eli kumpi on parempi noista kahesta? mitä eroja niissä on?
diablo vs. diablo 2
4
496
Vastaukset
- thanhvan86
2 on enemmän hahmoja. ana latautuu itsestään jne.
- diabllllloooooo!!!!
Diablo 2 on ainaki 100 kertaa parempi!!!!
- fdsvcxcvx
Höpö höpö. Diablo 2 on varmasti näyttävämpi ja laajempi peli, jota jaksaa pelata pidempään esimerkiksi netissä, joten siinä mielessä Diablo 2 on parempi peli.
Itse kuitenkin pelaan vain näitä yksinpelejä, joten minun kohdallani tuosta Diablo 2:n parhaasta puolesta ei ole juurikaan hyötyä. Mielestäni pelissä on tärkeintä tunnelma. Ja juuri tunnelmassa Diablo voittaa jatko-osansa ylivoimaisesti. Yhä syvemmälle maan uumeniin meneminen ja lopulta helvetin ja Diablon temppelin saavuttaminen, on todella paljon jännittävämpi ja koukuttavampi. Matkalta löytyvät kirjat ovat jännittäviä ja kertovat lähestyvästä pahasta.
Diablo kakkosessa ei noita kirjoja viitsinyt edes lukea ja peli eteni osissa. Eli edettiin kohti välivastustajia, eikä kohti viimeistä vastustajaa. - Diablooo yksinpelinä
Diablo 2 on parempi grafiikoiltaan jne. Netissähän tuo on ihan kiva, joskaan en ole koskaan tunnustautunut Diablo-faniksi. Minullakin on Diablo 1:stä parempi kokemus. Muistan kuinka painuin kerroksia alemmaksi yksinpelsssä. Kaveri pelasi kotonaan samaa peliä ja sitten viestiteltiin toisille, että millä levelillä olet ja joko olet siellä ja siellä. Sitten pelattiin netissäkin sitä kahdestaan.
Jjos minun pitäisi palata uudelleen Diabloon, niin kuitenkin Diablo 2:n puoleen kääntyisin. No, Diablo 3 on tulossa... sekin on nähtävä vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103