autoon teloitetut miehet Punavuoressa

1ritva

Hieraiskaa aivonystyröitänne ja kertokaa miksi miehet (2) surmattiin autoon ja selvisikö koskaan teloittaja.

En löydä mistään juttua edes tältä palstalta.

Muistini mukaan 90-luvulla murhat tehtiin.

45

7260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liittyi..

      huumekauppaan. Tekijä ei jäänyt koskaan kiinni ja autosta löytyi Veli-Juhani Gröhnin sekä Kari Tahvanaisen ruumiit mätänemistilassa. Auto mistä koiranulkoiluttaja löysi murhatut oli punainen Golf.

    • Punkkulainen

      Hämäräliikemiehet Gröhn ja Tahvanainen. En tiedä bisnes-alaa.Huumeet? Poliisi tietänee tappajan, mutta todisteita ei saatu kasaan.

    • asia..

      sinua noin paljon kiinnostaa, niin mene kirjastoon ja lue mikrofilmeiltä murhia koskevat uutisoinnit.

    • apyli

      Muistaakseni eräs rikollisjärjestön pomo oli pitkään pääepäiltynä asiasta mutta todisteet ei riittänyt syytteeseen. Taitaapi tuo henkilö istua nyt elinkautista eräästä muusta murhasta. Nimeä en viitsi tässä mainita sillä hän oli vain epäilty ei syyllinen. Ja motiivihan oli huumekauppa

      • Pekkala

        Että Suomen mafian johtaja Vaittinen olisi syyllinen?


      • mutta miksi..

        poliiseja kiinnostaisi laittaa niin paljon resursseja tämän jutun selviämiseen? Alamaailmaan kun kuuluu, että riskit ovat olemassa. Tämän kaksoismurhan tekijä ja siitä asiasta tietävät, eivät koskaan puhu.


      • Pekkala
        mutta miksi.. kirjoitti:

        poliiseja kiinnostaisi laittaa niin paljon resursseja tämän jutun selviämiseen? Alamaailmaan kun kuuluu, että riskit ovat olemassa. Tämän kaksoismurhan tekijä ja siitä asiasta tietävät, eivät koskaan puhu.

        Oikein mukavia puhuvat. Varmasti he myös hauskoja vitsejä kertovat, kuten: Mikä on ollut suomen valtiomuoto siitä lähtien, kun Halonen tuli presidentiksi?
        - Akkavalta!


      • ubbelo

        Siis tästähän nostettiin syyte ja juttu meni kärjäjille asti. Näyttöä ei ollut rittäävästi ja syytteet hylättiin.

        En laita nimeä, sen saa jokainen itse etsiä. Netistä ei kyllä löydy.


      • mutta...
        ubbelo kirjoitti:

        Siis tästähän nostettiin syyte ja juttu meni kärjäjille asti. Näyttöä ei ollut rittäävästi ja syytteet hylättiin.

        En laita nimeä, sen saa jokainen itse etsiä. Netistä ei kyllä löydy.

        syytettyjen penkillä silloin istunut syytetty ei ollut murhien tekijä ja siksi syytteet hylättiin.


      • ubbelo
        mutta... kirjoitti:

        syytettyjen penkillä silloin istunut syytetty ei ollut murhien tekijä ja siksi syytteet hylättiin.

        Epäillyllä oli samanlainen ase, kuin millä surmat oli tehty. Mystisesti hän kuitenkin oli kadottanut aseensa juuri samoihin aikoihin kuin surmat tapahtuivat. :)

        Myös kuitututkimukset antoivat viitettä epäillyn suuntaan, mutta eivät riittävästi.


      • kuulehan..
        ubbelo kirjoitti:

        Epäillyllä oli samanlainen ase, kuin millä surmat oli tehty. Mystisesti hän kuitenkin oli kadottanut aseensa juuri samoihin aikoihin kuin surmat tapahtuivat. :)

        Myös kuitututkimukset antoivat viitettä epäillyn suuntaan, mutta eivät riittävästi.

        samanlaisia aseita ja kuituja löytyy stadista ties kuinka paljon. Onneksi et ole oikeuden tuomari, menisi moni syytetty linnaan sun vasaran paukahduksesta ja hölmöydestäsi. Ei ne asiat nyt kuitenkaan mene, niinkuin olet joistakin romaaneista lukenut. Onneksi.


      • Allan T.
        Pekkala kirjoitti:

        Että Suomen mafian johtaja Vaittinen olisi syyllinen?

        Hehe, joko se on hakattu siellä vankilassa? Tuon vastaavan VVS-kerhon ainut ja paras pressahan pahoinpideltiin raa-asti..


      • ubbelo
        kuulehan.. kirjoitti:

        samanlaisia aseita ja kuituja löytyy stadista ties kuinka paljon. Onneksi et ole oikeuden tuomari, menisi moni syytetty linnaan sun vasaran paukahduksesta ja hölmöydestäsi. Ei ne asiat nyt kuitenkaan mene, niinkuin olet joistakin romaaneista lukenut. Onneksi.

        No mihinkäs se ase katosi? Olipas hassu aika kadota. :)


      • Aseita nyt...
        ubbelo kirjoitti:

        No mihinkäs se ase katosi? Olipas hassu aika kadota. :)

        voi kadota, kuten kännyköitäkin tai ihmisiä, ei niihin silti välttämättä liity rikosta. Vinkki sulle, lue lisää niitä viisikko-romaaneita, saattaisit oppia, edes jotain.


      • lassu
        Aseita nyt... kirjoitti:

        voi kadota, kuten kännyköitäkin tai ihmisiä, ei niihin silti välttämättä liity rikosta. Vinkki sulle, lue lisää niitä viisikko-romaaneita, saattaisit oppia, edes jotain.

        Taitaa olla itse "kröhöm" kommentoimassa. :)


      • sä olet...
        lassu kirjoitti:

        Taitaa olla itse "kröhöm" kommentoimassa. :)

        varmaan itse pellehermanni.


      • sulla..........
        Pekkala kirjoitti:

        Oikein mukavia puhuvat. Varmasti he myös hauskoja vitsejä kertovat, kuten: Mikä on ollut suomen valtiomuoto siitä lähtien, kun Halonen tuli presidentiksi?
        - Akkavalta!

        tuskin on mikään ollut koskaan kotona, eikä tule olemaankaan kun kirjoituksiasi lukee.


      • sokea.luottamus
        sulla.......... kirjoitti:

        tuskin on mikään ollut koskaan kotona, eikä tule olemaankaan kun kirjoituksiasi lukee.

        Jaha, surma-aseen tapainen vehje on joltakin epäillyltä kadonnut. Hm hm...


    • Telkunmäki

      sarjassa puhuttiin punavuoren surmista.

      • mutta..

        se on vain kuvitettu tv-sarja. Uskot varmasti salattuihin elämiinkin ja kun kadulla joku näyttelijöistä kävelee sua vastaan, kyselet et miksi viime jaksossa kävi kuten kävi.


      • ziisus
        mutta.. kirjoitti:

        se on vain kuvitettu tv-sarja. Uskot varmasti salattuihin elämiinkin ja kun kadulla joku näyttelijöistä kävelee sua vastaan, kyselet et miksi viime jaksossa kävi kuten kävi.

        mä luulen että mä oon mattiesko hytönen


      • T-mäki
        mutta.. kirjoitti:

        se on vain kuvitettu tv-sarja. Uskot varmasti salattuihin elämiinkin ja kun kadulla joku näyttelijöistä kävelee sua vastaan, kyselet et miksi viime jaksossa kävi kuten kävi.

        aijaa no säähän sälli oot !


      • susta...
        ziisus kirjoitti:

        mä luulen että mä oon mattiesko hytönen

        ei saa kirveelläkään, sen verran et ymmärrä äidinkielestämme.


    • Mondello

      Vain Sisilialainen voi ratkaista tapauksen.

    • odotetaan

      Gröhnin ja Tahvanaisen murhaajalla on varmaan lokoisat oltavat kun tietää tekonsa ja sen että murhat ei vanhene koskaan. Voi tulla lähiakoina taas k u s i s e t oltavat.
      Voi liikemiehellä mennä bisnekset taas hetkeksi sekaisin.
      Milles tuntuu kun on kaksi murhaa tunnolla? Nukutko yösi hyvin?

      • Pete Fyrkman.. ;)

        Liikemiehellä? Mene nyt matlokki takasin peitonalle.


    • dfgddd

      Oliko Kukkamaa murhaaja?

    • tiutautulkku

      Jotain huumejuttuja oli kuulemma ollut.
      Iirislahdessa pippalot ja tappaja Arska.

    • KYTTÄLÄ

      VOIKO TOI OLLA IDÄSTÄ

    • RUSSIAN

      VOIKO TÄÄ OLLA ITÄMAFIAN JUTTUJA

    • Epäilys

      Minä pidän murhaajana erästä kansanedustajaa joka eli aikaisemmassa elämässään Intiassa noin 5000 vuotta sitten Kesi-demonina ja tuolloin surmasi nuoren pojan ja sai itse tuolloin surmansa Krsnan kädestä. En voi laittaa tähän tuon kansanedustajan enkä tuon Kesi-demonin surmaaman pojan nykyisiä nimiä mutta he elävät kummatkin nykyään Suomessa.

    • Minnaar

      Vittu että täällä on elämänkoululaisia... ööö... 1 1 ööö... oisko kolme?

    • Punainen_Golf

      Tästä Porilaisesta Perrystä tän Jussin kaverista, oli hiljan juttu melkein jokaisessa valtakunnan lehdessä.Eri nimellä tietenkin..!!

    • 12345654321

      Oliko jompikumpi näistä surmatuista , (tai kumpikin), " Saaran" boyfrendejä?

    • Yksiepäilys

      Eräs poliisi, joka tutki juttua omin päin, epäili Viron mafiaa.

    • vilhuselle

      Nää murhat selvii het ku aarnion jarra tulee linnassa uskoon ja avautuu muilleki ku

    • Sillä.sipuli

      Sehän todettiin kaksoisitesemurhaksi. Oli vahva näyttö ja todisteet. Asia on loppuun käsitelty.

      • kyrväkäs

        Niinhän ne aarniot aina sanoo, mutta mikä on totuus.


    • Anonyymi

      Surmaajan nimi oli Jari tai Kari. Huumehommeleita.

      • Anonyymi

        Oliko myös "Saaran" boyfriend?


    • Anonyymi

      MINKÄS IKÄSIÄ NÄÄ KARI JA JUSSI OIS TÄTÄ NYKYÄ

      • Anonyymi

        CAPS LOCKin saa pois klikkaamalla siitä vasemmasta reunasta, 3. näppäin alhaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        CAPS LOCKin saa pois klikkaamalla siitä vasemmasta reunasta, 3. näppäin alhaalta.

        Kohta 30v tästä


    • Anonyymi

      Kyseistä keissiä ei edes haluttu tutkia, joten krp ei tutkinut. Teko jäi pimeäksi. Ja jää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe