onko kokemusta keslan hakurista ? kiinostaisi traktori vetoinen malli. paljonko tarvii olla hv et homma kävisi ?
keslan hakkuri
12
6844
Vastaukset
- metsä-ukko
paljo pitää ölla voimaa jos meinaa että homma kannattaa noin 200kw.katso osoitteesta kesla.fi
- sertgdsg
ja rahaa vielä enemmän.
- no ??
sertgdsg kirjoitti:
ja rahaa vielä enemmän.
onko mitään hajua mitä mahtaa maksaa ?? 50.000€ vai
- mitä ??.
no ?? kirjoitti:
siis hakkuri !
- maksaa
no ?? kirjoitti:
yli 100tuhatta
- tietoinen.
on kyl aikas kallis !
mut jos on paljon töitä tiedossa ni ei kun ostamaan. - kes..
et ei ole järkevä kauppa.
- exbw
Valtran S:n tehot riittää pyörittämään, niin ettei traktori joudu liian koville. Jos meininki hakettaa leipätyönä, niin kannattaa jo liikuteltavuuden takia miettiä muitakin vaihtoehtoja.
- sama
jos et muuten apua saa ni ota yhteys keslaan ni eiköhän ne osaa sanoa. !
- oll
BÖÖÖÖ 8D
Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja “Toma sota balcu“.
Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.
Jos kirjoitat tämän tarinan omaan blogiisi, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan - Lollage bollage
oll kirjoitti:
BÖÖÖÖ 8D
Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja “Toma sota balcu“.
Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.
Jos kirjoitat tämän tarinan omaan blogiisi, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaanVuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja “Toma sota balcu“.
Jos kirjoitat tämän tarinan omaan blogiisi, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan - lolls
Lollage bollage kirjoitti:
Jos kirjoitat tämän tarinan omaan blogiisi, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaanVAROITUS: Yks tyttö nimeltä lauren oli kävelemässä metsässä ja lopulta se hävis yhtäkkii vuonna 1997, kukaan ei löytänyt sen kroppaa paitsi tyttö nimeltään Mary löysi sen kropan vuonna 2000 jossa laurenin rinnassa luki "En ollut todellakaa kaunis" ja nytte kun luit tän lauren tulee sun peiliisi sanomaan että "et oo komea/kaunis" ja tappaa sut. Mutta Mary kuoli laurenin jälkeen.
Jos haluut elää laita tää viesti viiteen toisiin videoihin. TÄÄ ON TOTTA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1028104- 1075677
- 2815047
- 494973
- 763757
- 562980
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432421