Studioyleisön selviytymisopas

Jos olet saanut lipun talk show lähetykseen katsomooon, saat yhteystiedot joihin sinun pitää viimeistään edellisenä keskiviikkona vahvistaa saapumisesi (muutoin paikkasi peruuntuu). Paikanpäällä runsaasti parkkitilaa; Ei tarvitse hermoilla ettei autoa saisi mihinkään. Julkisilläkin pääsee paikalle, ja todennäköisesti saat sähköpostiisi kartan ja perille tuovien bussien listan. Vieraita mahtuu kahteen eri katsomoon noin 200.

Osoite on Ruukintie 11, ja Ruukintieltä käännytään portista tontille aika yllättäen, koska talo ei kunnolla edes näy iltasella tielle. Saapuessasi alueelle kuljet suoraan takasivulle, ja portista josta pidemmälle saa autolla mennä vain tuotannon autoilla. Tuon portin lähellä sinua odottaa tuotannon porukkaa joilla on lista kutsutuista ja siinä nimi tarkistetaan, ja saat pääsylipun. Siirryt eteenpäin hallin sivussa olevalle varapoistumisovelle josta yleisö päästetään sisään studioon. Paikanpäällä tulisi olla viimeistään puoli tuntia ennen lähetyksen alkua. 15min ennen lähetystä ovi lukitaan ja sisään ei enään pääse.

Sisäänmeno-ovella jonotellaan saapumisjärjestyksessä ja sisään aletaan päästämään noin 40min ennen lähetystä. Järkkärit katsovat ovella pääsylipun. Putoamisäänestyksessä olevien asukkaiden ystävät ja sukulaiset päästetään muita ennen jonon ohi. Heti sisään tultaessa on pieni narikka mutta takin voi ottaa penkeille mukaan. Studio-ohjaaja asettelee yleisön katsomoihin täyttäen alhaalta ylöspäin. On melkoista sattumaa joutuuko 'pääkatsomoon' vai 'sivukatsomoon'.

Vessassa kannattaa käydä ennen tuloa koska paikanpäällä on yksi vessa, jossa kovin moni ei ehdi käydä ennen lähetystä, eikä istumapaikoilta saa poistua mainoskatkojenkaan aikana. Sudiossa on lämmin, mutta ei varsinaisesti kuuma. Kännykät ON suljettava lähetyksen ajaksi eikä kuvata saa! Yleisöä lämmitellään hieman ennen suoraa lähetystä ja lähetyksen rutiinit käydään läpi lyhyesti yleisön kanssa.

Ja sitten... "tunnari lähtee", "47 sekuntia" ... "taputusvaroitus 3,2,1!"

Hauskaa showta niille jotka lipun saavat =)

8

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena K

      Kaikki mahtuu varmasti pääkatsomoon, jos sinne joku edes viitsii mennä

    • vai oletko jo ollut

      studiossa kun noin tarkkaan tiedät jopa studion vessojen määrän

      • Ja taisi siellä sentään useampi loossi olla, mutta siis yhdessä samassa vessassa yleisö kävi. En tiedä montako pönttöä tarkalleen kun en ehtinyt käymään :D


    • Pitikin kysyä sinulta jos olit viime pudotuksessa mukana, mutta et oo chattiin sattunu samaan aikaan. Olinkin näkevinäni cesarin, kun kamera hetken kuvasi yleisöä.

      Lähteekö se pudotetun auto kyyti sieltä heti ohjelman jälkeen, vai saako vielä sukulaistensa kanssa jutella? Onko jotain muuta "jänskää" lähetyksen aikana mitä telkkarissa ei näytetä?

      Pääsitkö itse juttusille jonkun viime BBläisen kanssa? Niitä näytti yleisössä olevan montakin?

      • Juu siis oikein bongasit =)

        Satuin pääsemään siihen pääkatsomoon ja vielä niin että Perttu oli siinä vieressä... Mukavia rupateltiin Pertun kanssa. Lähetyksen jälkeen kävin vielä kättelemässä Sorellan ja Tatun, jolle lupasin oluen tarjota jos baariin satutaan heh.

        Ja kyllä sieltä tuolilta suoraan autoon kävellään, mutta käsitin niin että ei se tee kuin sellaisen näennäisen poistumisen. Käsittääkseni ystävät ja sukulaiset saa vielä tavata pikaisesti lähetyksen jälkeen, ennen hotellille siirtymistä.

        Kyllä se noin muuten on aikalailla juuri niin kuin telkkarissa näytetään, koska lähetys on suora ja tauot lyhyitä. Mainostauoilla studiossa lähinnä tapahtuu se että Maria vähän puuteroidaan :D


      • en kerennyt
        Cesar kirjoitti:

        Juu siis oikein bongasit =)

        Satuin pääsemään siihen pääkatsomoon ja vielä niin että Perttu oli siinä vieressä... Mukavia rupateltiin Pertun kanssa. Lähetyksen jälkeen kävin vielä kättelemässä Sorellan ja Tatun, jolle lupasin oluen tarjota jos baariin satutaan heh.

        Ja kyllä sieltä tuolilta suoraan autoon kävellään, mutta käsitin niin että ei se tee kuin sellaisen näennäisen poistumisen. Käsittääkseni ystävät ja sukulaiset saa vielä tavata pikaisesti lähetyksen jälkeen, ennen hotellille siirtymistä.

        Kyllä se noin muuten on aikalailla juuri niin kuin telkkarissa näytetään, koska lähetys on suora ja tauot lyhyitä. Mainostauoilla studiossa lähinnä tapahtuu se että Maria vähän puuteroidaan :D

        katsoa että mitä vastasit kun kysyin sulta että saitko virvottua siellä?Oudosti kyssärini hävis?


      • en kerennyt kirjoitti:

        katsoa että mitä vastasit kun kysyin sulta että saitko virvottua siellä?Oudosti kyssärini hävis?

        Tuossa yhdessä viestissä jo kerroin etten ehtinyt lainkaan sinne vessaan. Osin tämän kokemuksen innoittamana lähdin koko tätä kirjoitusta kirjoittamaan. Onneksi ei ollut kova hätä...


      • tänks
        Cesar kirjoitti:

        Tuossa yhdessä viestissä jo kerroin etten ehtinyt lainkaan sinne vessaan. Osin tämän kokemuksen innoittamana lähdin koko tätä kirjoitusta kirjoittamaan. Onneksi ei ollut kova hätä...

        Cesar! ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe