diablo vs. diablo 2

tiaplo

eli kumpi on parempi noista kahesta? mitä eroja niissä on?

4

579

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thanhvan86

2 on enemmän hahmoja. ana latautuu itsestään jne.

• diabllllloooooo!!!!

Diablo 2 on ainaki 100 kertaa parempi!!!!

• fdsvcxcvx

Höpö höpö. Diablo 2 on varmasti näyttävämpi ja laajempi peli, jota jaksaa pelata pidempään esimerkiksi netissä, joten siinä mielessä Diablo 2 on parempi peli.

Itse kuitenkin pelaan vain näitä yksinpelejä, joten minun kohdallani tuosta Diablo 2:n parhaasta puolesta ei ole juurikaan hyötyä. Mielestäni pelissä on tärkeintä tunnelma. Ja juuri tunnelmassa Diablo voittaa jatko-osansa ylivoimaisesti. Yhä syvemmälle maan uumeniin meneminen ja lopulta helvetin ja Diablon temppelin saavuttaminen, on todella paljon jännittävämpi ja koukuttavampi. Matkalta löytyvät kirjat ovat jännittäviä ja kertovat lähestyvästä pahasta.

Diablo kakkosessa ei noita kirjoja viitsinyt edes lukea ja peli eteni osissa. Eli edettiin kohti välivastustajia, eikä kohti viimeistä vastustajaa.

• Diablooo yksinpelinä

Diablo 2 on parempi grafiikoiltaan jne. Netissähän tuo on ihan kiva, joskaan en ole koskaan tunnustautunut Diablo-faniksi. Minullakin on Diablo 1:stä parempi kokemus. Muistan kuinka painuin kerroksia alemmaksi yksinpelsssä. Kaveri pelasi kotonaan samaa peliä ja sitten viestiteltiin toisille, että millä levelillä olet ja joko olet siellä ja siellä. Sitten pelattiin netissäkin sitä kahdestaan.

Jjos minun pitäisi palata uudelleen Diabloon, niin kuitenkin Diablo 2:n puoleen kääntyisin. No, Diablo 3 on tulossa... sekin on nähtävä vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1363
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1071
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      861
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      790
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      78
      708
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    10. 44
      622
    Aihe