kuolemantuomio

minä minä

minusta suomeen pitäisi ottaa käytäntöön kuolemantuomio niille henkilöille jotka ovat riistäneet ihmisiltä hengen, murhaajat saavat uuden mahdollisuuden, mutta entäs uhrit? heille ei suoda mitään muuta kun nöyryytystä. joku istuu murjasta puolet määräajasta. murhaajilla ei ole minusta oikeutta elämään, kun toiseltä riistää hengen niin sama asia pitäisi tehdä murhaajallekkin! sääliä ei heru, ja jos olisi mahdollista saada kuolemantuomio suomeen niin allekirjoittaisin sen! murjaahat ovat menettäneet oikeutensa silloin kun tappoivat, onko se uhrien omaisille oikein että murhaaja on taas parin vuoden kuluttua vapaalla jalalla? ei minusta, se on suoraan sanottuna häpeä. kannatan suomeen kuolemantuomiota, jokainen voi olla kanssani eri mieltä, mutta tätä mieltä minä olen hyväksytte sen tai ette! joku voi pitää minua kakarana joka neuvoo täällä mutta jokainen omalla tavallaan, minä tälleen. jos maailma haluaa että kirveet,aseet,puukot heiluu täällä niin se on oma häpeä. minusta kenenkään ei tarvitse kuolla jonkun psykopaatin takia!

jos joku tappaisi läheiseni niin en silloin vastaisi teoistani! minä en nimittäis siedä väkivaltaa tai murhia, mutta se on eri asia jos se tulisi omalle kohdalle. voi olla että tuleekin, ei koskaan tiedä, mutta en jää neuvottomaksi en jää kenenkään maalitauluksi, jos satun tappamaan jonkun vain puolustaakseni itseäni tai jotakin muuta ihmistä ja saisin siitä tuomion niin kyllä ihmettelen ja suuresti!

mutta tätä mieltä olen minä, joku muu voi olla sitä mieltä että murhaajillakin on oikeis toiseen mahdollisuuteen, mutta minä en!

14

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensimmäiseksi

Tahdotko kuulan kalloon vai että hirtetään, saat vapaasti valita.

• minä minä

itse en tahdo mitään! :) koska niitä en tarvitse ehken liian näsäviisas olen mutta se on siinä!

• Allan T.

Täällä humanistiEuroopassa rikollisia hyysäävä ja paapova ihmisoikeusvähemmistö se vaan saa jatkuvasti tahtonsa läpi. Siis enemmistön tahto ei Euroopan demokratiassa toimi. Toisin se on yhdysvalloissa jossa kansan ääntä poliitikkojen tulee kuunnella.
      Usein henkirikos on kuolemantuottamus josta ei juuri muuta seuraa kuin helpommat sossurahat tulevaisuudessa ja krimin kämpät. Itse ainakin suorittaisin henkirikoksen (siis jos joku läheisistäni joutuu uhriksi, voitte olla varmoja ns. Hammurabin laista) autolla ja mieluiten pienessä sievässä. Siitä vaan ajat päälle ja tapat toisen, ei tarvi seurauksista välittää.

Rikollisille on kaikki maailman tuet ja avut. Uhrien perheille on sitten kriisiterapia....

• minä minä

ei ne mitään sossujen rahoja tarvitse. kannatan sellaista toimintaa mitä yhdysvalloissa on. raa`alta voi kuulostaa mutta sitä me ihmiset ollaankin ei kuitenkaan kaikki, ei murhaajat välitä eniten heitä kiinostaa millä tapetaan ihanko kirveellä vedettäis! kyllä alkais välittää jos tulis kuolemantuomio kehiin! suomessakin vaan puukko rintaan niin ja istutaan 3 vuotta, hällä välii! tälleen murhaajat ajattelee. uhrien omaiset vaan kriisi terapiaan, korvaako se jotain? mutta kun se hullu psykopaatti tapettais ihan oikeuden luvalla niin minusta se olisi reilua. murhaajat ei ansaitse elämää.

joillain nyt vaan on päässä vinksahtanut, että ei erota oikeaa väärästä tai ei ole omatuntoa. pahalta se tuntuu kun viattomat kärsii, he joutuvat ne monet minuutit sekunnit kärsimään kipua kun heitä tapetaan, onko se oikeuden mukaista että suomessa vaan hyssytellään ja annetaan 5 vuoden tuomio? onko kukaan koskaan miettinyt mitkä tuskat on saada puukoska? tai mitkä tuskat on kun vedetään kirveellä? itse olen miettinyt, ja aika pahalta tuntuu..

• Siis, jos joku tappaa tyttäresi, olisit valmis tappamaan tappajan tyttären?

• Allan T.
        okaro kirjoitti:

Siis, jos joku tappaa tyttäresi, olisit valmis tappamaan tappajan tyttären?

Vastaus kysymykseesi = kyllä.

Pitemmällä aikavälillä alkaa toimia tämä systeemi huomattavasti paremmin kuin tämä eurooppalainen krist.hum

• C.E.
        okaro kirjoitti:

..ei nyt oikein ymmärretä täällä foorumilla. Eli siinä säädetään enimmäisrangaistus, jota ei saanut ylittää, jos joku katkaisi toiselta käden, niin häneltä voitiin katkaista vastavuoroisesti myös käsi, muttei molempia käsiä, mikäli asiasta ei muuten päästy sopimukseen. Mutta jos asiasta päästiin sopimukseen osapuolten välillä rangaistuksesta voitiin luopua joko maksetuilla korvauksilla tai pelkällä anteeksipyynnöllä.

Yleensä vain vapaiden miesten surma (käytännössä tarkoitti kyläpäälliköitä ja muita arvohenkilöitä), voitiin kostaa tappamalla tekijä. Muiden ihmisten ja orjien surmat sovittiin lähes aina korvauksilla, joista osa jo silloin meni valtiolle.

Vai että tämmöistäkö systeemiä foorumilaiset haluaisivat tänne Suomeen?

• minä minä
        okaro kirjoitti:

en nyt kuitenkaan ihan tuohon sortuisi, eihän se tappahan tytär ole pahaa tehnyt, vaan se tappaja!

• Pekkala

Koska minua on yritetty tappaa vainoamalla itsemurhaan valtavalla kansanjoukolla, niin Suomen kansa ansaitsee kuolemantuomion. Atomipommi Suomeen, jotta maapallo olisi parempi paikka elää muille ihmisapinoille.

• minä minä

voitko väittää että suomen tuhoaminen auttaisi jotain? maailma on täynnä vihaa, mikä ei laannut ikinä sen voin sanoa 100% varmuudella ahneudella ei ole rajoja sen olen oppinut!

• Pekkala
        minä minä kirjoitti:

voitko väittää että suomen tuhoaminen auttaisi jotain? maailma on täynnä vihaa, mikä ei laannut ikinä sen voin sanoa 100% varmuudella ahneudella ei ole rajoja sen olen oppinut!

Emme menettäisi mitään, Suomi on perseestä. Suomalaisten käsitys hauskasta on - vainotaan joukolla yksi pelle hirteen, kaikki pääsee mukaan, mutta pellelle kukaan ei sitten kerro mitään.
        Eli kansa, joka suorastaan vaatii päästä helvettiin.

• minä minä
        Pekkala kirjoitti:

Emme menettäisi mitään, Suomi on perseestä. Suomalaisten käsitys hauskasta on - vainotaan joukolla yksi pelle hirteen, kaikki pääsee mukaan, mutta pellelle kukaan ei sitten kerro mitään.
        Eli kansa, joka suorastaan vaatii päästä helvettiin.

jaaha. vai väität sinä että suomi on MAAILMAN ainut maa joka toimii väärin?! mikä on irak,israel,libanon? mitä ne on? et voi väittää että suomi on ainut maa joka tappaa, siihen sinulla ei ole oikeutta, vaikene!

• keke 69

kuolemantuomio on oikein rotille

• beba 31

rotat pitäis tappaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4813
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3878
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3413
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3101
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2934
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2598
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2236
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      255
      2114
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1923
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108