Nii et siinä vaihees ei välttämät ois enää kivaa


      • meiti
        meiti kirjoitti:

        tyttönen yritti skodaa munille, mut otin jalasta kiinni ja kaadoin tämän tapauksen... Siinä se vähän aikaa makoili ja potkasin kylkeen. Ei sille mitään vakavempaa tapahtunu ku purksahti itkuun =D
        Repesin siinä makeasti ja lähin pois (tapahtu koulun aikana)

        Heräsin ja pippeli jöpötti. Hiplasin sitä hetken ja tuntu hyvält.lähin skoleen ja kaikki nauro ku mul oli iso finni nenäs ja pissasin housuu.


      • (real) meiti
        meiti kirjoitti:

        Heräsin ja pippeli jöpötti. Hiplasin sitä hetken ja tuntu hyvält.lähin skoleen ja kaikki nauro ku mul oli iso finni nenäs ja pissasin housuu.

        mikä vika sulla on ku kopioit mun nimee,henkisiä ongelmia luultavasti.


      • (real) meiti
        (real) meiti kirjoitti:

        mikä vika sulla on ku kopioit mun nimee,henkisiä ongelmia luultavasti.

        Mä yritin skodaa yht kimmaa mut se skodas mua munille ja sit tuli muit ja neki teki saman ja sit mut vietii lekurii ja se sano et pallit on murskana ja poliisi kysy kuka potki ja kerroin.tytöil vaa oli perkele kuvia ku puristelin niit tisuist ja muna oli esillä ja nytmua syytettä raiskauksen yrityksest


      • Faktaman

        Haluan sanoa suoraan siinä että tyttö potkii tai potkaisee munille ei ole mitään rikosta saati väkivaltaa, se ei oikeuta tekemään yhtään mitään takaisin. On heikko mies jonka munat ei tytön potkua kestä ei niin heikkojen tarvi edes lisääntyä


      • Lelluska!

        Hyvin aina yleisesti ilkeä siskoni (*1945 )potkaisi koulussa erästä poikaa munille. Poika kusi verta loppupäivän. Lapsia ei koskaan saanut.
        Tämä sisko kulkee nyt Jehovan todistajan kun jäi eläkkeelle. Hän eli yhden avioliiton ja seitsemän avoliitoa kaksi tytärtä eri miehistä.

        Jos kuoleman jälkeistä olotilaa on, tämä sisko on aivan varmasti saava paikan helvetissä, luonteensa luontaisetuna. Ilkeydellä ja julmuudella ei ollut rajaa.


      • yyber
        Faktaman kirjoitti:

        Haluan sanoa suoraan siinä että tyttö potkii tai potkaisee munille ei ole mitään rikosta saati väkivaltaa, se ei oikeuta tekemään yhtään mitään takaisin. On heikko mies jonka munat ei tytön potkua kestä ei niin heikkojen tarvi edes lisääntyä

        kuule suksippa vittuun..tommonen munaton prinssi siellä huutelee anonyyminä, varman tosi siistii...voin tulla kenkäsee teikäläistä säkeille niin, ettet koskekkaan vehkeesees vuoteen ku on niin kipeänä..ellet sit satu olemaan naispuoleinen henkilö, joka ei ymmärä mistään hevon helvettiä...


      • abdi88
        (real) meiti kirjoitti:

        Mä yritin skodaa yht kimmaa mut se skodas mua munille ja sit tuli muit ja neki teki saman ja sit mut vietii lekurii ja se sano et pallit on murskana ja poliisi kysy kuka potki ja kerroin.tytöil vaa oli perkele kuvia ku puristelin niit tisuist ja muna oli esillä ja nytmua syytettä raiskauksen yrityksest

        on yksi vittu huora tollanen tyttö. et potkase poikaa munaan. te suomalaset ete osaa pitää kurissa teidän tyttöjä. täälä tytöt vaan potkii teiät muniin ja kattelee ku ootte pissalla ja muuta tollasta.


      • iskumunille+++
        meitsi212 kirjoitti:

        On kunnian osotus ku vetää munille vai? Ja ku jätkä ei saa lapsii nii sit on mukavaa vai? Mietippä kahesti ennenku alat tekee tommosii juttui... Nimittäi mul menis ainaki elämänhalu siinä vaihees, oisko susta kiva ku toinen rinta puuttuis ja toinen vaiheessa. Tai et voi saada lapsia...Nii et siinä vaihees ei välttämät ois enää kivaa

        Mitä teit?

        Uskokaa jo ei pojille ole kaikki sallittua.

        Mieti sitä omaa käytöstäsi niin ei tarvitse pelätä.


      • tultamunille
        Lelluska! kirjoitti:

        Hyvin aina yleisesti ilkeä siskoni (*1945 )potkaisi koulussa erästä poikaa munille. Poika kusi verta loppupäivän. Lapsia ei koskaan saanut.
        Tämä sisko kulkee nyt Jehovan todistajan kun jäi eläkkeelle. Hän eli yhden avioliiton ja seitsemän avoliitoa kaksi tytärtä eri miehistä.

        Jos kuoleman jälkeistä olotilaa on, tämä sisko on aivan varmasti saava paikan helvetissä, luonteensa luontaisetuna. Ilkeydellä ja julmuudella ei ollut rajaa.

        En kannata potkua munille seurustelu tai riitely muotona.

        Kun mies käy päälle ja tarkoitus on selvä: POTKUMUNILLE.

        Se on itsepuolustusta ja laukaisee kyllä miehen halut seksuaaliseen väkivaltaan.


      • Vitun fakta

      • Vitun huorat

      • Anonyymi
        Faktaman kirjoitti:

        Haluan sanoa suoraan siinä että tyttö potkii tai potkaisee munille ei ole mitään rikosta saati väkivaltaa, se ei oikeuta tekemään yhtään mitään takaisin. On heikko mies jonka munat ei tytön potkua kestä ei niin heikkojen tarvi edes lisääntyä

        Se on suoraa väkivaltaa. Jos suo potkaistaan munille niin sä jäisit makaamaan maahan. Kun sitten pääset kotiin niin ihan varmasti pillittäisit.


      • Anonyymi
        meitsi212 kirjoitti:

        On kunnian osotus ku vetää munille vai? Ja ku jätkä ei saa lapsii nii sit on mukavaa vai? Mietippä kahesti ennenku alat tekee tommosii juttui... Nimittäi mul menis ainaki elämänhalu siinä vaihees, oisko susta kiva ku toinen rinta puuttuis ja toinen vaiheessa. Tai et voi saada lapsia...Nii et siinä vaihees ei välttämät ois enää kivaa

        "Voi sattuuko pikku pähkinöihisi" sanoi yks tyttö joka potkaisi mua täysillä kiveksille. Ei oo kivaa ja mua nolotti kun kaikki tytöt nauraa jopa yks söpö tyttö johon oon ihastunu


    • Ihmettelevä Mies

      ... tulee tytöistä, jotka jo koulussa potkivat poikia munille. Onneksi ei minun aikanani koulussa sellaisia tyttöjä ollut

      • Heikki...

        Ainakin mun siskosta tuli rakastava ja vastuullinen äiti sen lapsille. Oikea siveyden sipuli.


    • M0000000000

      Onhan se aika idioottimaista potkaista poikaa munille vaikka olisitkin sanonut sitä ämmää huoraksi. pikkuinen koskattaminen tai haukkuminen ei ketään tapa mutta lapsettumuus voi "tappaa". Ongelma on siinä että naiset ja tytöt eivät tajua sitä kipua koska ite eivät sitä voi kokea. Seuraavan kerran kun joka sinua potkasee ala päähän niin yks isku silmien väliin ja en usko etteivät tule takaisin tekemään sitä.

      • H.P Jaakko

        Mä en oo sanonu mitään vaan joku on kopioinut nimerkkiä. Tai vaikka oonki nii en ainakaan kertonut mitään häpäisevää vaan ennemminkin mm: "Toi yks huora", tai jtn vastaavaa.

        Ja kun mua sinne potkaistaan/potkaistiin niin sillon mä makaan maassa, en mä siinä ketään mene lyömään tai potkasemaan :/


      • sema kuin edellinen
        H.P Jaakko kirjoitti:

        Mä en oo sanonu mitään vaan joku on kopioinut nimerkkiä. Tai vaikka oonki nii en ainakaan kertonut mitään häpäisevää vaan ennemminkin mm: "Toi yks huora", tai jtn vastaavaa.

        Ja kun mua sinne potkaistaan/potkaistiin niin sillon mä makaan maassa, en mä siinä ketään mene lyömään tai potkasemaan :/

        vitun gay, googleta vaikka.


    • Kepposmies

      Potkaise tyttöä vastaavaan paikkaan!
      Itse kokeillut kerran että tuntui tajuavan!
      Ulvaisi "vähän" ja piteli hetken itseään sieltä!

      • Layman

        Mua kyl harvon potkastaan munille. Mut sillonku on potkastu niin kyl ihan aiheesta. Oon menny jotai hiplaa tai jotai muuta ärsyttävää tehny nii PAM! No ainakin oon oppinu et elä piruile muijille. (Tai todellakaan hiplaa) :F Mut vois ne silti hieman harkita tarkemmin ettei ihan pienestä rupee latasemaan. Tai jos se on niille joku harrastus niin mun mielest aika sairasta.


      • Anthony92

        Sain vaan niiltä kaks kertaa pahemmin munilleni.


      • Potki pillulle

        Toi on oikein.


    • mies999999999999

      Mua saisckyl potkasta kaunis nainen/tyttö munille täysillä ja maksasin sille 10 euroo sille siitä

      • Mä vaan

        Et varmaan tiedä kuinka kivuliasta se on, mies9999999999999999.

        Mua on kerran yksi tyttö potkassu täysillä munille,
        ihan syystä, jota en nyt kerro.

        Polvillani ulvoin seuraavat 5 minuuttia.
        Ei se hyävltä tunnu, ei.


      • Flöde
        Mä vaan kirjoitti:

        Et varmaan tiedä kuinka kivuliasta se on, mies9999999999999999.

        Mua on kerran yksi tyttö potkassu täysillä munille,
        ihan syystä, jota en nyt kerro.

        Polvillani ulvoin seuraavat 5 minuuttia.
        Ei se hyävltä tunnu, ei.

        ...sille ku kerran joskus kuudennella leirikoulussa makoilin eräällä sohvalla lukien jotain, ni vähän ajan päästä saatana meiän luokalta kaks vitun pissistä hyppäs yhessä mun munien päälle!!!

        Ensin pääs hirvee huuto suusta sen jälkeen olin ihan hiljanen... ei kerta kaikkiaan päässy mitään suusta. Katoin vaan vedet silmissä ku ne nauro siinä.

        Jumankauta mulla meinaan palo käämit niitten kanssa, ja rupesin heitteleen niitä saatana kaikella mikä käteen sattu. Jopa yhellä tuolilla yritin mutta se meni ohi.

        Sen jälkeen ne meni ruikuttaan opelle. Ja MÄ jouduin 2 tunnin jälkkään uhkaavasta ja väkivaltaisesta käytöksestä niitä kohtaan. Saatana! Mutta oon onnellinen että osuin sillon tavaroita heitellessäni toista niistä päähän painavalla kirjalla.

        Ei liioittelua. Täyttä totta. Uskokaa pois.


      • yyber
        Mä vaan kirjoitti:

        Et varmaan tiedä kuinka kivuliasta se on, mies9999999999999999.

        Mua on kerran yksi tyttö potkassu täysillä munille,
        ihan syystä, jota en nyt kerro.

        Polvillani ulvoin seuraavat 5 minuuttia.
        Ei se hyävltä tunnu, ei.

        meikäläinen sai kaverilta (jätkältä) potkun kasseille, ku kaadoin vahingossa seinää päin..siinä sit makan maassa, suusta ei tuu ees huuto, ja meinaan pyörtyy, pahempa kipua saa kyl ettiä...


      • kunnon potku
        yyber kirjoitti:

        meikäläinen sai kaverilta (jätkältä) potkun kasseille, ku kaadoin vahingossa seinää päin..siinä sit makan maassa, suusta ei tuu ees huuto, ja meinaan pyörtyy, pahempa kipua saa kyl ettiä...

        Huom!

        kyllä vaihtuu mieli raiskausta yrittäneeltä..


    • Jude

      Ei millään pahalla... mutta mä nautin siitä O_o

      • Jaahas500

        Itse en ole saanut koskaan munille potkua ja en itseasiassa edes tiedä miltä se tuntuu.Mutta sattuu varmaan.On mua joskus joku "poika" lyönyt,mutta siihen se jääkin.Tai sitten oon itte lyöny omiin muniin ja se yleensä säikäyttää vähän.:)Ja täällä keskustelusivulla on ihan turha ruveta määrittelemään tai vertailemaan kelle se potku sattuu eniten.Siinä ei ole järkeä.Kukaan ei voi tietää paitsi omalta kohdaltaan,miltä potku toisista tuntuu.Kaikilla on eri tunto/reaktio.Itseeni ei edes välillä satu mikään lyönti,toiseen se saattaa sattua pienimmästäkin.Kumminkin mitä täällä haukkua tyttöjä.HUOM:TYTTÖJÄ.Tai muutenkaan uhkailemaan.Minun mielestäni naisella/tytöllä on oikeus potkaista sinne munille jos mies ei lopeta vittuilua ja uhoamista.Munille punaiset veriläiskät,niin loppuu varmasti.:)


      • khte
        Jaahas500 kirjoitti:

        Itse en ole saanut koskaan munille potkua ja en itseasiassa edes tiedä miltä se tuntuu.Mutta sattuu varmaan.On mua joskus joku "poika" lyönyt,mutta siihen se jääkin.Tai sitten oon itte lyöny omiin muniin ja se yleensä säikäyttää vähän.:)Ja täällä keskustelusivulla on ihan turha ruveta määrittelemään tai vertailemaan kelle se potku sattuu eniten.Siinä ei ole järkeä.Kukaan ei voi tietää paitsi omalta kohdaltaan,miltä potku toisista tuntuu.Kaikilla on eri tunto/reaktio.Itseeni ei edes välillä satu mikään lyönti,toiseen se saattaa sattua pienimmästäkin.Kumminkin mitä täällä haukkua tyttöjä.HUOM:TYTTÖJÄ.Tai muutenkaan uhkailemaan.Minun mielestäni naisella/tytöllä on oikeus potkaista sinne munille jos mies ei lopeta vittuilua ja uhoamista.Munille punaiset veriläiskät,niin loppuu varmasti.:)

        mää oon saanu ainakinn sata kertaa munille yks tyttö löi mua neulalla.


      • tyki
        khte kirjoitti:

        mää oon saanu ainakinn sata kertaa munille yks tyttö löi mua neulalla.

        se varmaan sattu mä kerran sain golf pallon munille.


      • paik
        tyki kirjoitti:

        se varmaan sattu mä kerran sain golf pallon munille.

        kaikki te varmaan tiiätte että jos kives halkeaa ei tule lapsia mistä se johtuu tiätääkö kukaan eistä?


    • ikeni

      tytöt se munille potkaisu sattuu ja te vaan nauratte kun me pojat kärsitään.

      • mitu7

        ei poikien kivekset halkee vaikka munille kuis kovaa potkaisis. t:tytöt


      • hesu567
        mitu7 kirjoitti:

        ei poikien kivekset halkee vaikka munille kuis kovaa potkaisis. t:tytöt

        mun pallit on tennis pallon kokoset.


      • oikk
        hesu567 kirjoitti:

        mun pallit on tennis pallon kokoset.

        laita kuva tälle sivulle jos voi


      • Totta!!
        mitu7 kirjoitti:

        ei poikien kivekset halkee vaikka munille kuis kovaa potkaisis. t:tytöt

        Tehdään diili. Saat potkaista minua munille ja minä lyön sua leipäveitsellä kaulaan kahvaa myöten. Saat aloittaa. Kumpikin omalla vuorollaan yksi potku ja yksi lyönti. Voittaja on se joka on viimeisenä omilla jaloillaan.


      • yyber
        mitu7 kirjoitti:

        ei poikien kivekset halkee vaikka munille kuis kovaa potkaisis. t:tytöt

        hieno esimerkki siitä, miks naisen ja pasitinpannun paikka on keittiössä -.-


      • Anonyymi
        mitu7 kirjoitti:

        ei poikien kivekset halkee vaikka munille kuis kovaa potkaisis. t:tytöt

        Kyllä siinä sattuu. Unohdin, sä oot tyttö etsä tiedä miltä se tuntuu. 🤬


    • tappelija

      Kyllä ihmisessä on muitakin herkkiä paikkoja kuin sukuelimet.

      Munille potkaisu pitäisi olla kiellettyä ja sitä voisi verrata vaikka silmän puhkaisemiseen tai luunmurtumaan. Aina pitäis olla sen verran harkintakykyä ettei tietentahtoen aiheuta toiselle vakavia ja pysyviä seurauksia. (Epäilen tosin, että teidän kohdalla se on lähinnä leikkimielistä.)

      Jos se on leikkimielistä, ei ehkä kannata käyttää voimaa, vaan ratkaista muulla tavalla tai olla välittämättä.
      Jos se taas on vakavempaa, kuten ilkeyttä tai pohjautuu kateuteen, silloin voimankäyttö voi olla tarpeen.

      Tyttöjen kohdalla kantsii kuitenkin olla varovainen, ettei aiheuta vakavia vahinkoja (ne on todella paljon heikompia).

      Tuli itsekkin tapeltua kouluaikoina, siitä ole montaa vuotta. Tajusin jo ala-asteella, että joidenkin tyyppien kohdalla voimankäyttö on ainoa keino, ellei halua kuunnella vittuilua koko loppuajan jonka joutuu viettämään koulunpenkillä. On tullut oltua myös muutamassa "astetta raaemmassa" tappelussa, ja annettua oikein isän kädestä. Todellakaan en ole katunut, päinvastoin.

      • meikäjätkä

        Muistakaa Hammurabin lait "silmä silmästä, hammas hampaasta"
        Mä potkasen ainakin takaisin yhtä kovaa samaan paikkaan!


      • Musta vyö
        meikäjätkä kirjoitti:

        Muistakaa Hammurabin lait "silmä silmästä, hammas hampaasta"
        Mä potkasen ainakin takaisin yhtä kovaa samaan paikkaan!

        itsepuolustustaitoja, kun hän oli 15w ja tuli itkien kotiin. Joku koulunsa pojista oli käynyt kiinni rintoihin ja puristellut pepusta.
        Tuollainen täyttää väkivallan tunnusmerkit ja on siten tuomittava teko. Toiseen ihmiseen EI SAA käydä käsiksi.
        Onneksi tyttäreni ei joutunut käyttämään saamaansa opetusta. Näytin hänelle konkreettisesti, kuinka mies irrottaa otteensa menee ulisten maahan. Siitä vain nopea jalannosto ja polvella haarojen väliin, kun ollaan lähekkäin.
        Käväisin pitämässä pienen puhuttelun kyseisen pojan vanhemmille ja kerroin asian myös koulun rehtorille. Tämä poika siirrettiin toiseen kouluun.






        K


      • 78p6
        Musta vyö kirjoitti:

        itsepuolustustaitoja, kun hän oli 15w ja tuli itkien kotiin. Joku koulunsa pojista oli käynyt kiinni rintoihin ja puristellut pepusta.
        Tuollainen täyttää väkivallan tunnusmerkit ja on siten tuomittava teko. Toiseen ihmiseen EI SAA käydä käsiksi.
        Onneksi tyttäreni ei joutunut käyttämään saamaansa opetusta. Näytin hänelle konkreettisesti, kuinka mies irrottaa otteensa menee ulisten maahan. Siitä vain nopea jalannosto ja polvella haarojen väliin, kun ollaan lähekkäin.
        Käväisin pitämässä pienen puhuttelun kyseisen pojan vanhemmille ja kerroin asian myös koulun rehtorille. Tämä poika siirrettiin toiseen kouluun.






        K

        Kaikissa naisten itsepuolustusopetusvideoissa, joita on youtube pullollaan, nimenomaan opetetaan naisia POTKAISEMAAN miehen haarojen väliin. Kun joku mies nimittäin käy käsiksi naiseen ilman lupaa, nainen/tyttö voi epäillä että häntä yritetään raiskata tai jopa tappaa.
        Jos et halua potkua sinne, niin älä ala kerjäämään sitä.Taisit olla oikein koulun sarjapuristelija, kyllä ne tytöt oppii pian mitä aiot tehdä.


    • H.P jaakko

      ja piti mua orjana ja hakkas mua ja kidutti kerroin opettajal mutta se ei uskonut ja mut erotettiin koulusta ja sit ne tytöt potki mua munil ja heitti kuralammikkoon ja kikatti ja käski viel nuolee niitte jalkoi ja sitku olin nuollu ne meni istuu mun päälle ja nöyryytti mua! mä HALUAN VERISESTI KOSTAA!

    • Mies1985

      "Munille" potkiminen on tosiaankin seksuaalista väkivaltaa joka monesti aiheuttaa seksuaalista vastaväkivaltaa, pitkäaikaisia seksuaalisia traumoja ja vaikeuksia suhtautua naisiin, jos suorittaja on joku nainen.

      Tällaista käytöstä tukee tv:n roskaviihde ja elokuvat sekä erilaiset itsepuolustusjuntit joista osa kiihottuu seksuaalisesti tällaisista "ulisten maahan" jutuistaan/fantasioistaan. Tosiasiassahan on niin että sellaiselle pienelle alueelle on vaikeaa asua, jokainen mies osaa suojella sitä ja ellei osuma ole aivan täydellinen (tai tyyppi vain muuten sitkeä tai aineissa) niin tilanne vain pahenee ratkaisevasti ja henkilö johon tuo hyökkäys on kohdistettu voi provosoitua toden teolla ja käyttää jopa hengenvaarallista voimaa. Siksi nämä junttimiesten- ja naisten 'viisaat' neuvot omille tyttärilleen sun muille saattavat helpostikkin vain kostautua.

      Ja jos tuo hyökkäys johtuu seuraavista yleisistä syistä kuin että joku "ärsyttää" (voisiko joku keksiä epämääräisemmän syyn kuin ärsytys?) niin minulla ei ole kyllä suurempia sympatioita niitä kohtaan jotka saavat sitten tuollaisen raukkamaisen yrityksen jälkeen käytännön oppitunnin sukupuolten voimaeroista.
      Vaikka tuollaisten pahoinpiteluyritysten onnistumisprosentti voi olla hyvinkin alhainen niin kyse on silti raa'asta ja sukupuolista intimiteettiä loukkaavasta teosta. Sitä voi verrata siihen että joku yrittäisi lyödä voimiensa takaa kynällä silmään mikä aiheuttaa ajatuksena kaikissa normaaleissa ihmisissä puistatusta.
      -
      Kuitenkin jostain syystä kulttuurimme on junttihuumorin, maskuliinisten rooliodotusten ja tiettyjen naisten miesvihaisuuden johdosta sellainen että esim.katkennut käsi aiheuttaa kyllä sympatiaa, päivittelyä ja herkempi saattaa traumatisoituakkin tällaisen asian näkemisestä, kuten veren yleensä. Mutta jostain syystä on helvetin huvittavaa ja jopa "oikein" jos loukkaantuminen ja elinikäiset vammat kohdistuvat miehen pyhimpään.

      Koska miehen sukuelimet ovat ulkoiset, on niihin koskeminen mahdollista jopa vaatteiden läpi. Jos mies oikeudettomasti saattaa sormensa naisen emättimeen, tämä teko voidaan katsoa raiskaukseksi ja uskon että se on erittäin loukkaavaa ja vastenmielistä naisen näkökulmasta. Jos siis miehen kiveksiä ja/tai penistä pidellään, kosketellaan ja/tai puristellaan niin samalla logiikalla myös se on raiskaus koska siinä tunkeudutaan miehen sukuelimiin samalla tavalla kuin penetroidessa naisen sukuelimiin. Anatomia on erilainen mutta periaate sama.
      Jos pelkkä koskettaminen on raiskaus niin kuinka törkeää on sitten koskettaa ja yrittää murskata sukuelimet yhtä aikaa? Sehän on raiskaus törkeä pahoinpitely. Siksi tuommoinen "munille" potkiminen on sama kuin nainen riisuttaisiin alaosattomaksi ja annettaisiin jonkun raavaan miehen potkaista buutsinsa jalkapallotyylillä naiseen, repien paikat ja mahdollisesti hajottaen lantion. Naisen sukuelimet eivät ole yhtä haavoittuvaiset kuin miehen (useimmissa olosuhteissa) mutta miehen potkun voima kyllä auttaa kompensoimaan vertaiskokemuksen luomista.

      Raiskaajien ja muiden hullujen edessä naisen pitää yrittää ja saakin tehdä mitä vain tarvitaan selvitäkseen, eikä tässä ole mitään moraalista ongelmaa. Valitettavasti vain kulttuurissamme tuollaista hengenvaaratilanteisiin liittyvää aggressiota kehotetaan toisinaan avokätisesti tai vitsinä suoritettavaksi miestä kohtaan jos mies "ärsyttää". Nainen toisinaan myös "saa" vandalisoida miehen omaisuutta jos kokee esim.pettyneensä ihmissuhteensa ja "ärsyttää". Ei miehillekkään sellaista sallita.

      Suurimmaksi osaksi valistus ja läpänheitto saisikin kohdistua erilaisiin asioihin. En toivo että juntti-isät opettaisivat tyttärilleen sellaista mutta jos tyttöjä "ärsyttää" niin suosittelen kohdistamaan vapaa-ajan vaikka asian lähestymiseen rakentavammasta eikä hajottavasta näkökulmasta eli opettelemaan hakkaamisen sijaan "munille" imemistä, suutelua ja hyväilyä. Siinä kyllä isokin mies taipuu ja asettuu naisen turvaksi kun nainen osaa tuollaiset temput. Siitä on paljon enemmän hyötyä naisille elämässä ja lähes olematon vastaväkivallan ja oikeuteusti vihaisen miehen armoille jäämisen vaara joka sisältyy olennaisesti aggressiiviseen käytöksen riskeihin.

      • 19

        "Raiskaajien ja muiden hullujen edessä naisen pitää yrittää ja saakin tehdä mitä vain tarvitaan selvitäkseen, eikä tässä ole mitään moraalista ongelmaa."

        Juuri noin opettakaa tytöt puolustautumaan


      • Anonyymi
        19 kirjoitti:

        "Raiskaajien ja muiden hullujen edessä naisen pitää yrittää ja saakin tehdä mitä vain tarvitaan selvitäkseen, eikä tässä ole mitään moraalista ongelmaa."

        Juuri noin opettakaa tytöt puolustautumaan

        No silleen saadaan ainakin ihmiset kuolemaan sukupuuttoon.
        Tietty jos joku täysi mulukku tulee vastaan niin voihan sitä potkaista.


    • Mies40.

      "kaukana kivasta. nuorella miehellä tai miehellä jos häntä potkitaan sukuelimiin niin on vaarana lapsettomuus"


      Mikä vitun nuori mies? Asiahan koskee ihan jokaista miestä ikään riippumatta vitun apina! Ketään ei potkita munille ja vain akat siihen voi alentua, ei ketkään muut.

      Sinä et näy kunnioittavan kun näitä sun "nuoria miehiäs" eli sulta pitäis ne pienet pallit potkia sinne laihan vartalos t-paidan sisälle, sinne mistä ne sun kylkiluus pilkottaa. Olet vielä 20v poikanen joten kato vähän mitä kirjottelet.

    • mnngjjhjh

      rakastan tyttöjä=)=)=) ainakin yhtä ihanaa........................

    • Annaa rakastava tyyp

      mä rakastin koulussa yhtä Annaa en oo sen jälkeen kuullu siitä mitään...Anna oli ihana ja kaunis on yks kuva kouluaijoilta missä me pyydettiin reksii heittää koulun parvekkeelta ruusun lehtii samalla kun me käveltiin sen parvekkeen altaja siinä oli sydämmen muotoiset kehykset.....

      • wtfl0l

        Liitty aiheeseen..?


    • JK

      VAI NIIN

    • naamiomies

      haha joku oikeest ottaa muijilta päähä? mitäs ite urpitte ja toi yks kaveri jota tytöt nöyryytti heittämäl kuralammikoihi ni vois ymmärtää et ne on tyttöjä? ei mitään ufc tappelijoi. jos mua jotkut muijat potkis ni varmana heittäisin vuorotellen kasaa niit, en löis

      • vatuttaa!!!

        Olen 12v poika joka sai pikkuveljeltä pesäpallomailalla munille kyllä 10 min olin aivan tuppi suussa ekat viis minaa karjuin kivusta että kyllä löin sen jälkee päähä ja veli meni ruikuttaa mutsille?! Kyllä vatuttaa!!!!!! perskele o_o :( ps. ketää tuski kiinnosti :)


    • yks tyyppi vaan

      lol joku munille potkaseminen ei ees satu paljoo tai no riippuu kengästä.

      • Anonyymi

        Pelkkä jalka sattuu.


      • Anonyymi

        Niin sanoo tyttö joka ei tiedä
        miltä se tuntuu.
        Saisi tytöt lopettaa tuollaisen siitä pitäisi saada jälki-istuntoa.


    • yks tyyppi vaan

      siis ei kai joku ala oikeesti itkemään jos potkastaan munille

      • Anonyymi

        Totta kai alkaa. Ainakin huutaa.


    • 100 %

      Miesten aivot ovat jalkojen välissä kun ei mikään mene perille herätyspotku munille on oikein.
      Kunnon potku munille, alkaa asiat valjeta.

      • isäs

        mee takasi sinne keittiöön.


      • Anonyymi

        Tytöillä ei ole aivoja kun tekee tuollaista.
        On joillain mutta ei niillä jotka munille potkii.


    • poika3420

      Mä tapan sen muijan joka potkaisee mua munille. Varma on näin.

    • linda´17

      mä potkin ainaki munille aina kun vaan on siihe tilaisuus..vähä nauraisin kippuras jos joku jätkä tulis isättömäks potkusta..noloo :DDD

      • asfawadw

        Ei vittu oikeesti, jos turhaan menee tollee poikia potkimaan munille ilman mitää vitun syytä ni saa olla henkisesti vitun sairas. Ja vittu sekö on nauramisen asia, että toinen ei voi saada lapsia ja saattaa masentua koko loppuelämäkseen? Toivottavasti potkaset jotain poikaa munille joka ei osaakkaa hillitä itseänsä niin sen jälkee sä oot entinen lapsi. Noh, onneks me kaikki kuollaan ajallaan niin muiden ei tarvi katella tollasia mulkkuja. Tollasille ihmisille ois hyvä tatuoida natsi-merkki otsaa ja heittää keskelle Saksaa. Ja tollaset kommentit saa näköjään peukkuja ylös?!?! Sairaita tyttölapsia koko palsta. Joo ja tiiän että tää kommentti saa vitusti miinuksia koska olen sillä kannalla että poikia ei potkita munille tai muutenkaan tehdä väkivaltaa ilman syytä.


      • ---pete

        Moi linda! Olis kiva tavata sut ;)


      • isäs

        mee takasi sinne keittiöön. -.-


      • Anonyymi

        TOS EI OLE MITÄÄN NAURAMISTA!!!!


      • Anonyymi

        Mua potkitaan ja lyödään munille koulussa koko ajan ja on nöyryyttvää. Kerran potkaisin samaan paikkaan yhtä tyttöä mut potkaisi kahdesti takas ja makasin maassa ja se ja muut tytöt nauroi. Oon aika säälittävä varmaan mut ei voi mitään kun oon paljon lyhyempi kuin ne. Noloa


      • Anonyymi
        asfawadw kirjoitti:

        Ei vittu oikeesti, jos turhaan menee tollee poikia potkimaan munille ilman mitää vitun syytä ni saa olla henkisesti vitun sairas. Ja vittu sekö on nauramisen asia, että toinen ei voi saada lapsia ja saattaa masentua koko loppuelämäkseen? Toivottavasti potkaset jotain poikaa munille joka ei osaakkaa hillitä itseänsä niin sen jälkee sä oot entinen lapsi. Noh, onneks me kaikki kuollaan ajallaan niin muiden ei tarvi katella tollasia mulkkuja. Tollasille ihmisille ois hyvä tatuoida natsi-merkki otsaa ja heittää keskelle Saksaa. Ja tollaset kommentit saa näköjään peukkuja ylös?!?! Sairaita tyttölapsia koko palsta. Joo ja tiiän että tää kommentti saa vitusti miinuksia koska olen sillä kannalla että poikia ei potkita munille tai muutenkaan tehdä väkivaltaa ilman syytä.

        Tytöillä ei ole aivoja enää oli niillä ehkä joskus mutta ei enää


    • Ketään ei lyödä

      Tytöt eivät taida ajatella sitä että ovat itsekkin tulleet palleista. Ajattelisivatpa siltä kannalta että joku olisi heidän isältään potkinut isyys mahdollisuudet pellolle niin eipä olisi hekään täällä miehiä/poikia munille potkimassa...

      • Anonyymi

        @Ketään ei lyödä

        Ne on tulleet kylläkin naisen alakerrasta koska naisella ei ole miehen sukuelimiä

        Mutta sairasta puuhaa se alakertaan potkiminen.


    • linda ´17

      mitä sä ny selität siinä..sulta pitäs potkia pallit pellolle ja voin sen hyvin tehdä jos eteen ilmestyt. oot joku pervo mikä kyttää peppuja.. lopuks astun palliesi päälle ja painan kunnol :DDD si kuuluu vaan ääni ja pallis halkee:DDDD

      • ketään ei lyödä

        olen lääkäri ammatiltani. Jos välttämättä senkin halusit tietää. Keskustelutaidoistasi päätellen, huomaan ettet ole lähelläkään aikuis-ikää ainakaan ajattelumaailmaltasi. Älä huoli. Kyllä sinäkin opit keskustelemaan asiallisesti.


      • Anonyymi

        SÄ OOT VAMMANEN TYTTÖ!!!


      • Anonyymi
        ketään ei lyödä kirjoitti:

        olen lääkäri ammatiltani. Jos välttämättä senkin halusit tietää. Keskustelutaidoistasi päätellen, huomaan ettet ole lähelläkään aikuis-ikää ainakaan ajattelumaailmaltasi. Älä huoli. Kyllä sinäkin opit keskustelemaan asiallisesti.

        @ketään ei lyödä

        Hyvä että täällä jotain ihmisiä on sentään.
        Voiko tyttöjä sanoa ihmisiksi edes kun tekevät tuollaista.


    • tultamunille

      Kun ja Jos raiskausyritys on totta, kumman siitä pitää kärsiä loppu elämänsä.
      KUNNON POTKU MUNILLE TYTÖT, EIKÄ MITÄÄN SÄÄLIÄ.
      Kyllä ne siemenlingot tietävät mitä ovat tekemässä.

      • Anonyymi

        @tultamunille

        Eiks sulla oo aivoja???
        Haluatko että ihmiset kuolee sukupuuttoon??
        Onko tytöillä enää aivoja???


    • ansku899

      joo munille kuuluu aina potkia. sitä paitsi se on hauskaa ja rentouttavaa kun näkee että heikot jätkät kaatuu maahan muniaan pidellen.rotantappokenkäkelejä odotellessa.niil on kiva kolauttaa kiveksiii:DDD

      • Anonyymi

        Mä potkin poikia myös kiveksille ja se on hauskaa :) oon potkinut yhtä poikaa niin useasti että sen kivekset hajoaa seuraavaksi niinkuin kananmuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä potkin poikia myös kiveksille ja se on hauskaa :) oon potkinut yhtä poikaa niin useasti että sen kivekset hajoaa seuraavaksi niinkuin kananmuna

        Voisitko potkia mua?


    • runkaa 100%

      Pojat pitäisi opettaa runkkaamaan, keroa se on ainoa ja sallittu tapa poistaa paineet, kun ei ole paria.

      Saa sitä runkata parisuhteessakin, kun ei vaadi toista sitä tekemään.

      Seksuaalisuus on henkilön sisäinen asia, omalla kädellä paineet pois.

    • maikkuu

      eksyin ihan uteliaisuudetsani googlen hyvä haun kautta tänne koska olin kaverini kanssa rannalla ottamassa aurinkoa ja jonku ajan kuluttua siihe tuli nuori mies joku 20v iha komeehan se oli. itse olen 26w nainen. hän pyysi potkimaan munille ja hän halusi samalla runkata. tuntu todella oudolta mutta poika perusteli asian ja huomasin että tuntuu olevan todella suosittua ulkomailla.täällä en ole ikinä kuullutkaa että munille potkiminen on todella viihdettä ja miesten fantasia vaikka kivekset herkin alue. aluksi en suostunut mutta lupasi 50e jos molemmat potkitaan.opiskelijana suostun heti, menimme syrjään potkimaan ja huomasin että pojalla seisoi jo enne potkujamme ja olemme kumminki hyvännäkösiä naisia et ihan siitäki varmaa jo seisoi. potkimme edestä ja takaa.tosin montaa kertaa ei tarvinnu koska pojalta tuli heti.lopuks kenkäsin lujaa kun pyysi ja tippui siihe ruohikolle,tennareilla vaan.alko vähän naurattaa kyllä tuo touhu ja tekis mieli kokeilla korkkareilla.poika pyysi kyl joskus uudestaanki mutta en suostunu ja toivotin päivän jatkoa ja lähdettii takas rannalle. edelleen kyllä naurattaa tilanne kun poika muna pystyssä runkkaa ja potkitaan munille.huhhuh.no fantasiat kaikilla.ymmärrän kyllä.
      olis mukava kuulla miehiltä kommenttia että mikä tässä viehättää ja naisilta et onko teiltä koskaa kysytty vastaavaa.jään seuraamaan vkon tätä palstaa...

      • Jonatan__82

        Mä joskus miettinyt et jos ei oo saanut tarpeeksi, nii alkaa tuntuu hyvältä jos joku nainen vetäs munille?
        Ehkä kait näin miehenä myös pelko et kohta sattuu, ja se et antaa munat naisen armoille viehättää.


        mut kait oikeesti vähän liian vaarallista??


    • kova kalu

      Kyllä on mennyt sairaaksi.

      Ymmärrän kyllä munille potkaisemisen raiskausyritys tilanteissa.
      Nämä joka kehuu maksavansa siitä, tai saaneensa maksu, ovat vaikeasti sairaita.

      Kuitenkin jos sillä voi ansaita siitä vaan, MUTTA ottakaa kirjallinen sopimus ennen potkua, siinä voi tulla muuten melkoisesti maksettavaa.

      Raiskauksesta selviää jopa ehdon alaisella, muta vaurio joka tulee potkun seurauksena maksaa kymmeniä tuhansia asiat ovat eriarvoisia.
      http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288465696420.html
      ei paineita vaan potku munille katoaa halut.

      HUOMAUTUS
      Media on uutisoinut vain kerran miehen kuoleman kiveksien puristaminen OSA seurauksena.
      Mutta kuinka monta naista on tapettu raiskattu.? Suomessa Kymmeniä Maailman laajuisena kymmeniä tuhansia.
      http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Sammuneen raiskauksesta ei voi selvitä enää sakoilla/1135266116965
      Hidasta se on mutta kellään ei missään tilanteessa ole oikeutta raiskata. YK on sanoutunut irti raiskauksesta sotatoimena.

      Puolustautukaa se seuraukset kestää raiskattu on muiden syylistämä eikä ikinä selviä tapauksesta.

    • DUUMAILIJA VAAN

      Sehän nyt tietysti riippuu tapauksesta. Jos tytöt tosiaan potkivat poikia ihan kiusallaan munille, niin sehän on tavattoman typerää ja tuomittavaa. Se määritellään rikoslaissa päällekarkaukseksi ja pahoinpitelyksi. Sitten on taas niitä kuuluisia tilanteita jossa joku mulkvisti ahdistaa tytön seinää vasten ja alkaa käpälöidä. Silloin tyttö joko huutaa apua tai kenkii haaruksiin. Mutta on turhaa puhua pelkästään siitä kuinka naiset potkivat miehiä munille ja miten väärin se on. Ei me miehetkään saada potkia naista pilluun. Se sattuu ihan yhtä lailla ja sellaisia tapauksia on. Naisen sukuelin on miehen tavoin ulokkeellinen elin eikä pelkkä rako haarovälissä. Se on vain ontelon sisällä eikä roiku ulkona niinkuin miehillä.

    • Nahkamatto0_-_------

      kerra yks muija potkas mua koulus säkeil ja sattu aivan vitusti mut sit se otti myöhemmi samana päivänä bileis mult suihi oli kyl aika hellänä :DD

    • antaa mennä vaan

      Naiset/ tytöt ovat heikompia, tehokas puolustautumiskeino on potkaista munille, sillä vei halun ei seiso enää. Kohteeseen osuva potku lyönti ei vaadi paljon voimaa vain näppäryyttä ja älliä.

    • janiss17

      mullaki ainaki aina seisoo kun potkitaa munille..

      • seissy on joo

        Mä oon potkinu moniakin, mutta ihan luvan kanssa ja niiden pyynnöstä!


    • gyugyuguy

      haista paska linda'17

    • duuude23v

      Itse olen monesti fantasioinut tytöstä/tytöistä jotka potkisivat minua munille samalla ilkkuen ja pilkaten. Saan kai jonkunlaisen alistumisen tunteen tästä. Fantasiaani on yleensä kuulunu myös näiden tyttöjen kenkien tai jalkojen nuoleminen.

      • rugiver

        et ole ainoa joka näin haaveilee..itsekin monesti saanut potkuja naisilta munille jotka nauraa päälle..se on kyl vaan nii kivaa..siit saa hyvät kiksit kyl. onkohan tääl muijia jokka potkis sellasiii jotka sitä haluaa ? älkää sellasii potkiko ketkä sitä ei halua..


      • :((I
        rugiver kirjoitti:

        et ole ainoa joka näin haaveilee..itsekin monesti saanut potkuja naisilta munille jotka nauraa päälle..se on kyl vaan nii kivaa..siit saa hyvät kiksit kyl. onkohan tääl muijia jokka potkis sellasiii jotka sitä haluaa ? älkää sellasii potkiko ketkä sitä ei halua..

        Tytöt jotka tekee pojille noi on vitun sairaita!-.- oon ite tyttö & en missään nimes potkasis yhtäkää poikaa munille koska se sattuu varmaa aiva helvetisti! :(
        En tuu koskaa vahingoittaa poikaa ilman mitää KUNNON SYYTÄ! vittu ei ne pojatkaa mitä vaa kestä ja munille potkasu on yks niistä!!:((


      • Anonyymi
        :((I kirjoitti:

        Tytöt jotka tekee pojille noi on vitun sairaita!-.- oon ite tyttö & en missään nimes potkasis yhtäkää poikaa munille koska se sattuu varmaa aiva helvetisti! :(
        En tuu koskaa vahingoittaa poikaa ilman mitää KUNNON SYYTÄ! vittu ei ne pojatkaa mitä vaa kestä ja munille potkasu on yks niistä!!:((

        @:((I

        Puhut aivan totta ite oon poika ja se sattuuuu aika paljon kun tulee potku erääseen paikkaan


    • jätkä 98

      yks jätkä kerran hakkas mun pallit aivan paskaks koulun pukuhuoneessa oltii siel kahestaa ja olin just menos suihkuun ja mul ei ollu kubokserit jalas ku se tuli vieree tönäs mut seinää vaste ja löi pari kertaa mahaan. sit ku kaaduin maaha se otti mua jaloista kii ja potkas/tallas monta kertaa vitun lujaa kasseille. enhä mä ehtiny ees panna vastaa enkä sen jälkee enää voinukkaa. pitelin siinä kassejani ku se nauro vieressä sille mite nolo jätkä oon jos en kestä paria potkua munille. sit se istu mun päälle nii et en voinu liikuttaa käsiä ja alko hakkaa mun palleja nyrkeillä ainaki parin minuutin ajan ja se kävi aivan vitun kipeetä ja sit se vielä puristi mun palleja nyrkissä niin kauan että ne oli aiva murskana. pikkase nolotti ku vaa makasin enkä voinu sanoo mitää ja se vaa lähti naureskellen.

      • hahaha

        ei oo kyl jätkässä paljoo miestä jos saa nii pahasti turpaansa että munatki menee paskaks. siinä meni miehekkyys lopullisesti


      • gkdkfd
        hahaha kirjoitti:

        ei oo kyl jätkässä paljoo miestä jos saa nii pahasti turpaansa että munatki menee paskaks. siinä meni miehekkyys lopullisesti

        se o mahtava tunne ku hallittee toista nii paljo että pystyy kirjaimellisesti puristaan jätkästä miehekkyyden ulos. mäki oon kerran hakannu veljen kassit aivan paskaks ku se vittuili. lopussa sen munat tuntu ihan muussilta ja se vähä huus.


      • jiiii3
        hahaha kirjoitti:

        ei oo kyl jätkässä paljoo miestä jos saa nii pahasti turpaansa että munatki menee paskaks. siinä meni miehekkyys lopullisesti

        Multaki on vahvempi jätkä hakannu munat hajalle :( Se pakotti mut maahan ja tallo ja potki munille. Noloa oli kun vielä meidän luokan tytöt katso vierestä ja nauro


      • Haluan tavata sut
        gkdkfd kirjoitti:

        se o mahtava tunne ku hallittee toista nii paljo että pystyy kirjaimellisesti puristaan jätkästä miehekkyyden ulos. mäki oon kerran hakannu veljen kassit aivan paskaks ku se vittuili. lopussa sen munat tuntu ihan muussilta ja se vähä huus.

        gkdkfd mis päin suomee asut?
        Voitko antaa puhelin numeros?


      • jätkä99
        jiiii3 kirjoitti:

        Multaki on vahvempi jätkä hakannu munat hajalle :( Se pakotti mut maahan ja tallo ja potki munille. Noloa oli kun vielä meidän luokan tytöt katso vierestä ja nauro

        sama. sitä ei voi käsittää miten paljon nolottaa ku tytöt kattoo vieressä ja ite vaa makaa maassa ku toine jätkä hakkaa munia, vetää jatkuvaa sarjaa nyrkeillä ja potkimalla ja siinä tuntee miten joka iskulla palleista tulee enemmän murskaa... enpä ole kuullu kenenkää sanovan mua mieheksi sen jälkee... lopuksi se vielä puristi nii kovaa et ulvoin vitun kimeellä äänellä ja kaikki vaa nauro ja mä vaa aattelin miten mun pallit oli varmasti aivan paskana... ja sit se vielä sano et mul ois vitun pienet pallit eikä niitä enää ees tuntenu pyöreiksi...


      • Anonyymi
        gkdkfd kirjoitti:

        se o mahtava tunne ku hallittee toista nii paljo että pystyy kirjaimellisesti puristaan jätkästä miehekkyyden ulos. mäki oon kerran hakannu veljen kassit aivan paskaks ku se vittuili. lopussa sen munat tuntu ihan muussilta ja se vähä huus.

        Itselle on käynyt sama, mutta minut hakkasi tyttö. Oli vielä nöyryyttävämpää


    • ...............

      mitähä vitun hauskaa siin on jos potkitte jätkii munille?! onks seki sit hauskaa ku lasten saamine on mahotonta??? hankkikaa elämä ! -.- T. 14w tyttö

    • miksi te pojat sitte

      potkitte naisia mihin haluatte?
      Päähän, pitkin vartaloa, mahaan jos naisenne ja nuoret tyttönne ovat ehkä raskaina teille, ns. vahingoista, mikä on vahinkonne ja kenen syy ja siksi just tette noin, en minä ole syyllinen jos gimma oottaa mulle. ei se mulle oota vaan jollekkin muulle jätkälle...??
      Tapatte ehkä nuoren tyttöystävänne ja oman lapsenne noin ja vaikka olisitte vanhempiakin, uhmaatte, kato mää en välitä susta jne...
      ite halusit ja teit noin,
      hei haloo nuoriso,
      en ihmettele jos joku tyttönen tekee teille noinkin, kannattaisi katsoa itse peiliin ennen tai sit viimeistään jälkeen kun on potkun saanut sinne "arvokalustoon"
      teinkö itse mitään väärin...? Häh, ja selvänä miettiä mitä itse tein, ja kelle...
      katumus, miksi tein noin... ja miettiä, pyydän anteeksi, ei naisen syy ole jos hän joutuu potkii sua munilles, mikä oli oma ehdotus/haukkuminen tms....

      MENE ITSEESI EKAKS!

    • hakattu

      Aikoinaan koulus olin ärsytelly porukoita ja sit kerran ku se yks tyttö kävi mun pääl ni en oo koskaan tahallani tytöille uskaltanu kettuilla.

      • tero1

        Tässä yksi tyttö potki minua munille. Hänellä oli jalassa hai-saappaat. Se tuntui tosi kipeältä, kun saapas tuli munille. Hän sanoi, että paras itsepuolustuskeino on potkiminen. Ja sanoi, että hai-saappaat on sopivat siihen tarkoitukseen. Sen huomasin.


    • <<<<<<<>>>>>>>>>>>>m

      miksi mä en käytä amerikallaises jallkapalos muna suojiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

      • xto04

        mä en halu isttu yhen Erinin kansa kun se tökää mua munille kynälä


    • En tajuu sua

      Gkdkfd veikkaan että olet tyttö?
      tuliks mieleen et sun veljes ei voisaada sun takii lapsii?

    • se sattuuuuu!

      Vittu kun tytöt (vaa ne jotka potkii poikii kasseille)ei tajuu et pojat ei voi saada lapsii sentakii ja se sattuu vitusti
      Vittu ne tytöt vois hankkii elämän mut ne ei ansaitsisi lapsia!!!

    • lopettakaa heti

      Kun tytöt potkii poikii kasselille nii pitäiskö rupee koulussa ja muualla kaikkien poikien pitämään muna suojuksia! No vittu ei pitäis pojan ei pitäis pelätä/valmistautua et kuitenki joku huara tyttö potkii kassit verille ja sit eivoisaada lapsii vittu tytöt miettikääny vähän ennekun meette potkii poikian säkit rikkki

      • Tyttö

        Moi!
        Mitä tytöjen pitäis tehde jos
        Poika tarttuu ja puristaa tissejä niin kovaa
        Että tuntuu että ne hajoo?
        Siis yks poika lahentelee ja flirttailee koko
        Ajan luokassa (olen 12.v)
        Ehän selasta sais tehä.
        Neuvoo miten ootte selvinnyt ja oikeesti
        Hankkikaa leikki tissit sitä varten
        Jos tekee mieli!


      • Anonyymi

        Lyö nyrkillä ja lujaa. Kun kerrankin saat. Naisen sukupuolisuoja pettää jopa käräjäoikeudessa., jos hän on liian härskisti väkivaltainen. Munille potkiminen vastaa sitä, että sinä hakkaisit nyrkillä nalkuttavan ämmän (henkisesti väkivaltaisen). Käy huonosto ja joudut maksamaan vähintään satoja euroja sille ämmälle. Se ei ole tarkoitus, vaan päinvastoin tavoite on saada hyvitys järkevällä juridisella riskillä.

        Feministit itse kertoivat parhaan toimintatavan jo kymmenen vuotta sitten. Jos nainen lyö sinua (fyysisesti tai verbaalisesti), lyöt takaikin parhailla omilla aseillasi. Ja sen jälkeen teet rikosilmoituksen, sillä nainen ei ota v astuuta omista teoisgtaan, vaan uhriutuu poliisille joka tapauksessa (vaikka itse aloitti).

        nyt molemmat ovat syyllistyneet pahoipitelyyn ja voit miehenä päästä syyttäjän luona sovitteluratkaisuun -voithan itse uhata feministiä tämän omilla aseilla, eli tehdä samanlaisen rikosilmoituksen. Mutta että saat sen hyvityksen, pitä'ä ensin läimäistä naamaan tms.


    • Janne.

      "
      Esim.veljen munille potkaisu on nuorelle miehelle kun raiskaus. Hävetkää ja kasvakaa aikuisiksi."


      Parempi se on nuorelle potkia munat liiskaksi kuin vanhemmalle.
      kakarat lakoon!

    • upppphhh

      ......

    • Eggarmortopaper

      Mua on potkastu kaks kertaa munille koulus. Oon onneks laittanu paperii housuun niin en edes tuntenut yhtään. Miehet ja pojat laittakaa paperia psljon eteen erityiseti kassien alle niin ei haittaa vaikka joku päätkäis potkasta munille.

      • Eggarmortopaper

        Paljon siis


    • herkkäpupu

      Kiitos vinkistä!
      Nyt tiedän mitä tapahtuu kun tulet vastaan

      • Anonyymi

        Kerroha herkkäpupu mullekin.


      • Anonyymi

        herkkäpupu, jos oot yli 15v tyttö niin tuutko potkasee mua suojiin vai? Nää kommentit on Eggarmortopaper-nimimerkiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        herkkäpupu, jos oot yli 15v tyttö niin tuutko potkasee mua suojiin vai? Nää kommentit on Eggarmortopaper-nimimerkiltä.

        Ano oot paras


    • dsgd

      Oltiin liikuntatunnin jälkeen pukkareissa, luonnollisesti pelkät bokserit jaloissa kun vaihdettiin vaatteita, siinä kaverin kanssa juteltiin niitä näitä, niin yks jätkä tuli ja tarras meitä molempia suoraan kiveksistä kiinni ja puristi niin kovaa ja kauan että lyyhistyttiin maahan siitä kivusta, sit se viä potkas meitä munille kun kiemurreltiin jo maassa, siinä me maattiin kahestaan joku 5-10minuuttia sen kivun takia. Ei ollt kivaa!

    • Anonyymi

      Kähmijöitä saakin potkaista munille, niin että tuntuu.

      • Anonyymi

        En viitsi sanoa sopimattomia netissä.
        Ei teidänkään kannattaisi kaikkea sanoa täällä
        Sairasta puuhaa tuo


    • Anonyymi

      Pelkkää seksuaalista fantasiaa koko kieroitunut palsta. Joku saa fiksit tästä. Siat, hävetkää!

    • Anonyymi

      ..on tässä jutun aihe? Mutta, muistan noin 55 vuotta sitten. Silloin ei saanut lyödä rillikalleja! oli reilut pelinsäännöt. loppujen lopuksi se oli tosi hienoa. heh, vai vielä munille ja että tytöt sen tekisivät. Onpa maailma muuttunut...

    • Anonyymi

      ite en oo samaa mieltä

    • Anonyymi

      Vittu olet homo

      • Anonyymi

        sä olet


      • Anonyymi

        𓂺𓂺𓂺𓂺𓂺𓂺


    • Anonyymi

      Crack my balls like eggs

    • Anonyymi

      No voi hyvänen aika. Se on ihan simppelin pahoinpitely. Jos et joko tee rikosilmoitusta törkeästä pahoinpitelystä, tai ensin vastaa väkivaltaan väkivallalla, niin oma vikasi. Ihan sama jos joku nainen puhoisi molemmat silmäsi sukkapuikolla. Jos et tee rikosilmoitusta siitä, turha odottaa korvausta.

      Ei kukaan (18-vuotias) nainen ole niin tyhmä, ettei tietäisi mitä sukuelimiin potkiminen voi aiheuttaa. Mutta sinulla on aika harvinainen tilaisuus kohdella naista aikuisena, eli vastineeksi lyödä nyrkillä - ja sen jälkeen tehdä se rikosilmoitus.

      Tässäkin naiselle merkitsee ainaostaan, tuleeko potkuista jotain seurauksia.. Eli he potkivat toisia sukuelimiin niin kauan, kunnes se alkaa maksaa liikaa.

      Ja jos joku haluaa tuhota suvunjatkaimiskykysi, ei tällainen ruikuttaminen mitään auta Väkivalta loppuu vain astaväkivallalla. Ei millään muulla.,

    • Anonyymi

      Minä potkaisin poikaa munille. Minulla oli jalassa Hai-saappaat. Annoin useita potkuja saappaillani.

      • Anonyymi

        Niin mullaki on haisaappaat ja mun luokan poja pelkää mua :) se on hauskinta koko maailmassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mullaki on haisaappaat ja mun luokan poja pelkää mua :) se on hauskinta koko maailmassa

        Mitä hauskaa siinä on??Haluaisitko että joku random tyyppi tulee potkimaan alakerrokseen??


    • Anonyymi

      Kyllä minä potkin mielin määrin

    • Anonyymi

      Potkaisin itseäni munille kun luulin että se kiihottaa

      • Anonyymi

        Kokeilin se toimii ja enkä voi lopettaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilin se toimii ja enkä voi lopettaa

        Se toimi se on ihanaa en voi lopettaa saan paljon naisia nyt


    • Anonyymi

      Olen itse potkaissut yhtä itseäni lyhyempää munille ja nauroin mutta onneksi hänelle ei käynyt pahemmin koska nyt kadun sitä. Älkää potkiko munille

    • Anonyymi

      Kyllä munille saa potkia kun väkivalta on niin yleistä. On tehty tilastoja kurdit ja mustat on kaikista eniten väkivaltaisia ja näitä piruja vaan tulee lisää suomeen miten nämä pirut saadaan pois suomesta. Lakkautetaan sossutuet. Kyllä allahin miehet on ihan vajakkeja eivät osaa edes lukea. Mutta raiskata osaavat ja ryöstää rasismi nousee jeeeeeeeeeee

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ POTKIKO Osaatteko Suomea???
      Mikä siinä on niin kauhean hauskaa???

    • Anonyymi

      Tuo pirujuttu pitää kyllä paikkaansa

    • Anonyymi

      Se on merkki seksin halusta, tai ihastumisesta, seuraavasta kerrast sanot ja teet näin: "ai seksiä haluatte!?" Kaadat tytön selälleen ja rupeet tunkee sit penistä vaikka väkisin sinne emättimee "tätähän te tytöt mulle teette raiskaatte"

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe