semmosta oisin kyselly että mistä löytyisi käytettyjä mutta hyvä kuntoisia äitiysvaatteita?semmoset farkkuhaalarit olis kiikarissa mutta maksaa uutena melkein sata euroa!!aikasta paljon mun mielestä..ja kun pitäs olla isokokoset muutenkin ainakin xl-xxl..kiitos vinkeistä jos niitä joku minulle kertoilis!
mistäs sais vaatteita?
yhenäiti jo
4
576
Vastaukset
- Elise
H&M:n mammapuolelta ostin farkkuhaalarit. Tykänny itse hirveästi :) Hintaa oli jotain 30€
täytyypä käydä katsomassa.toivottavasti on vaan tarpeeksi suuria kokoja.kun eihän me kaikki odottajat olla langanlaihoja =)
- mää vaan
siis www.huuto.net sieltä löytyy vähän vaikka minkäkokoiselle käytettyjä vaatteita ja saattaa sielä olla joskus ihan käyttämättömiäki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38588
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446