Alempana kysellään asiallisen

Skoda-palstan perään. Kun noita kirjoituksia lukee, tulee selväksi ettei Skodan käyttäjien puolelta ole yhtään kertaa aloitettu ikäväsanaista suunsoittoa, vaan noiden ihmejuttuja työntävien lässyttäjien taholta. On kyllä vastattu kovillakin sanoilla, mutta eikö ole kohtuullista vähän antaa oikeaakin tietoa vaikka sitten vahvistettuna?

11

1372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten,

      on ikäväsanaista suunsoittoa?

      Tosiasioista kertominen viitaten muihin forumeihin, vai näiden ongelmien systemaattinen kieltäminen ja oman auton nostaminen parempaan arvoon, kuin se on?

      Tai epämielyttävän testituloksen kieltäminen ja jopa sensuroiminen?

      Todella uskomatonta, että kehtaa väittää että täällä ei anneta oikeaa tietoa? Jokainen voi tarkastaa kaikki väitteet muilta forumeilta. En tietenkään hyväksy "Skoda on paska" aloituksia, mutta on heikkohermoista, jos on Skoda on niin rakas, että sen jälleenmyyntiarvoa pitää suojella kiistämällä selviä tosiasioita, vaikka jopa maahantuoja on tietyissä asioissa yhtä mieltä ongelmista. Se on sitä hurmaa, joka loppujen lopuksi kostautuu.

      • kysyn vaan

        Jos viestin kirjoittaja esittää, että esim. kaikki Octaviat vuotavat vettä sisään, niin onko se tosiasia vai kirjoittajan oma oletus?

        Jos viestin kirjoittaja esittää että Octaviassa on iso ajomelu, onko se tosiasia vai henkilökohtainen mielipide?

        Tässä vaan pari esimerkkiä. Lisää löytyy vaikka kuinka.


      • "kirjelmiä"

        Missä kohtaa joku Skodan kuski on jättänyt kertomatta omassaan olevista vioista? Voit lukea vaikka Skolan luettelon aiemmin tarjottuna ja monen muun, mutta vesiongelma esimerkiksi on paikatun auton valitusta, jonka voit katsoa seuraavistakin saksalaisista viesteistä. Stormblaulla on korjaushitsattu oven kuva. Vaikea on muuksi muuttaa.


      • kakkajuttuja?

        Joita valitettavasti vikakirjoituksissa on valtaosa. Joku muu on heikkohermoinen ja kiusanhenkinen ja lisäksi jälkeenjäänyt, kun ne sakemannikirjoitukset on huhtikuisia ja suomessakin kesä-heinäkuisia!


    • Skudaa

      ...mutta tämä keskustelunaloituksesi on aika turha.

      Asialliset keskustelijat tietävät jo, että Skodan käyttäjät eivät aloita suunsoittoa, korkeintaan vastaavat samalla mitalla. Epäasialliset keskustelijat tuskin vakuuttuvat tästä sinunkaan viestistäsi.

      Koska tälläkään keskustelulla ei oikeasti ole mitään relevanssia itse autoon, on enemmän kuin todennäköistä, että tämä(kin) ketju menee pelkkään turhaan juupaseipästelyyn skodailijoiden ja provoilijoiden välillä, ja eikö niitä ole jo nähty ihan riittävästi?

      • hyväksi. Pitäisi vaan kaikkien alkaa jättämään ne kaverit kirjoittamaan keskenään. Onhan meillä todellakin autoasiaakin vaihdettavaksi. Kuten esimerkiksi että jättäkää ihmeessä T-luokan renkaat jonkun toisen käyttöön pienestä melun lisääntymisestä huolimatta, niin säilyy ajo-ominaisuudet sellaisina kuin pitääkin olla. H:ta ja V:tä alle, niin klaaraa.


      • toisin päin
        Skola kirjoitti:

        hyväksi. Pitäisi vaan kaikkien alkaa jättämään ne kaverit kirjoittamaan keskenään. Onhan meillä todellakin autoasiaakin vaihdettavaksi. Kuten esimerkiksi että jättäkää ihmeessä T-luokan renkaat jonkun toisen käyttöön pienestä melun lisääntymisestä huolimatta, niin säilyy ajo-ominaisuudet sellaisina kuin pitääkin olla. H:ta ja V:tä alle, niin klaaraa.

        eikös ne yleensä allaolevat renkaat ole niitä suuremman nopeuden renkaita. Usein T-luokan renkaat ovat hiljaisempia.


      • keskemmälle
        toisin päin kirjoitti:

        eikös ne yleensä allaolevat renkaat ole niitä suuremman nopeuden renkaita. Usein T-luokan renkaat ovat hiljaisempia.

        Juuri näin kirjoitin:"kannatta jättää muille T-luokan renkaat melun lisääntymisestä huolimatta", käsittääkseni kun laitan niiden sijaan kovemmat, mulla melu lisääntyy? Sanoinhan niin? Juuri tuollaisten suomenkielen (puhumattakaan saksan tai jonkun muun) ymmärtämättömyysongelmien takia asioilla on tapana vääntyä matkalla takaperin!


      • mitä häh?
        keskemmälle kirjoitti:

        Juuri näin kirjoitin:"kannatta jättää muille T-luokan renkaat melun lisääntymisestä huolimatta", käsittääkseni kun laitan niiden sijaan kovemmat, mulla melu lisääntyy? Sanoinhan niin? Juuri tuollaisten suomenkielen (puhumattakaan saksan tai jonkun muun) ymmärtämättömyysongelmien takia asioilla on tapana vääntyä matkalla takaperin!

        KIRJOITIT NÄIN: "jättäkää ihmeessä T-luokan renkaat jonkun toisen käyttöön pienestä melun lisääntymisestä huolimatta"

        Minusta se on selvää suomen kieltä jossa väitetään, että T-luokan renkaat lisäävät melua. Minä taas väitän että T-nopeusluokan renkaat ovat hiljaisemmat kuin ensiasennusrenkaat.

        jätän tuon ymmärtämättömyysherjan ymmärtämättä.


      • selvennän
        mitä häh? kirjoitti:

        KIRJOITIT NÄIN: "jättäkää ihmeessä T-luokan renkaat jonkun toisen käyttöön pienestä melun lisääntymisestä huolimatta"

        Minusta se on selvää suomen kieltä jossa väitetään, että T-luokan renkaat lisäävät melua. Minä taas väitän että T-nopeusluokan renkaat ovat hiljaisemmat kuin ensiasennusrenkaat.

        jätän tuon ymmärtämättömyysherjan ymmärtämättä.

        kuitenkin. Kai se nyt kuitenkin on niin että jos neuvoo jättämään toisille hiljaisemmat, mutta muuten sopimattomat renkaat ja ottamaan meluisammat mutta muilta ajo-ominaisuuksiltaan sopivammat renkaat itselle melun lisääntymisestä huolimatta, niin mitä se tarkoittaa? Kannattaa olla sanat ymmärtävä myös ajatukseltaan!


      • lausunnot yhtä sekavia
        selvennän kirjoitti:

        kuitenkin. Kai se nyt kuitenkin on niin että jos neuvoo jättämään toisille hiljaisemmat, mutta muuten sopimattomat renkaat ja ottamaan meluisammat mutta muilta ajo-ominaisuuksiltaan sopivammat renkaat itselle melun lisääntymisestä huolimatta, niin mitä se tarkoittaa? Kannattaa olla sanat ymmärtävä myös ajatukseltaan!

        Ei ole näyttöä siitä, että T-luokan renkaat olisivat ajo-ominaisuuksiltaan jotenkin huonommat. Suomessa kun ei kuitenkaan saa ajaa yli 120 km/h.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe