..että Suomesta ei löydy parempaa pelaajaa kuin Nurmela oli kertakaikkiaan surkea tämän päivän pelissä ei yhtään taitoa pitää palloa edes kentällä puhumattakaan jostain keskityksistä.
No onneksi ei töppäilyt niin paljoa,että Suomi olis hävinnyt se jäi vain puuttumaan, vastustaja oli vain niin heikko ja se oli Suomen onni.
Ei voi olla totta...
3
262
Vastaukset
- steve
En itsekään pidä Nuresta, mutta tärkeintä oli että Suomi VOITTI ja sai kolme pistettä...Ja että Litti pelasi :)
- Katselija.
..mutta katsotaan sitten kun tästä mennään vähän pidemmälle niin ei ole vara pitää Nurmelaa kentällä jos halutaan voittaa esim. Belgia no Puola nyt voitettiin mutta se oli vain yksi peli ja se ei vielä riitä mihinkään.
- nurre
Joo sama pisti kans silmään että ei meinannu pallot pysyä kentällä sitten millään. Ja keskityksistä - joita varten Nurmela kentällä on - tuliko 1-2 koko pelissä?
Ja totuttuun tapaan se nopeudella saatu maalipaikkakin tuli vedettyä suoraan molaria päin eli ei ollut Nuren ilta.
Tainiota todella kaivataan sitten ensi vuonna tuleviin kovempiin peleihin Belgiaa ja Serbiaa vastaan, ja toivotaan että muutenkin jengi on kunnossa. Hyvältähän tuo lohkotilanne muuten näyttää, kunhan Armenia hoidellaan kotona ensi kuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093135
- 562335
- 221902
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61738Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241516Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394