Hurt

Orginal Hippo

Hurtista on julkaistu lyhyt pätkä TRL:ssä jossa Christinaa haastateltiin! Hän on kuulemma valmistelemassa kiertuettaan. Hurt näyttää upealta! :D

http://www.youtube.com/watch?v=jM0Rt89nhr8

69

3125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo

      Videon virallinen julkaisu on 17. lokakuuta eli ensi tiistai.

      Huomasitteko, kun biisi oli kirjoitettu muotoon "Hurts". Ööö... okei...


      Kiitti linkistä!

      • Erizo

      • Orginal Hippo
        Erizo kirjoitti:

        Hurt nähdään Britanniassa jo 14. lokakuuta eli video lienee kokonaisuudessaan Tuubissa 14. tai 15. päivä! :)


        http://www.popworld.com/pages/comingup

        Jotain samanlaista luin CM foorumilta. Video taitaa olla parempi kuin odotin? Surullisen näköinen hahmo aplodeeraa Christinalle muun yleisön joukossa - joka on pukeutunut 40-luvun tyyliin. Kiva, kiva! :)


      • Erizo
        Orginal Hippo kirjoitti:

        Jotain samanlaista luin CM foorumilta. Video taitaa olla parempi kuin odotin? Surullisen näköinen hahmo aplodeeraa Christinalle muun yleisön joukossa - joka on pukeutunut 40-luvun tyyliin. Kiva, kiva! :)

        ... tuossa videossa jokin "isä teema", kun se mies katsoi niin surullisesti elefantin päällä roikkuvaa tyttöä (eli Christinaa)?

        Pakko vain odottaa, kunnes saa selvyyden! :)


      • Mary-Anne
        Erizo kirjoitti:

        ... tuossa videossa jokin "isä teema", kun se mies katsoi niin surullisesti elefantin päällä roikkuvaa tyttöä (eli Christinaa)?

        Pakko vain odottaa, kunnes saa selvyyden! :)

        Kiitos, kiitos, kiitos! Te kaikki olette niin kilttejä, että saatte M-A:n polvilleen! (:

        "Hurts" vaikuttaa moninkertaisesti paremmalta kuin ANOM, joka oli sekin hyvä video! "Isä-teema" voi tosiaan olla tuon näytepätkän perusteella hyvinkin mahdollinen... Who knows. Joka tapauksessa jokin tuossa melko "hitaassa" ja ehkä vähän mahtipontisessakin tyylissä saa videoon surullisen tunnelman...
        -Kyllä Floria osaa!! ;)


      • MercyOnMe
        Mary-Anne kirjoitti:

        Kiitos, kiitos, kiitos! Te kaikki olette niin kilttejä, että saatte M-A:n polvilleen! (:

        "Hurts" vaikuttaa moninkertaisesti paremmalta kuin ANOM, joka oli sekin hyvä video! "Isä-teema" voi tosiaan olla tuon näytepätkän perusteella hyvinkin mahdollinen... Who knows. Joka tapauksessa jokin tuossa melko "hitaassa" ja ehkä vähän mahtipontisessakin tyylissä saa videoon surullisen tunnelman...
        -Kyllä Floria osaa!! ;)

        Ja minä kun olen silloin sukuloimassa!

        Nyt mökötyttää. ^^

        Voi ei. No, näkee sen myöhemminkin.


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Ja minä kun olen silloin sukuloimassa!

        Nyt mökötyttää. ^^

        Voi ei. No, näkee sen myöhemminkin.

        ... että video tulee Tuubiin vasta sunnuntaina 15. päivä, vaikka video esitettäisiin Brittiläisessä TV:ssä jo 14. päivä. Joten tuskin paljoa myöhästyt!


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        ... että video tulee Tuubiin vasta sunnuntaina 15. päivä, vaikka video esitettäisiin Brittiläisessä TV:ssä jo 14. päivä. Joten tuskin paljoa myöhästyt!

        Niinhän sinä kirjoittelitkin aikaisemmin. En oikein ajatellut päivämääriä. (:


      • Erizo
        Erizo kirjoitti:

        Hurt nähdään Britanniassa jo 14. lokakuuta eli video lienee kokonaisuudessaan Tuubissa 14. tai 15. päivä! :)


        http://www.popworld.com/pages/comingup

        Joku RCA:lta on nyt sanonut, ettei Hurt-videota tullakaan näyttämään tänään Britannian TV:ssä.

        Ohjelma alkaa tänään klo 10:30 paikallista aikaa (onko se siis Suomessa klo 12:30), joten jos video on ohjelmassa, sen joku sieltä varmasti rippaa nopeasti itselleen ja laittaa Tuubiin, mutta viimeisimmän tiedon mukaan ei siis kannata vielä pidättää asian johdosta henkeään. Voi siis mennä videon näkeminen vasta ensi viikolle...


      • Erizo
        Erizo kirjoitti:

        Joku RCA:lta on nyt sanonut, ettei Hurt-videota tullakaan näyttämään tänään Britannian TV:ssä.

        Ohjelma alkaa tänään klo 10:30 paikallista aikaa (onko se siis Suomessa klo 12:30), joten jos video on ohjelmassa, sen joku sieltä varmasti rippaa nopeasti itselleen ja laittaa Tuubiin, mutta viimeisimmän tiedon mukaan ei siis kannata vielä pidättää asian johdosta henkeään. Voi siis mennä videon näkeminen vasta ensi viikolle...

        Brittiläiset fanit ovat osanneet sanoa, ettei Hurt:ia nähdä tuossa Pop World -ohjelmassa; ohjelmassa sanottiin, että esityksessä on Gnarls Barkleyn uusin video.

        Eli odotus jatkukoon.


      • Mary-Anne
        Erizo kirjoitti:

        Brittiläiset fanit ovat osanneet sanoa, ettei Hurt:ia nähdä tuossa Pop World -ohjelmassa; ohjelmassa sanottiin, että esityksessä on Gnarls Barkleyn uusin video.

        Eli odotus jatkukoon.

        Kyllä on törkeää faneja kohtaan! En jaksa enää odottaa. Jos B2B ehtii vajota kauas listojen alkupäästä, on turha odotella enää paluuta sinne... Harmittaa! No, ei tässä muu auta kuin pyytää itseltään kärsivällisyyttä... (:

        Nyt odottelen Mi Reflejota. :) Tilasin sen viime yönä suhteellisen halvalla Amazonista!


      • Erizo
        Mary-Anne kirjoitti:

        Kyllä on törkeää faneja kohtaan! En jaksa enää odottaa. Jos B2B ehtii vajota kauas listojen alkupäästä, on turha odotella enää paluuta sinne... Harmittaa! No, ei tässä muu auta kuin pyytää itseltään kärsivällisyyttä... (:

        Nyt odottelen Mi Reflejota. :) Tilasin sen viime yönä suhteellisen halvalla Amazonista!

        Ihme touhua. Mikähän lie sekaannus tuossa asiassa on nyt käynyt? No video tulee viimeistään tiistaina USA:n TRL:ssä; meidän aikaa mahdollisesti joskus keskiviikko yönä.

        Vai, että Mi Reflejo on sitten laitettu tilaukseen... ennen joulua... varaudu nyt kuitenkin siihen, että se on poppia, mutta ei ehkä niin purkkamaista kuin debyytilla, vaikka samoja biisejä sieltä löytyykin.

        PS. Huomasitko "julistajan" paluun... ;) Kyllä meni Erizolla taas pään pudisteluksi sekin lyhyt lukuhetki.


      • Mary-Anne
        Erizo kirjoitti:

        Ihme touhua. Mikähän lie sekaannus tuossa asiassa on nyt käynyt? No video tulee viimeistään tiistaina USA:n TRL:ssä; meidän aikaa mahdollisesti joskus keskiviikko yönä.

        Vai, että Mi Reflejo on sitten laitettu tilaukseen... ennen joulua... varaudu nyt kuitenkin siihen, että se on poppia, mutta ei ehkä niin purkkamaista kuin debyytilla, vaikka samoja biisejä sieltä löytyykin.

        PS. Huomasitko "julistajan" paluun... ;) Kyllä meni Erizolla taas pään pudisteluksi sekin lyhyt lukuhetki.

        Huomasin kyllä. Samaa tyyliään Hän jatkaa kuin aiemmissakin viesteissään. Kuten jo sanoit, todella toimittajamainen tapa kirjoittaa. Jos Hän ei käyttäisi tekstissään noita itse vääntämiään lyhenteitä, voisin jopa olettaa hänen kopsanneen viestinsä jostain sanotaanko nyt aika köyhästä ja epävirallisesta artikkelista. Oh no...

        Juu, en odota Christinan unohtaneen purkkapoppia täysin vielä Mi Reflejolla, mutta olen taas pitkästä aikaa ruvennut kuuntelmaan pienissä määrin C.A:ta. :) Suosikkina on tottakai edelleen Reflection, vaikka alkusoitto on saanut alusta alkaen mieleeni My Heart Will Go Onin... Mutta mitäs tuosta. Muistan kyllä, miten minua häiritsi joskus Britneyn Baby One More Time-albumin täytebiisin "I Will Still Love You":n alun lainaus Shania Twainin vuoden -98 hittibiisistä You're Still The One.

        Mutta kyllähän nämä muutama päivää kuluvat nopeasti, vaikka keskiviikko tuntuukin vielä aika kaukaiselta. :) Radiot tarvitsevat nyt kipeästi uutta laadukasta musiikkia soitettavakseen (Tai no mitä nyt kukin laadukkaana pitää...) ja musiikkikanavat/ohjelmat uusia videoita pyöritettäväkseen. Tämän hetken hittivideoiden taso on aika surkea. Luulisi, ettei Florian ohjaamalla Hurtilla olisi mitään vaikeuksia päihittää tuo taso!


      • Erizo
        Mary-Anne kirjoitti:

        Huomasin kyllä. Samaa tyyliään Hän jatkaa kuin aiemmissakin viesteissään. Kuten jo sanoit, todella toimittajamainen tapa kirjoittaa. Jos Hän ei käyttäisi tekstissään noita itse vääntämiään lyhenteitä, voisin jopa olettaa hänen kopsanneen viestinsä jostain sanotaanko nyt aika köyhästä ja epävirallisesta artikkelista. Oh no...

        Juu, en odota Christinan unohtaneen purkkapoppia täysin vielä Mi Reflejolla, mutta olen taas pitkästä aikaa ruvennut kuuntelmaan pienissä määrin C.A:ta. :) Suosikkina on tottakai edelleen Reflection, vaikka alkusoitto on saanut alusta alkaen mieleeni My Heart Will Go Onin... Mutta mitäs tuosta. Muistan kyllä, miten minua häiritsi joskus Britneyn Baby One More Time-albumin täytebiisin "I Will Still Love You":n alun lainaus Shania Twainin vuoden -98 hittibiisistä You're Still The One.

        Mutta kyllähän nämä muutama päivää kuluvat nopeasti, vaikka keskiviikko tuntuukin vielä aika kaukaiselta. :) Radiot tarvitsevat nyt kipeästi uutta laadukasta musiikkia soitettavakseen (Tai no mitä nyt kukin laadukkaana pitää...) ja musiikkikanavat/ohjelmat uusia videoita pyöritettäväkseen. Tämän hetken hittivideoiden taso on aika surkea. Luulisi, ettei Florian ohjaamalla Hurtilla olisi mitään vaikeuksia päihittää tuo taso!

        Nii-i. Julistajan tyylistä ei voi erehtyä. Se on, mitä on. Minkäs teet. Hän on yleistäjä ja yhteenvetäjä; uutta tietoa julistuksissa yleensä nolla. Mutta näin se menee. :)

        Usein biiseissä kuin biiseissä löytää samankaltaisuuksia. Mulle Britneyn ekalla levyllä biisi numero 7, I will be there, toi mieleen jonkin Backstreet Boys -rallatuksen, joka soi joskus radiossa, mutta jonka nimeä en muista. Kuulin siinä alussa täsmälleen samat soinnut ja se aikoinaan häiritsi mua aivan kympillä!


      • Erizo
        Erizo kirjoitti:

        Brittiläiset fanit ovat osanneet sanoa, ettei Hurt:ia nähdä tuossa Pop World -ohjelmassa; ohjelmassa sanottiin, että esityksessä on Gnarls Barkleyn uusin video.

        Eli odotus jatkukoon.

        Hurt on kai sittenkin juuri NÄINÄ HETKINÄ brittiläisessä TV:ssä! Nyt jään odottamaan jännityksellä saako joku sen ripattua Tuubiin...

        Tässähän menee pää ihan pyörälle! :) Kyllä, ei, kyllä, ei...


      • Erizo

      • MercyOnMe

      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Aion EHDOTTOMASTI seurata tilannetta. (:

        Eli ei videota tainut tullakaan. Ohjelmassa mainittiin toki Christina ja näytettiin jokin promokuva, mutta ei sen enempää...

        Odotus jatkukoon.


      • Mary-Anne
        Erizo kirjoitti:

        Eli ei videota tainut tullakaan. Ohjelmassa mainittiin toki Christina ja näytettiin jokin promokuva, mutta ei sen enempää...

        Odotus jatkukoon.

        Sekavaa touhua. Yrittäisivät nyt päättä tuleeko Hurt vai eikö tule!? No ei siis tule tänään. OK.

        Toivottavasti saamme nähdä Hurtin sitten keskiviikkona... Kai se video kannattaakin näytää ekana amerikkalaisille? Toivottavasti joku heistä saa sen NOPEASTI Tuubiin!


      • MercyOnMe
        Mary-Anne kirjoitti:

        Sekavaa touhua. Yrittäisivät nyt päättä tuleeko Hurt vai eikö tule!? No ei siis tule tänään. OK.

        Toivottavasti saamme nähdä Hurtin sitten keskiviikkona... Kai se video kannattaakin näytää ekana amerikkalaisille? Toivottavasti joku heistä saa sen NOPEASTI Tuubiin!

        Ei sitten. Se saa luvan tulla nopeasti, tai...

        Erizo the Siili sitten ilmoittaa. ;>


      • Destin3
        Mary-Anne kirjoitti:

        Kyllä on törkeää faneja kohtaan! En jaksa enää odottaa. Jos B2B ehtii vajota kauas listojen alkupäästä, on turha odotella enää paluuta sinne... Harmittaa! No, ei tässä muu auta kuin pyytää itseltään kärsivällisyyttä... (:

        Nyt odottelen Mi Reflejota. :) Tilasin sen viime yönä suhteellisen halvalla Amazonista!

        Haha, nyt mullakin Mi Reflejo! (: (Amazonilla oli jotain ongelmia lähetysten kanssa, kun osa tilaamistani tuotteista tulee erikseen jälki junassa, ja Mi Reflejonkin tulossa kesti kokonainen viikko!) EBDF on aivan ihana! Eipä tosiaan ole yhtä purkkamaista poppia kuin debyytillä, mutta poppia kuitenkin! Tässä vaiheessa en kommentoi levyä sen enempää... :) Tätä nyt kuitenkin olen odotellut! :)


      • MercyOnMe
        Destin3 kirjoitti:

        Haha, nyt mullakin Mi Reflejo! (: (Amazonilla oli jotain ongelmia lähetysten kanssa, kun osa tilaamistani tuotteista tulee erikseen jälki junassa, ja Mi Reflejonkin tulossa kesti kokonainen viikko!) EBDF on aivan ihana! Eipä tosiaan ole yhtä purkkamaista poppia kuin debyytillä, mutta poppia kuitenkin! Tässä vaiheessa en kommentoi levyä sen enempää... :) Tätä nyt kuitenkin olen odotellut! :)

        Hienoa, nyt sinullakin on se. ^^

        Henkilökohtaisesti minä ainakin pidän Mi Reflejosta enemmän kuin debyytistä, yleensäkin kuuntelen enemmän sitä kuin Christina Aguileraa.


      • MercyOnMe
        MercyOnMe kirjoitti:

        Hienoa, nyt sinullakin on se. ^^

        Henkilökohtaisesti minä ainakin pidän Mi Reflejosta enemmän kuin debyytistä, yleensäkin kuuntelen enemmän sitä kuin Christina Aguileraa.

        On tylsää, joten kirjoittelen tänne. ;> Pitäisi ehkä mennä nukkumaan... ^^

        Siili ei ole käynyt koko päivänä, taitaa olla jokin vinossa. Haha. :D

        Öh, taidan luovuttaa, ei se meno tästä parane. (:

        Menen siis nukkumaan... -.- No, en minä nyt oikeasti ainakaan vielä. :D Että on hauskaa. ^^

        Olen muuten aivan järjissäni, on vain tylsää. :>


      • Destin3
        MercyOnMe kirjoitti:

        On tylsää, joten kirjoittelen tänne. ;> Pitäisi ehkä mennä nukkumaan... ^^

        Siili ei ole käynyt koko päivänä, taitaa olla jokin vinossa. Haha. :D

        Öh, taidan luovuttaa, ei se meno tästä parane. (:

        Menen siis nukkumaan... -.- No, en minä nyt oikeasti ainakaan vielä. :D Että on hauskaa. ^^

        Olen muuten aivan järjissäni, on vain tylsää. :>

        Eipäs tässä vielä nukkumaan ennätä - perjantai-illasta kuuluu nauttia toden teolla!! x)
        Eipä ole Erizoa näkynyt, ei. Tuosta Mi Reflejo-ilmoituksestani voi myös päätellä, että kirjoittajalla on varmaankin ollut tooosi tylsää. Mitä tuo teitä kiinnostaisi, minun Mi Reflejo tilaukseni?! Eli ei minunkaan kirjoituksieni sisällöllä aina hehkuteta!

        On kyllä aivan totta, että jos Erizo ei ole paikalla, ei Christinasta keskustella "tavalliseen" tapaan. (En tässä aseta minkäänlaisia velvoitteita Erizolle keskustella meidän kanssamme 24/7! Sillä mulla on tapana tehdä selväjärkisetkin hetkessä hulluiksi! Vapaus vallitkoon! Kyllä meno paranee! :D Olenkohan järjissäni minäkään, heh?) Ja tosiasioista puheen ollen, on tässä viime aikoina tullut aika paljon kirjoiteltua tänne Suomi24:n Christina foorumille. Ainakaan ei ole tylsää, kun keskustelee järkevien ihmisten kanssa, jollaisia harvoin löytää monestakaan keskustelusta... :)


      • MercyOnMe
        Destin3 kirjoitti:

        Eipäs tässä vielä nukkumaan ennätä - perjantai-illasta kuuluu nauttia toden teolla!! x)
        Eipä ole Erizoa näkynyt, ei. Tuosta Mi Reflejo-ilmoituksestani voi myös päätellä, että kirjoittajalla on varmaankin ollut tooosi tylsää. Mitä tuo teitä kiinnostaisi, minun Mi Reflejo tilaukseni?! Eli ei minunkaan kirjoituksieni sisällöllä aina hehkuteta!

        On kyllä aivan totta, että jos Erizo ei ole paikalla, ei Christinasta keskustella "tavalliseen" tapaan. (En tässä aseta minkäänlaisia velvoitteita Erizolle keskustella meidän kanssamme 24/7! Sillä mulla on tapana tehdä selväjärkisetkin hetkessä hulluiksi! Vapaus vallitkoon! Kyllä meno paranee! :D Olenkohan järjissäni minäkään, heh?) Ja tosiasioista puheen ollen, on tässä viime aikoina tullut aika paljon kirjoiteltua tänne Suomi24:n Christina foorumille. Ainakaan ei ole tylsää, kun keskustelee järkevien ihmisten kanssa, jollaisia harvoin löytää monestakaan keskustelusta... :)

        Vai että järkevien? :D

        Hohhoijaa, kun on taas tylsääää... -.-


      • Destin3
        MercyOnMe kirjoitti:

        Vai että järkevien? :D

        Hohhoijaa, kun on taas tylsääää... -.-

        ...myös näissä maksullisissa "nettilataamoissa". iTunes Storessa Hurt on ladatuimpien kappaleiden listalla #17, selättäen mm. SexyBackin ja Maneaterin. ANOM on siellä sijalla #88. NRJ kaupassa on Hurt #8 ladatuin Pop & Rock genressä. Ihan hyviä sijoituksia siihen nähden, ettei promootiota ole ollut eikä radiosoitto tai videon levityskään ole vielä suuremmalti kiihtyneet.

        Kyllä, kyllä, olette oikein järkeviä, te kolme Christina foorumin vakituista keskustelijaa! Tämä viesti saa nyt hetken viihdyttää sinua MOM, mutta toivotaan, että Erizomme saapuu kohta viihdyttämään meitä kaikkia! ;) Haha.


      • Destin3
        Destin3 kirjoitti:

        ...myös näissä maksullisissa "nettilataamoissa". iTunes Storessa Hurt on ladatuimpien kappaleiden listalla #17, selättäen mm. SexyBackin ja Maneaterin. ANOM on siellä sijalla #88. NRJ kaupassa on Hurt #8 ladatuin Pop & Rock genressä. Ihan hyviä sijoituksia siihen nähden, ettei promootiota ole ollut eikä radiosoitto tai videon levityskään ole vielä suuremmalti kiihtyneet.

        Kyllä, kyllä, olette oikein järkeviä, te kolme Christina foorumin vakituista keskustelijaa! Tämä viesti saa nyt hetken viihdyttää sinua MOM, mutta toivotaan, että Erizomme saapuu kohta viihdyttämään meitä kaikkia! ;) Haha.

        ... taidan nyt lörpötellä yksikseni, mutta eihän se meininkiä haittaa! (:

        "Ja tässä oli ihastuttava Christina Aguilera kappaleellaan Hurt NRJ:n iltapäivässä..." Tai mitä siellä ikinä sanottiinkaan.
        Hah, pääsinpä minäkin kuulemaan Hurtin toista kertaa radiosta!

        Miksi ihmeessä ANOM on tehnyt paluun NRJ:n Radio Top 10 listalle, vaikka Hurt sinne jo kuuluisi!?
        ( http://www.nrj.fi/service.cntum?pageId=102858 )


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        Haha, nyt mullakin Mi Reflejo! (: (Amazonilla oli jotain ongelmia lähetysten kanssa, kun osa tilaamistani tuotteista tulee erikseen jälki junassa, ja Mi Reflejonkin tulossa kesti kokonainen viikko!) EBDF on aivan ihana! Eipä tosiaan ole yhtä purkkamaista poppia kuin debyytillä, mutta poppia kuitenkin! Tässä vaiheessa en kommentoi levyä sen enempää... :) Tätä nyt kuitenkin olen odotellut! :)

        Siis nimenomaan Mi Reflejon osalta! :) Itsekin pidän siitä paaaljon enemmän kuin debyytistä. Ja väitän yhä, että EBDF on yksi Christinan parhaista balladeista evör.

        Piste.

        Heh.

        Ja on se mukavaa, kun poissaoloni on huomattu! ;) Erizo oli reissun päällä ja viimein pääsin kotia. Nyt syömään, mutta oli pakko kurkistaa tänne ennen kuin osasin asettua aloilleni!

        Olenkohan hullu...?

        Noooh, tuskin sen enempää kuin eräät kaksi - kolme nimeltämainitsematonta tyyppiä...;)


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        ...myös näissä maksullisissa "nettilataamoissa". iTunes Storessa Hurt on ladatuimpien kappaleiden listalla #17, selättäen mm. SexyBackin ja Maneaterin. ANOM on siellä sijalla #88. NRJ kaupassa on Hurt #8 ladatuin Pop & Rock genressä. Ihan hyviä sijoituksia siihen nähden, ettei promootiota ole ollut eikä radiosoitto tai videon levityskään ole vielä suuremmalti kiihtyneet.

        Kyllä, kyllä, olette oikein järkeviä, te kolme Christina foorumin vakituista keskustelijaa! Tämä viesti saa nyt hetken viihdyttää sinua MOM, mutta toivotaan, että Erizomme saapuu kohta viihdyttämään meitä kaikkia! ;) Haha.

        Löytyi jälleen kerran CMM:stä.

        Eli ANOM triviaa.

        ANOM on ladattu laillisesti (huom; LAILLISESTI) netistä jo...

        822 231 kertaa!

        Uu la laa! :)

        ANOM on kyllä ihme biisi, oikea biisien MacGyver! Se junnaa yhä BB:n Hot100:llakin top 40:ssä eikä näytä mitään putoamisen merkkejä.

        Go ANOM, mutta biisi voisi jo ehkä kuitenkin pikkuhiljaa antaa Hurt:ille tilaa radiosoittoon... vaikka kyllähän Hurt:kin sijoitukset ja radiosoitto näyttää mucho buenolta. Eli nou hätää. It's all good.


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Siis nimenomaan Mi Reflejon osalta! :) Itsekin pidän siitä paaaljon enemmän kuin debyytistä. Ja väitän yhä, että EBDF on yksi Christinan parhaista balladeista evör.

        Piste.

        Heh.

        Ja on se mukavaa, kun poissaoloni on huomattu! ;) Erizo oli reissun päällä ja viimein pääsin kotia. Nyt syömään, mutta oli pakko kurkistaa tänne ennen kuin osasin asettua aloilleni!

        Olenkohan hullu...?

        Noooh, tuskin sen enempää kuin eräät kaksi - kolme nimeltämainitsematonta tyyppiä...;)

        Tuntuukin jo paljon mukavammalta, kun heti palattuasi sanoit meistä jotain noin kaunista. :D

        EBDF on mahtava balladi, taidanpa olla kanssasi samaa mieltä, muuten. ^^


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Tuntuukin jo paljon mukavammalta, kun heti palattuasi sanoit meistä jotain noin kaunista. :D

        EBDF on mahtava balladi, taidanpa olla kanssasi samaa mieltä, muuten. ^^

        Niin; Erizo osaa laukoa mitä miellyttävimpiä kohteliaisuuksia! ;)

        Christina-rintamalla ei ole tuntunut käyvän kova hulina poissaollessani. Noh huomenna päivittyy taas Englannin listat, jos ei muuta... ja onhan tuo Hurtin radiosoitto lähtenyt Pop-formaatin lisäksi ihan kivaan kasvuun myös Adult Contemporary:ssa. Jää kyllä nyt nähtäväksi kuinka videon tuleminen vaikuttaa listasijoituksiin.


    • Erizo
      • Erizo

        Eli kyllä, tuo on Hurt-singlen kansi. Se on nähty myös BMG:n press-sitellä.

        :)


      • Mary-Anne
        Erizo kirjoitti:

        Eli kyllä, tuo on Hurt-singlen kansi. Se on nähty myös BMG:n press-sitellä.

        :)

        Hienot kannet saa siis Hurtkin! Upeaa!

        Kunpa näkisimme videon huomenna... Toivottavasti joku ihana ja hyväsydäminen britti laittaa Hurtin Tuubiin jo huomenissa!


      • MercyOnMe
        Mary-Anne kirjoitti:

        Hienot kannet saa siis Hurtkin! Upeaa!

        Kunpa näkisimme videon huomenna... Toivottavasti joku ihana ja hyväsydäminen britti laittaa Hurtin Tuubiin jo huomenissa!

        Ärsyttää, kun en löydä yhtä kuvaa Christinasta... (valaisevaa tiedän)

        Joku live-esitys se on, Christinalla on ne "blondi-mustat" hiukset ja vaaleanpunainen (?) mekko. Jos nyt oikein muistan. :D


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Ärsyttää, kun en löydä yhtä kuvaa Christinasta... (valaisevaa tiedän)

        Joku live-esitys se on, Christinalla on ne "blondi-mustat" hiukset ja vaaleanpunainen (?) mekko. Jos nyt oikein muistan. :D

        ... penkonut CMM:stä vuoden 2002 kuvia? Sieltä, jos mistä niitä voisi löytää.


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        ... penkonut CMM:stä vuoden 2002 kuvia? Sieltä, jos mistä niitä voisi löytää.

        Olen vain nopea kyllästymään. ;>

        Haha. Ajattelin kyllä jatkaa vielä tänään... ^^


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Olen vain nopea kyllästymään. ;>

        Haha. Ajattelin kyllä jatkaa vielä tänään... ^^

        ... että minkä biisin se Christina mahdollisesti esitti? Voisi antaa jo nimittäin jotain vihiä siitä, että mistä on kyse.

        Ja Christinan hiukset menivät mustiksi tammikuun 2003 puolivälin jälkeen, joten nuo dirrty-hiukset olivat hänellä vuoden 2002 aikana ja VAIN silloin.

        Muuten; kuulin Hurtin ekaa kertaa radiosta eilen! Ja kuulosti hyvältä! :)


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        ... että minkä biisin se Christina mahdollisesti esitti? Voisi antaa jo nimittäin jotain vihiä siitä, että mistä on kyse.

        Ja Christinan hiukset menivät mustiksi tammikuun 2003 puolivälin jälkeen, joten nuo dirrty-hiukset olivat hänellä vuoden 2002 aikana ja VAIN silloin.

        Muuten; kuulin Hurtin ekaa kertaa radiosta eilen! Ja kuulosti hyvältä! :)

        En ole varma. Minulla on aavistus, että Beautiful, mutta ei ole kyllä oikeastaan mitään tietoa. :D

        Minäkin kuulin eilen. ^^


      • Destin3
        MercyOnMe kirjoitti:

        En ole varma. Minulla on aavistus, että Beautiful, mutta ei ole kyllä oikeastaan mitään tietoa. :D

        Minäkin kuulin eilen. ^^

        että Hurtin radiosoitto on taas kasvanut! :) En ole itse kuullut Hurtia kertaakaan radiosta sitten syyskuun 26. päivän. (Piti tarkastaa tuo päivämäärä Hurt = 2. Single keskustelusta, joka on ikävä kyllä siirtynyt jo toiselle keskustelusivulle muistaakseni "julistajamme" ainutlaatuisen viestin tullessa.) En ole kyllä radioa erityisemmin kuunnellutkaan. :) Soittiko NRJ Hurtin tälläkin kertaa? ANOM ei tainut päästä monenkaan kanavan soittoon, kuulin sitä vain NRJ:ltä ja en yllättyisi, vaikka Uusi Kisskin sen olisi soittanut. Novan soittolistoille voisi Hurt vaikka nousta. Mitä monipuolisempi yleisö Hurtin saa kuulla, sitä parempi B2B myynnille!! ;)

        p.s. Christina-foorumille ei ole eksynyt uutta keskustelijaa, vaan tässä kirjoittelee vanha tuttu Mary-Anne! :) Rekisteröin tänään nimimerkin, kuten täällä onkin suositeltu tekemään. Sen keksiminen oli kyllä haaste, kun M-A oli varattu ja pitkää Mary-Annea en tahtonut rekisteröidä. :) Omien ideoiden puutteessa päätin minäkin Erizon tapaan turvautua vähän vieraampiin kieliin. Ranskaahan tämä on ja enkussa sanaan ei tarvitse lisätä kuin Y perään. Se siitä surkeasta mielikuvituksestani. (: Ainakin voin jatkossa poistaa epäonnistuneet viestit!


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        että Hurtin radiosoitto on taas kasvanut! :) En ole itse kuullut Hurtia kertaakaan radiosta sitten syyskuun 26. päivän. (Piti tarkastaa tuo päivämäärä Hurt = 2. Single keskustelusta, joka on ikävä kyllä siirtynyt jo toiselle keskustelusivulle muistaakseni "julistajamme" ainutlaatuisen viestin tullessa.) En ole kyllä radioa erityisemmin kuunnellutkaan. :) Soittiko NRJ Hurtin tälläkin kertaa? ANOM ei tainut päästä monenkaan kanavan soittoon, kuulin sitä vain NRJ:ltä ja en yllättyisi, vaikka Uusi Kisskin sen olisi soittanut. Novan soittolistoille voisi Hurt vaikka nousta. Mitä monipuolisempi yleisö Hurtin saa kuulla, sitä parempi B2B myynnille!! ;)

        p.s. Christina-foorumille ei ole eksynyt uutta keskustelijaa, vaan tässä kirjoittelee vanha tuttu Mary-Anne! :) Rekisteröin tänään nimimerkin, kuten täällä onkin suositeltu tekemään. Sen keksiminen oli kyllä haaste, kun M-A oli varattu ja pitkää Mary-Annea en tahtonut rekisteröidä. :) Omien ideoiden puutteessa päätin minäkin Erizon tapaan turvautua vähän vieraampiin kieliin. Ranskaahan tämä on ja enkussa sanaan ei tarvitse lisätä kuin Y perään. Se siitä surkeasta mielikuvituksestani. (: Ainakin voin jatkossa poistaa epäonnistuneet viestit!

        Sitä jo aloitettiin omien viestien deletoiminen! ;)

        Eikö olekin hyvä ominaisuus? Heh.

        Joo, NRJ:ltä kuului eilen Hurt. Ja oli upea. Mun sisko, joka ei juuri Christinasta piittaa, sanoi, että "kyllä on myönnettävä, että laulaa hyvin". Olin vaan, että "nii-i!" :D

        "... "julistajamme" ainutlaatuisen viestin tullessa." LOL! Niin totta, niin totta... (sanon tämän yhtä sarkastisella äänensävyllä kuin sinä!)

        Ja MOM; en kyllä nyt osaa sanoa, mitä kuvaa mahdat tarkoittaa. Mutta ehkä löydät sen ennen pitkää. :)


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Sitä jo aloitettiin omien viestien deletoiminen! ;)

        Eikö olekin hyvä ominaisuus? Heh.

        Joo, NRJ:ltä kuului eilen Hurt. Ja oli upea. Mun sisko, joka ei juuri Christinasta piittaa, sanoi, että "kyllä on myönnettävä, että laulaa hyvin". Olin vaan, että "nii-i!" :D

        "... "julistajamme" ainutlaatuisen viestin tullessa." LOL! Niin totta, niin totta... (sanon tämän yhtä sarkastisella äänensävyllä kuin sinä!)

        Ja MOM; en kyllä nyt osaa sanoa, mitä kuvaa mahdat tarkoittaa. Mutta ehkä löydät sen ennen pitkää. :)

        Poistin viestini. Mitä painoin? Perkele. :D


      • Destin3
        Erizo kirjoitti:

        Sitä jo aloitettiin omien viestien deletoiminen! ;)

        Eikö olekin hyvä ominaisuus? Heh.

        Joo, NRJ:ltä kuului eilen Hurt. Ja oli upea. Mun sisko, joka ei juuri Christinasta piittaa, sanoi, että "kyllä on myönnettävä, että laulaa hyvin". Olin vaan, että "nii-i!" :D

        "... "julistajamme" ainutlaatuisen viestin tullessa." LOL! Niin totta, niin totta... (sanon tämän yhtä sarkastisella äänensävyllä kuin sinä!)

        Ja MOM; en kyllä nyt osaa sanoa, mitä kuvaa mahdat tarkoittaa. Mutta ehkä löydät sen ennen pitkää. :)

        Aloitin kyllä, kun korjailumahdollisuutta ei ollut. Viestissäni oli monta virhettä, enkä M-A:nakaan ole tainut kirjoittaa sentään noin huonosti. Mutta en tullut tyhmyyksissäni ajatelleeksi, että MOM:n vastaus viestiini poistuu siinä samalla. Niin siis kävi?? Anteeksi tuhannesti, MOM! Täytyy vielä harjoitella tuon deletointiominaisuuden käyttöä ehkäpä...
        Ja olin ilmeisesti korjannut viestistäni niin vähän, että sen otsikkokin piti vaihtaa... :( No, kai tästä selvitään!

        No onhan "julistaja" tavallaan ainutlaatuinen, ainakin hänen kirjoitustapansa ja melko turhat viestinsä! :) En mä kyllä voi puhua mitään turhista viesteistä! Voi että...


      • MercyOnMe
        Destin3 kirjoitti:

        Aloitin kyllä, kun korjailumahdollisuutta ei ollut. Viestissäni oli monta virhettä, enkä M-A:nakaan ole tainut kirjoittaa sentään noin huonosti. Mutta en tullut tyhmyyksissäni ajatelleeksi, että MOM:n vastaus viestiini poistuu siinä samalla. Niin siis kävi?? Anteeksi tuhannesti, MOM! Täytyy vielä harjoitella tuon deletointiominaisuuden käyttöä ehkäpä...
        Ja olin ilmeisesti korjannut viestistäni niin vähän, että sen otsikkokin piti vaihtaa... :( No, kai tästä selvitään!

        No onhan "julistaja" tavallaan ainutlaatuinen, ainakin hänen kirjoitustapansa ja melko turhat viestinsä! :) En mä kyllä voi puhua mitään turhista viesteistä! Voi että...

        En se siis ollukaan minä. Mahtavaa! :D

        Löysin muuten sen kuvan. *ylpeä*

        Jopa kolmessa ja puolessa tunnissa.

        Se oli vuoden 2003 AMA:sta. ^^


      • Destin3
        MercyOnMe kirjoitti:

        En se siis ollukaan minä. Mahtavaa! :D

        Löysin muuten sen kuvan. *ylpeä*

        Jopa kolmessa ja puolessa tunnissa.

        Se oli vuoden 2003 AMA:sta. ^^

        Olen todella tollo!!! En enää poista omaa viestiäni parin kirjoitusvirheen ja yhden omituisen kohdan takia! Paitsi ei kuitenkaan ole kovin kivaa, että poistaa oman viestinsä mukana vaikka kokonaisen viestiketjun. Voisikohan niinkin käydä? En lähde kokeilemaan! Tässä tapauksessa viestin deletointi keskeltä keskustelua on aika vaikeaa ja törkeää siinä samalla!

        Hauskaa, että löysit etsimäsi kuvan MOM! Kolme ja puoli tuntia osoittaa melkoista kärsivällisyyttä, kuten myös oleminen samassa keskustelussa nykyisen Destinin kanssa!!! (:


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        Aloitin kyllä, kun korjailumahdollisuutta ei ollut. Viestissäni oli monta virhettä, enkä M-A:nakaan ole tainut kirjoittaa sentään noin huonosti. Mutta en tullut tyhmyyksissäni ajatelleeksi, että MOM:n vastaus viestiini poistuu siinä samalla. Niin siis kävi?? Anteeksi tuhannesti, MOM! Täytyy vielä harjoitella tuon deletointiominaisuuden käyttöä ehkäpä...
        Ja olin ilmeisesti korjannut viestistäni niin vähän, että sen otsikkokin piti vaihtaa... :( No, kai tästä selvitään!

        No onhan "julistaja" tavallaan ainutlaatuinen, ainakin hänen kirjoitustapansa ja melko turhat viestinsä! :) En mä kyllä voi puhua mitään turhista viesteistä! Voi että...

        ... aina, jos poistaa oman viestin, niin sen jälkeen kirjoitetut poistuvat samalla. :)

        Mutta joissain tapauksissahan tuollaisella toiminnalla voi halutessaan eliminoida epämieluisia viestejä... tosin en ole itse koskaan turvautunut moiseen, mutta tarvittaessa sellainen mahdollisuus on olemassa...

        Hyvä, että MOM löysi kuvansa!


    • Erizo

      Hurt-videosta on uutisoitu brittiläisessä The Sun lehdessä. Tää lehti on oikeasti roskalehtien roskalehti; Seiskaa viisi kertaa pahempi ja huonompi, mutta siihen suhteutettuna juttu on ihan asiallinen ( että se on tuonut singelle julkisuutta).

      http://www.thesun.co.uk/article/0,,2004580002-2006470377,00.html

      • MercyOnMe

        Ihan nätistihän he olivat puhuneet... :>

        Voiko olla Seiskaa pahempi? o.O

        ;>>>


      • Destin3
        MercyOnMe kirjoitti:

        Ihan nätistihän he olivat puhuneet... :>

        Voiko olla Seiskaa pahempi? o.O

        ;>>>

        Kaikki lehdet kirjoittavat kuitenkin aina tuolla samalla nuotilla... En tiedä. Kyllä kai Seiskaa pahempikin voi olla. En Seiskaa erityisemmin lue, jotenka ei mulla ole siitä muuta sanottavaa kuin että on kyllä pelkkää roskaa! Sen verran mitä The Sunin juttuihin on ollut siellä täällä linkkejä, voin ainakin päätellä, että se ei käsittele juuri koskaan mitään järkevää aihetta.

        Hahaa, oli fiksu päätös aloittaa keskustelu tuolta vähän ylempää, Erizo, etten taas möhli ja poista sinunkin viestiäsi!!! (:

        Tuohon Christina listoilla keskusteluun jatkaisin, että surkea tietolähteeni ei ole ilmeisesti vielä päivittänyt tietojaan. #23 on mahtava sijoitus!


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        Kaikki lehdet kirjoittavat kuitenkin aina tuolla samalla nuotilla... En tiedä. Kyllä kai Seiskaa pahempikin voi olla. En Seiskaa erityisemmin lue, jotenka ei mulla ole siitä muuta sanottavaa kuin että on kyllä pelkkää roskaa! Sen verran mitä The Sunin juttuihin on ollut siellä täällä linkkejä, voin ainakin päätellä, että se ei käsittele juuri koskaan mitään järkevää aihetta.

        Hahaa, oli fiksu päätös aloittaa keskustelu tuolta vähän ylempää, Erizo, etten taas möhli ja poista sinunkin viestiäsi!!! (:

        Tuohon Christina listoilla keskusteluun jatkaisin, että surkea tietolähteeni ei ole ilmeisesti vielä päivittänyt tietojaan. #23 on mahtava sijoitus!

        Seiska on hiekkalaatikko asteella brittiläiseen keltaiseen lehdistöön verrattuna, jota on sanottu maailman agressiivisimmaksi lehdistöksi. The Sun ja Daily Mirror ovat monen brittiläisen julkkiksen painajainen. Tämän on voinut päätellä erinnäisistä haastatteluista sekä lukemalla tiettyjä elämänkertoja.

        Kaikki juorulehdet ovat tasoltaan kehnoja. Harmi vaan, kun kaikilla ihmisillä ei ole niin sanottua medialukutaitoa ja he pitävät totena sitä, mitä lehdissä lukee. Auts. Nämä roskalehdet eivät nimittäin todellakaan tarvitse totuutta jutun aiheekseen. Itsekään en Seiskaa tai sen klooneja juuri lue, vaikka lehtimyyjät vähän väliä soittelevatkin ja tuota "upeaa hengentuotetta" tyrkyttävät. Ugh.

        Mutta näihin asioihin suhteutettuna tuo oli ihan asiallinen teksti, vaikka The Sun -lehdessä olikin. Christina-faneille jutussa ei sinänsä ollut mitään uutta taikka ihmeellistä, mutta pitää aina välillä muistaa ne ihmiset, jotka eivät Christinasta piittaa ja sitä, millaisen kuvan he lehtien kautta Christinasta saavat. Se kuva ei ole aina kaikkein kaunein taikka totuudenmukaisin.

        Ja aloitin ylempää keskustelun, kun minusta tämä oli loogisesti oma kokonaisuutensa. ;)


    • Erizo
      • Destin3

        paljon aikaa lehtien sivuilla/kansissa! Vähän käy tuota norsua sääliksi, mutta samalla myös kateeksi, kun on päässyt mukaan Hurt-projektiin. :) Toivottavasti ei siitä sen enempää.

        Missä ohjelmassa Hurt-video esitetään USA:ssa? Mihin aikaan tuo ohjelma näytetään Amerikan aikaa? Voi olla, että täällä on jo aiemmin puhuttu tästä, mutta ei mulla ainakaan sattunut ensimmäisenä silmiin. Saammekohan nauttia Hurtista Tuubissa jo huomenna? Kai sen pitäisi aika nopeasti "ensi-iltansa" jälkeen päätyä nettiin...?


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        paljon aikaa lehtien sivuilla/kansissa! Vähän käy tuota norsua sääliksi, mutta samalla myös kateeksi, kun on päässyt mukaan Hurt-projektiin. :) Toivottavasti ei siitä sen enempää.

        Missä ohjelmassa Hurt-video esitetään USA:ssa? Mihin aikaan tuo ohjelma näytetään Amerikan aikaa? Voi olla, että täällä on jo aiemmin puhuttu tästä, mutta ei mulla ainakaan sattunut ensimmäisenä silmiin. Saammekohan nauttia Hurtista Tuubissa jo huomenna? Kai sen pitäisi aika nopeasti "ensi-iltansa" jälkeen päätyä nettiin...?

        ... USAn MTV:n TRL:ssä.

        Mitä tein päivällä laskelmia, niin arvioisin, että video paukahtaa Suomen aikaa USAn TV-ruutuihin noin klo 23. Eli siitä melko pian, tunnin parin sisällä, voi videota odottaa jo Tuubiin (mahdollisesti jo aika pian lähetyksen jälkeen).

        Ajattelin kyttäillä jonkin aikaa klo 23 molemmin puolin; jos ei ala tulla, niin painun pehkuihin ja katson videon huomenna.

        Mutta viimeistään sen näkee siis HUOMENNA!!! :)


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        paljon aikaa lehtien sivuilla/kansissa! Vähän käy tuota norsua sääliksi, mutta samalla myös kateeksi, kun on päässyt mukaan Hurt-projektiin. :) Toivottavasti ei siitä sen enempää.

        Missä ohjelmassa Hurt-video esitetään USA:ssa? Mihin aikaan tuo ohjelma näytetään Amerikan aikaa? Voi olla, että täällä on jo aiemmin puhuttu tästä, mutta ei mulla ainakaan sattunut ensimmäisenä silmiin. Saammekohan nauttia Hurtista Tuubissa jo huomenna? Kai sen pitäisi aika nopeasti "ensi-iltansa" jälkeen päätyä nettiin...?

        TRL alkaa USAssa kuulemma noin 30 minuutin päästä...

        Lähtölaskenta alkakoon! Itse video tuskin tulee ohjelman alussa, mutta about keskivaiheilla sitä odottaisin, kun ei se ole vielä ohjelman listoillakaan. Eli saattaapi juuri mennä siihen klo 23:een, kun se tulee TV:stä.

        Sitten joku ystävällinen fani saa sen DVD:lle ja ei aikaakaan, kun video on upload:ttu Tuubiin... :)


      • Destin3
        Erizo kirjoitti:

        TRL alkaa USAssa kuulemma noin 30 minuutin päästä...

        Lähtölaskenta alkakoon! Itse video tuskin tulee ohjelman alussa, mutta about keskivaiheilla sitä odottaisin, kun ei se ole vielä ohjelman listoillakaan. Eli saattaapi juuri mennä siihen klo 23:een, kun se tulee TV:stä.

        Sitten joku ystävällinen fani saa sen DVD:lle ja ei aikaakaan, kun video on upload:ttu Tuubiin... :)

        alkaa käydä jännäksi. Kai tämä "ystävällinen fani" on nopeaa sorttia?? Kyllä Hurt tänään Tuubiin ehtii, elleivät amerikkalaiset aivan kamalasti hidastele ja tätähän en tahtoisi heistä uskoa... :)


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        alkaa käydä jännäksi. Kai tämä "ystävällinen fani" on nopeaa sorttia?? Kyllä Hurt tänään Tuubiin ehtii, elleivät amerikkalaiset aivan kamalasti hidastele ja tätähän en tahtoisi heistä uskoa... :)

        ... että useat ja taas useat fanit ovat ottamassa Hurtia talteen ja videota tullaan latailemaan Tuubiin kilpaa. :)

        Tunnelma muilla foorumeilla on kuumeinen. Tilannetta seurataan siis tarkoin. Enää noin vartti ohjelman alkuun!


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        alkaa käydä jännäksi. Kai tämä "ystävällinen fani" on nopeaa sorttia?? Kyllä Hurt tänään Tuubiin ehtii, elleivät amerikkalaiset aivan kamalasti hidastele ja tätähän en tahtoisi heistä uskoa... :)

        Video on MTV Overdrive saitilla, mutta sitä ei voi tekijänoikeuksien takia katsella USAn ulkopuolella!

        Nyt toivotaan, että joku rippaa sen sieltä!!!


      • Erizo
        Erizo kirjoitti:

        Video on MTV Overdrive saitilla, mutta sitä ei voi tekijänoikeuksien takia katsella USAn ulkopuolella!

        Nyt toivotaan, että joku rippaa sen sieltä!!!

        ... on intro!!!


        Ehkäpä ETC?!?!?


        EN KESTÄ TÄTÄ ODOTUSTA!


    • Erizo
      • Destin3

        kaikki kolme!! Harmittaa kyllä niin paljon, ettei Christina tullut Hesaan tai Tukholmaan! Livenä hän on ainakin yhtä loistava kuin levyillä. :) No, onneksi onnekas MOM kuvailee meille keikan yksityiskohtaisesti! (:

        Vai että on Hurt Tuubissa todennäköisesti jo tänään! Jahuu! Minä en aio hellittää tilanteen seuraamista ennen kuin olen sen nähnyt! No mikäs tässä, valvoisin joka tapauksessa myöhään... :)


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        kaikki kolme!! Harmittaa kyllä niin paljon, ettei Christina tullut Hesaan tai Tukholmaan! Livenä hän on ainakin yhtä loistava kuin levyillä. :) No, onneksi onnekas MOM kuvailee meille keikan yksityiskohtaisesti! (:

        Vai että on Hurt Tuubissa todennäköisesti jo tänään! Jahuu! Minä en aio hellittää tilanteen seuraamista ennen kuin olen sen nähnyt! No mikäs tässä, valvoisin joka tapauksessa myöhään... :)

        Siis tuo "tänään" on vain veikkaus! Mutta olettaisin, itse jopa uskon, että hyvässä lykyssä video on Tuubissa jo puolenyön tietämillä.

        Mutta katsellaan kuinka käy...


    • Erizo

      Kyllä on roskalehtien kunkulta, The Sun:ilta, loppunut taas jutunaiheet sopivasti kesken.

      http://www.thesun.co.uk/article/0,,2004580002-2006490142,00.html

      Ensinäkin "Christinan kommentti" I like fast food but I've been trying to be a little healthier. I wish I could stop snacking at bedtime, but I seriously can't help it." oli varmaan jo kaksi kuukautta sitten Cosmopolitanissa.

      Lisäksi tuo otsikko "I'm too fat for chaps" on järjetön; Christina on nykyään laihempi mitä tuossa kuvassa.

      Eli The Sun:ilta on loppunut jutut kesken, kun täytyy kierrättää jo kerran julkaistuja juttuja, yhdistää usean eri haastattelun tietoja yhdeksi synteesiksi (kuten eräs tekee tällä foorumilla aika ajoin) tarjoten uutta tietoa tasan NOLLA.

      Mutta hyvä puoli tässä tietenkin on se, että Christina on saanut ihan siedettävää julkisuutta maassa, jossa Hurtilla on täydet mahdollisuudet nousta singlelistan kärkipaikalle.

      • MercyOnMe

        Huomaa kyllä, että on alkanut roskalehtien taso vähän alentua. ;>
        Eivätpä osaa olla enää niin hienovaraisia kuin vanha kunnon Seiska. :D

        Okei, leikitään etten sanonut sitä, ja se oli muuten vitsi. ^^

        Älkää ottako henkilökohtaisesti, uskon kyllä, että teillä on hyvä huumorintaju, mutta kun vitsini ovat aika tasottomia. :DD


      • Erizo

        Christina on jälleen The Sun "p**kalehdessä".

        http://www.thesun.co.uk/article/0,,4-2006490337,00.html

        Ei MITÄÄN uutta informaatiota, ei edes pitkä juttu; jokin jonninjoutava kommentti videossa olevasta esiintymisasusta. Ei kuitenkaan vähättelevä sellainen, mutta mitäänsanomaton kuitenkin.

        Mutta sanon jälleen kerran; kirjoitelkoot maassa, jossa Hurtilla on mahdollisuus listan kärkeen, kunhan ei ole valheita.


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Christina on jälleen The Sun "p**kalehdessä".

        http://www.thesun.co.uk/article/0,,4-2006490337,00.html

        Ei MITÄÄN uutta informaatiota, ei edes pitkä juttu; jokin jonninjoutava kommentti videossa olevasta esiintymisasusta. Ei kuitenkaan vähättelevä sellainen, mutta mitäänsanomaton kuitenkin.

        Mutta sanon jälleen kerran; kirjoitelkoot maassa, jossa Hurtilla on mahdollisuus listan kärkeen, kunhan ei ole valheita.

        Voiko mistään saada Hurtin nuotteja? Niin kuin pianolla soitettavaksi...


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Voiko mistään saada Hurtin nuotteja? Niin kuin pianolla soitettavaksi...

        En tiedä.

        Destin voi tietää, jos kukaan.

        Tosin luulen, että saattaa olla vielä aika aikaista etsiskellä moisia. Tai no mistäs minä sen tietäisin. Destin varmaankin osaa vastata tähän. :)


      • Destin3
        MercyOnMe kirjoitti:

        Voiko mistään saada Hurtin nuotteja? Niin kuin pianolla soitettavaksi...

        Tässä nyt jo kertaalleen lähetetty viestini uudelleen kirjoitettuna (: :

        Kiitos luottamuksestasi Erizo! (: Mutta uskoisin, etten tiedä Hurt-nuoteista mitään uutta, mitä sinä et jo tietäisi, MOM. :(

        Ihmettelen todella, missä ihmeessä B2B nuottijulkaisu viipyy! ANOMiin on tietysti singlen mukana julkaistu nuotitkin, jotka voi käsittääkseni aika helposti tilata/ladata netistä. Tottakai voi Hurtinkin jo ladata maksullisena netistä, (esim. musicnotes.com) mutta virallisesti nuotit julkaistaan varmaankin singlen kanssa samoihin aikoihin. Itse en ole vielä vaivautunut lataamaan Hurtin tai Oh Motherin nuotteja netistä, vaikka ne kovasti haluaisinkin. Odotan ja toivon, että joku skannaisi Hurt nuottijulkaisun jossain vaiheessa nettiin... :)

        Tässä ja nyt saatavilla (minun googlaustaidoillani) ainoastaan tämä Hurtin aloitussivu:
        http://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0054284
        (Nuottien näyttämiseen tarvitsee jonkin musicnotes-ohjelman, mutta siihen ei pitäisi kulua juurikaan aikaa ja mulla on toiminut ihan OK. Näkee noilta etusivuilta ainakin sävellajin, jos ei muuta. Ja i-ha-nan alkusoiton, jota on pianolla yllättävän helppo tapailla! Lupaan. :) )


      • Destin3
        Destin3 kirjoitti:

        Tässä nyt jo kertaalleen lähetetty viestini uudelleen kirjoitettuna (: :

        Kiitos luottamuksestasi Erizo! (: Mutta uskoisin, etten tiedä Hurt-nuoteista mitään uutta, mitä sinä et jo tietäisi, MOM. :(

        Ihmettelen todella, missä ihmeessä B2B nuottijulkaisu viipyy! ANOMiin on tietysti singlen mukana julkaistu nuotitkin, jotka voi käsittääkseni aika helposti tilata/ladata netistä. Tottakai voi Hurtinkin jo ladata maksullisena netistä, (esim. musicnotes.com) mutta virallisesti nuotit julkaistaan varmaankin singlen kanssa samoihin aikoihin. Itse en ole vielä vaivautunut lataamaan Hurtin tai Oh Motherin nuotteja netistä, vaikka ne kovasti haluaisinkin. Odotan ja toivon, että joku skannaisi Hurt nuottijulkaisun jossain vaiheessa nettiin... :)

        Tässä ja nyt saatavilla (minun googlaustaidoillani) ainoastaan tämä Hurtin aloitussivu:
        http://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0054284
        (Nuottien näyttämiseen tarvitsee jonkin musicnotes-ohjelman, mutta siihen ei pitäisi kulua juurikaan aikaa ja mulla on toiminut ihan OK. Näkee noilta etusivuilta ainakin sävellajin, jos ei muuta. Ja i-ha-nan alkusoiton, jota on pianolla yllättävän helppo tapailla! Lupaan. :) )

        Kelly Clarkson nuotteja-otsikolla linkittämästäni sivustosta löytyy myös kahdet Christina nuotit - Beautiful ei tosin ole paras mahdollinen versio, mutta Reflection kuitenkin. Enpä tiedä onko yksistä nuoteista nyt paljoakaan apua muille kuin itselleni, mutta jos vaikka joku haluaisi lauleskella tai tapailla pianolla... (:

        http://cifraclub.terra.com.br/partituras/christina-aguilera/reflection-smzp.html


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe