arabian kannut

elmma

Tietääkö kukaan mitään uutta vinkkiä, mistä etsiä tietoja arabian kannuista? Minulla on 4 erilaista kukka-aihetta (ruusuja ja yksi jossa pitkävartisia kukkia) ja yksi missä sininen kuvio. Kaikki piippuleimallisia. En ole MISTÄÄN netistä löytänyt ainuttakaan kuvaa vastaavista astioista. Arvioiko joku liike sähköpostitse, vai kuinka tästä eteenpäin?

13

7763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyypi...

Meneppäs semmoisille sivuille kuin Vaarin varasto ja Wanhat arabia-astiat niin alkaapi löytyä kannuja. Jospa sieltä löytyy mitä kaipaat.

• elmma

ko. sivut olen jo kahlannut läpi, ei löydy tuttuja kannuja eikä vastaavia kuvioita muistakaan astioista..

• entäs
        elmma kirjoitti:

ko. sivut olen jo kahlannut läpi, ei löydy tuttuja kannuja eikä vastaavia kuvioita muistakaan astioista..

Oletkos käynyt Arabian museo sivuilla? Mulla ei tule nyt muuta mieleen, t: sama vastaaja :)

• ellma
        entäs kirjoitti:

Oletkos käynyt Arabian museo sivuilla? Mulla ei tule nyt muuta mieleen, t: sama vastaaja :)

nekin on koluttu ;) ilmeisesti ei mun kannut ole ollut mitään suosittuja sarjoja, kun ei miltään osto ja myyntisivuiltakaan ole löytynyt, vaikka kuinka monta tuntia olen etsinyt ja etsinyt ja etsinyt... Kiitos sulle kuitenkin, ja jos muilla lisää ideoita, kertokaa!

• eikö apua?
        ellma kirjoitti:

nekin on koluttu ;) ilmeisesti ei mun kannut ole ollut mitään suosittuja sarjoja, kun ei miltään osto ja myyntisivuiltakaan ole löytynyt, vaikka kuinka monta tuntia olen etsinyt ja etsinyt ja etsinyt... Kiitos sulle kuitenkin, ja jos muilla lisää ideoita, kertokaa!

Löydätkö saman muotoisia kannuja, vaikka eri kuviolla? Vähän hintatietoa niistä ehkä saisi.
        Monet keräilijät keräävät tuulimyllyjä tai luumuja ja muista harvinaisempia kuvioita.
        Vaikuttavat hintaan.
        Kannun kunto pitää olla hyvä, eikä nirhaumia missään. Hinta laskee, mikä pitäisi muistaa, kun tekee muka löytöjä kirpputoreilla, missä kaikki romukin on "antiikkia".

Tällä en tarkoita arvostella sinun kannujasi, muistutan vain meitä harrastajia tosiasiasta.

• ellma
        eikö apua? kirjoitti:

Löydätkö saman muotoisia kannuja, vaikka eri kuviolla? Vähän hintatietoa niistä ehkä saisi.
        Monet keräilijät keräävät tuulimyllyjä tai luumuja ja muista harvinaisempia kuvioita.
        Vaikuttavat hintaan.
        Kannun kunto pitää olla hyvä, eikä nirhaumia missään. Hinta laskee, mikä pitäisi muistaa, kun tekee muka löytöjä kirpputoreilla, missä kaikki romukin on "antiikkia".

Tällä en tarkoita arvostella sinun kannujasi, muistutan vain meitä harrastajia tosiasiasta.

Kannuista osa on ihan "tavallisen muotoisia", ei ole silmä harjaantunut eroja huomaamaan.. Se yksi, missä varrellisia kukkia, on sellainen kulmikas, muodoltaan sellaista en ole nähnyt, onko tietoa? Se on myös tosi iso, menee varmaan yli pari litraa kevyeen.
        Ei ole mitään sivua, jonne voisin kuvat laittaa näytille, jos joku harrastaja vaikka tunnistaisi?

• ?????????
        eikö apua? kirjoitti:

Vaikuttavat hintaan.

onko arabian maitotooppi muka antiikkia?

• jeremiass
        ????????? kirjoitti:

..jonkun ärsytyskynnys alhainen? No eikös joku määritelmä ole, että yli 50 v vanhat romppeet voi ruveta lukemaan antiikiksi.. Onhan nuita arabian puteleita yli satavuotiaitakin..

• ellma
        ????????? kirjoitti:

mutta arvelin että täällä vois olla lukijoita jotka tietää asiasta jotain. Ei ole omaa keskustelufoorumia romulle ja maitotoopeille ;)

• ellma
        ????????? kirjoitti:

Sitäpaitsi, lähinnä nuo kannujen "merkit tai mallit" tässä kiinnostaa, kun en ole vastaavia nähnyt, en ole antiikkikauppiaalle perintökannuja rahankiilto silmissä kantamassakaan!

• ankkuli
        ellma kirjoitti:

Sitäpaitsi, lähinnä nuo kannujen "merkit tai mallit" tässä kiinnostaa, kun en ole vastaavia nähnyt, en ole antiikkikauppiaalle perintökannuja rahankiilto silmissä kantamassakaan!

Kaikki kamat ovat antiikkia ennen tai myöhemmin. Joten tietämättömät jotka kommentoivat negaa voivat pysyä poissa.
        Ellman, tottakai sun toopit ym jutut ovat tervetulleita tänne.
        Nyt en osaa sua auttaa, kun en o asiantuntija. Toivottavasti joku muu löytää sinulle vastauksia.

• Vinkki vain
        ankkuli kirjoitti:

Kaikki kamat ovat antiikkia ennen tai myöhemmin. Joten tietämättömät jotka kommentoivat negaa voivat pysyä poissa.
        Ellman, tottakai sun toopit ym jutut ovat tervetulleita tänne.
        Nyt en osaa sua auttaa, kun en o asiantuntija. Toivottavasti joku muu löytää sinulle vastauksia.

Itse olen löytänyt kuvia ja osviittaa hintaan enemmän www.huuto.netistä kuin MISTÄÄN Arabian sivuilta tms. Laita erilaisia hakusanoja ja valitse vielä suljetut kohteet, niin hakutulosksesi on laajempi.
        Sieltäpä ja ainoastaan sieltä löysin itsekin yhdelle romutoopilleni hinnaksi 150e, joten arvokasta rompetta ;)

• mella3
        eikö apua? kirjoitti:

Vaikuttavat hintaan.

Krookilan sivuilla on paljon eri astioita ja Wanhat arabian astiat googlen kautta etsiessä löytyy eri paikkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8686
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4848
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4298
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3050
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      53
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2395
    Aihe