eli kumpi on parempi noista kahesta? mitä eroja niissä on?
diablo vs. diablo 2
4
515
Vastaukset
- thanhvan86
2 on enemmän hahmoja. ana latautuu itsestään jne.
- diabllllloooooo!!!!
Diablo 2 on ainaki 100 kertaa parempi!!!!
- fdsvcxcvx
Höpö höpö. Diablo 2 on varmasti näyttävämpi ja laajempi peli, jota jaksaa pelata pidempään esimerkiksi netissä, joten siinä mielessä Diablo 2 on parempi peli.
Itse kuitenkin pelaan vain näitä yksinpelejä, joten minun kohdallani tuosta Diablo 2:n parhaasta puolesta ei ole juurikaan hyötyä. Mielestäni pelissä on tärkeintä tunnelma. Ja juuri tunnelmassa Diablo voittaa jatko-osansa ylivoimaisesti. Yhä syvemmälle maan uumeniin meneminen ja lopulta helvetin ja Diablon temppelin saavuttaminen, on todella paljon jännittävämpi ja koukuttavampi. Matkalta löytyvät kirjat ovat jännittäviä ja kertovat lähestyvästä pahasta.
Diablo kakkosessa ei noita kirjoja viitsinyt edes lukea ja peli eteni osissa. Eli edettiin kohti välivastustajia, eikä kohti viimeistä vastustajaa. - Diablooo yksinpelinä
Diablo 2 on parempi grafiikoiltaan jne. Netissähän tuo on ihan kiva, joskaan en ole koskaan tunnustautunut Diablo-faniksi. Minullakin on Diablo 1:stä parempi kokemus. Muistan kuinka painuin kerroksia alemmaksi yksinpelsssä. Kaveri pelasi kotonaan samaa peliä ja sitten viestiteltiin toisille, että millä levelillä olet ja joko olet siellä ja siellä. Sitten pelattiin netissäkin sitä kahdestaan.
Jjos minun pitäisi palata uudelleen Diabloon, niin kuitenkin Diablo 2:n puoleen kääntyisin. No, Diablo 3 on tulossa... sekin on nähtävä vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185516Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744401729- 2001203
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201179Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856