menkää osoitteeseen: http://www.freewebs.com/sannan-neitokakadut/
kaikki tälle sivulle!!
6
594
Vastaukset
- amatsoni2
Tylsät sivut oli :(
- almamalma
sä tehnyt omia sivuja? Laitappa linkki niin voidaan vähän suorittaa vertailuja!
Ottaa päähän tuollainen!
Itse olen neitojen omistaja ja aina tätä nuorempaa polvea täytyy kannustaa omien sivujen tekemiseen. Lintuharrastus on parhaimmasta päästä, ellei jopa paras! - amatsoni2
almamalma kirjoitti:
sä tehnyt omia sivuja? Laitappa linkki niin voidaan vähän suorittaa vertailuja!
Ottaa päähän tuollainen!
Itse olen neitojen omistaja ja aina tätä nuorempaa polvea täytyy kannustaa omien sivujen tekemiseen. Lintuharrastus on parhaimmasta päästä, ellei jopa paras!Aina voi sanoa oman mielipiteen, vai onko sekin nyt kielletty????
Tarkoitus oli,että sivujen pitäjä saisi tietää mitä niistä ajatellaan.
Itselläni on kyllä lintuja. 2kpl neitokakaduja ja 1 amatsoni.
Mutta enpähän kirjoita tänne enää mitään. - almamalma
amatsoni2 kirjoitti:
Aina voi sanoa oman mielipiteen, vai onko sekin nyt kielletty????
Tarkoitus oli,että sivujen pitäjä saisi tietää mitä niistä ajatellaan.
Itselläni on kyllä lintuja. 2kpl neitokakaduja ja 1 amatsoni.
Mutta enpähän kirjoita tänne enää mitään.No, ollanpas sitä nyt herkkänahkaisia!
Lintuharrastajana herkkänahkaisuus ei ole hyvä!
Lukiessa toisten sivuja voi samalla miettiä minkä ikäinen sivujen tekijä mahdollisesti on.
Ko.sivujen tekijä on vielä lapsi ja siltä tunnut sinäkin.
Minä olen kahden neitsikan, kahden undun ja yhden amatsonin omistaja.
- Lizzyz
Noi oli Tosi söpöjä! Tuleeko ne käteen? Mun tutuilla on 5 neitokakabua ja undulaatti, ja niistä 3 tulee käteen! Ihania eläimiä!
- almamalma
tarkoituksesi ivailu vai mikä oli pointtisi?
Laitappa kehiin omat sivusi, jotta voimme niitä katsella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745