"Pahat pojat yhdeksi illaksi, kiltit pojat aviomieheksi"

Kiltti mies

Tällaisen lausunnon sain hiljaittain naiselta ongittua: "Pahat pojat yhdeksi illaksi, kiltit pojat aviomieheksi."

Eli kun naiset ovat 15 vuotta hurvitelleet törkimysten kanssa kelpaamme jo me kiltitkin miehet heille (ja heidän ja em. törkimysten kanssa hankituille lapsilleen).

Kuinka moni kiltti mies sitten tuollaisen hyväksikäytettävän rooliin alistuu. Itse en ainakaan, vaan vietän elämäni mieluummin yksin. Rakkautta ei tuollaisilta naisilta kuitenkaan saisi, korkeintaan aviovelvollisuuden verran kerran kuukaudessa tai kahdessa.

51

3744

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt jotenkin

väärä kuva. Yksilökohtaista. Miksi kuvittelet useista(?) naisista noin? On sellaisia jotka eivät tee mitään tuollaista. Ja mikäli tekevät, voi olla ettei heillä ole elämässään muutakuin hyväksikäyttävä fuckbuddy. Yksinäisyys raastaa heitä. Asia erikseen ovat seksihurjastelijat, joita en ymmärrä. Taudit siinä voivat tarttua.

Lausunto lienee järkyttänyt, se ei edusta koko naissukupuolta, kuten varmaan voit itsekin ymmärtää. Omasta suustani en tuollaista päästäisi.

Kukaan ei kaipaa "pahoja poikia" yhtään mihinkään!

• hyvä,paha ja ruma

niin mitäpä jos nainen voi saada nämä molemmat samassa paketissa, ja olla vielä tyytyväinen?

vaimoni on tyyväinen ja varmasti tietää että en ole "yksiavioinen", tälläkin hetkellä tapailen kahta sinkkunaista vaimon lisäksi.

molemmat sinkut ovat vieläpä ystäviä keskenään....ja me kaikki olemme onnellisia...sinkut haluavat perheen (joskus) ja tämänkin jälkeen jatkaa suhdetta kanssani....

niin se vaan menee...seksi on kivaa....

terveisin : triplatörkimys

• 18-vuotiaana.

En nyt lähtisi lapsia hankkimaan kelvottomien ketaleiden kanssa mutta mikä kumman vika on heilastella sopivasti ronttien kanssa ennenkuin asettuu aloilleen? Vai haluaisitko että sinua käytettäisiin kevyeen seukkailuun kun kuitenkin tiedetään mikä itku ja hammastenkiristys seuraa puolen vuoden sisällä kun pitäisi jatkaa jo muihin maisemiin? Sen jälkeen kiroilisit kuinka kevyesti sinut on lempattu ja kuinka petollisia paskoja naiset ovat.

Niin että eiköhän ole parempi että naiset edelleen käyttävät näitä kevyesti lempattavia, jotka ovat murheensa unohtaneet jo seuraavana iltana, kuin huvittelee kilttien miesten SYDÄNTEN kanssa. Etkö tajua että tällä systeemillä VÄLTÄT sen pelkäämäsi hyväksikäytön?

Odota siis kiltisti vuoroasi tai mikä PALJON parempi vaihtoehto: Etsi itsellesi omanlaistasi seuraa ja unohda tytöt jotka tahtoo pitää hauskaa. Tähänkin ketjuun on jo moni kiltti tyttö vastannut, miksi et etsisi elämääsi heitä?

• ei niin kiltti mies

No joo, jos ei itse harrasta tuollaista hurvittelua, niin en usko että silloin voisi olla naisen kanssa joka on elänyt niin paljon erilailla kuin itse. Seksuaalinen käyttäytyminen nyt kuitenkin on aika fundamentaali juttu, ja jos sillä saralla arvomaailmat ovat kovin erilaiset, niin en usko että myöhemminkään olisi välttämättä mitenkään harmonista yhteiseloa kahden niin erilaisen ihmisen välillä. Joten lyhyesti sanottuna: tuollainen nainen ei kelpaisi minulle.

• kelpaa ...

arvomaailma viimeistään karkoittaa pois

• minkälainen arvomaailma

on fuckbarbaralla? Siis tämä suhdehan on seksisuhde, jonka ei ole tarkoitus päättyä avioliittoon ja lasten hankintaan. Eli seksiä harrastetaan ilman lastentekoaikeita. Vai olenko ymmärtänyt väärin? Kerro meille myös, minkälainen on mielestäsi hyväksyttävä arvomaailma!

Kiitos!

Terveisin nainen, joka ei halua lapsia ja asuu miesystävänsä kanssa eri osoitteissa nyt ja tulevaisuudessa.

• sitä ...
        minkälainen arvomaailma kirjoitti:

on fuckbarbaralla? Siis tämä suhdehan on seksisuhde, jonka ei ole tarkoitus päättyä avioliittoon ja lasten hankintaan. Eli seksiä harrastetaan ilman lastentekoaikeita. Vai olenko ymmärtänyt väärin? Kerro meille myös, minkälainen on mielestäsi hyväksyttävä arvomaailma!

Kiitos!

Terveisin nainen, joka ei halua lapsia ja asuu miesystävänsä kanssa eri osoitteissa nyt ja tulevaisuudessa.

että suostuu vaikka pelkkään seksisuhteeseen ettei tarvitsisi olla "yksin", kyllä ihmisellä sentään jotakin periaatteita pitää olla ...

• Eiköhän siinäkin
        sitä ... kirjoitti:

että suostuu vaikka pelkkään seksisuhteeseen ettei tarvitsisi olla "yksin", kyllä ihmisellä sentään jotakin periaatteita pitää olla ...

ole ihan yhteisymmärrys kuitenkin takana. Ja itsekkäistä syistähän toisen kanssa ollaan. Juuri "ettei tarvitsisi olla yksin". Jos joku on onnellisempi hali-ihmisen kanssa kuin yksin, ei se ole sinulta pois. Ihminen kaipaa toisen läheisyyttä. Joillekin riittää se ilman lupausta elinikäisestä kumppanuudesta. Toisen ihmisen läheisyys on perustarve.

Mielestäni on ajattelematonta lähteä arvostelemaan toisten suhteita. Minun puolestani ihmiset saavat harrastaa vaikka maksullista seksiä, jos se heidän läheisyytensä tarpeen täyttää.

Ihmiset ovat kautta aikain tehneet vaikka minkälaisia tekoja vain siksi, "ettei tarvitsisi olla yksin". Ja pahin mahdollinen rangastus on ollut karkoittaminen ja eristäminen muista ihmisistä. En ymmärrä, miksi meidän kenenkään pitäisi rangaista itseään ja aiheuttaa itselleen tahallista pahaa oloa. Nuo kaikenlaiset seksisuhteet ovat jokaisen ihmisen itse valittavissa ja punnittavissa. Annetaan toisten ihmisten olla onnellisia niin kuin ovat, jolleivät muita loukkaa ja alista.

Takaisin viestiisi. Sellaisella ihmisellä on mielestäsi hyvät arvot, joilla on joitain periaatteita? Entäs, jos ne ovat erilaiset kuin mitä sinun omat periaatteesi?

• mitä ovat ...
        Eiköhän siinäkin kirjoitti:

ole ihan yhteisymmärrys kuitenkin takana. Ja itsekkäistä syistähän toisen kanssa ollaan. Juuri "ettei tarvitsisi olla yksin". Jos joku on onnellisempi hali-ihmisen kanssa kuin yksin, ei se ole sinulta pois. Ihminen kaipaa toisen läheisyyttä. Joillekin riittää se ilman lupausta elinikäisestä kumppanuudesta. Toisen ihmisen läheisyys on perustarve.

Mielestäni on ajattelematonta lähteä arvostelemaan toisten suhteita. Minun puolestani ihmiset saavat harrastaa vaikka maksullista seksiä, jos se heidän läheisyytensä tarpeen täyttää.

Ihmiset ovat kautta aikain tehneet vaikka minkälaisia tekoja vain siksi, "ettei tarvitsisi olla yksin". Ja pahin mahdollinen rangastus on ollut karkoittaminen ja eristäminen muista ihmisistä. En ymmärrä, miksi meidän kenenkään pitäisi rangaista itseään ja aiheuttaa itselleen tahallista pahaa oloa. Nuo kaikenlaiset seksisuhteet ovat jokaisen ihmisen itse valittavissa ja punnittavissa. Annetaan toisten ihmisten olla onnellisia niin kuin ovat, jolleivät muita loukkaa ja alista.

Takaisin viestiisi. Sellaisella ihmisellä on mielestäsi hyvät arvot, joilla on joitain periaatteita? Entäs, jos ne ovat erilaiset kuin mitä sinun omat periaatteesi?

en vain arvosta sellaisia jotka lähimmäisriippuvuudessa takertuvat melkein kehen tahansa, kuulostaa ehkä raa'alta mutta sitä mieltä olen.

En kerkeä tänään enää vastailla, mutta jatketaan myöhemmin jos aihetta ...

• ajateltavaa.
        mitä ovat ... kirjoitti:

en vain arvosta sellaisia jotka lähimmäisriippuvuudessa takertuvat melkein kehen tahansa, kuulostaa ehkä raa'alta mutta sitä mieltä olen.

En kerkeä tänään enää vastailla, mutta jatketaan myöhemmin jos aihetta ...

"...takertuvat melkein kehen tahansa..."

Ovatko ihmiset sinun mielestäsi eriarvoisia? Onko joku ihminen tärkeämpi kuin toinen? Oletko sinä mielestäsi arvokkampi kuin joku toinen? Miksi?

• En alkuperäinen kirjoittaja
        ajateltavaa. kirjoitti:

Ovatko ihmiset sinun mielestäsi eriarvoisia? Onko joku ihminen tärkeämpi kuin toinen? Oletko sinä mielestäsi arvokkampi kuin joku toinen? Miksi?

Onhan se selvä, että esimerkiksi oma lapsi on ihmiselle arvokkaampi (ja siten eriarvoinen) kuin joku tuntematon henkilö.

• että sitä lasta
        En alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

Onhan se selvä, että esimerkiksi oma lapsi on ihmiselle arvokkaampi (ja siten eriarvoinen) kuin joku tuntematon henkilö.

ei panna.

• kuka sen ..
        ajateltavaa. kirjoitti:

määrittelee? Pitäisikö jonkun ulkopuolisen saada päättää, kuka ja mikä kellekin on hyvä ja kuka ja mikä on huono? Vai riittääkö omat kriteerit?

• hämää

mä en oo koskaan ymmärtäny totta että kuka on kiltti ja kuka paha? siis moni kiltiltä näyttävä voi olla myös toisinaan jotain ihan muuta. Kiltistä tulee lähinnä mieleen joku ihan nössö, joka ei uskalla edes puhua vastakkaiselle sukupuolelle mitään. Suurin osa miehistä on kuitenkin jotain siltä väliltä. Keskustelupalstoilla puhutaan aina kahdesta ääripäästä, mutta oikeesti suurin osa on siltä väliltä... Suurin osa haluaa vähän hurvitella nuoruudessa ja jossain vaiheessa kuiteski haluavat perustaa perheen. Ja mun mielest kukaan ei oo täysin kiltti ja kukaan ei oo täysin paha.
      Ja minä ainaski haluun miehen mikä ei oo mikään nössö(kiltti) tylsää ois semmosen kans elämä. ja ihmetteln sitä miten joku voi sanoo itteensä kiltiksi, mua sanottu joskus kiltiksi, mutta en tosiaan allekirjota tota asiaa...

• Kiltti mies

Joku ehdotti, kuinka kilttien miesten pitäisi pitäytyä kilteissä tytöissä. Nämä kuitenkin ovat lähes kirjaimellisesti maan alla. Heitä ei juurikaan löydä yökerhoista ja vastaavista yhteisöllisesti hyväksytyistä riiauspaikoista.
      Koulutuskin on ainakin omalla kohdallani yliopistotasolla, joten sen suhteen voi toivon heittää. Lähes jokainen on nimittäin klikkiytynyt viimeistään lukioiässä. Pahempi tilanne on heillä, jotka ovat jo työelämässä tai työttöminä.

Kiltillä miehellä tarkoitan miestä, joka tahtoo toisten parasta oman parhaansa lisäksi ja jos nämä ovat ristiriidassa, niin hän kantaa vastuun ja tinkii omastaan.

Huvittavaa, kuinka eräs vastaaja käänsi asian niin, että kilttien miesten pitäisi olla kiitollisia naisille, kun nämä nussivat nuoruutensa "pahojen poikien" kanssa eivätkä siten satuta edellä mainittuja. Kyllä kiltille miehellekin seksi ennen keski-ikää kelpaisi, mutta hän ei sitä saadakseen ole valmis esittämään valheellisia parisuhdehaaveita, joilla "pahat pojat" tavallisesti naiset kaatavat. Tai valehtelemaan, että rakastaisivat naista muutaman tapailukerran jälkeen. Jos kiltti mies esittää asiallisesti seksisuhdetta, hänet säännönmukaisesti tyrmätään. Jos sen sijaan toimii petollisesti, pääsee tavoitteeseensa naistenkin kanssa. Ehkä rehellisyys ei ole enää sitten nykymaailmassa miehinen hyve.

• eräs vastaaja

Miksi kuvittelet että valehtelu rakastamisesta ym. parisuhdehöpinät tepsisivät jos kyse on hauskanpidosta? Juuri parisuhteiluahan oli esimerkissäni tarkoitus välttää???

Mutta tarvii sun varmaan jotain vähän hienovaraisempaa yrittää kuin "ehdottaa asiallisesti seksisuhdetta". Melkein kuulostaa siltä että aiot lähettää tyttöparalle sen kirjallisena ja kolmena kappaleena .... :-D

Itse olen löytänyt vakavammat suhteeni aina koulusta/kavereiden/sukulaisuuksien ym. suhteiden kautta. Joten alahan tunkea bileisiin mukaan. Joutuu ne kiltitkin tytöt joskus ulos lähtemään, jos ei muuta niin sukujuhlien merkeissä...

• mutta....
        eräs vastaaja kirjoitti:

Miksi kuvittelet että valehtelu rakastamisesta ym. parisuhdehöpinät tepsisivät jos kyse on hauskanpidosta? Juuri parisuhteiluahan oli esimerkissäni tarkoitus välttää???

Mutta tarvii sun varmaan jotain vähän hienovaraisempaa yrittää kuin "ehdottaa asiallisesti seksisuhdetta". Melkein kuulostaa siltä että aiot lähettää tyttöparalle sen kirjallisena ja kolmena kappaleena .... :-D

Itse olen löytänyt vakavammat suhteeni aina koulusta/kavereiden/sukulaisuuksien ym. suhteiden kautta. Joten alahan tunkea bileisiin mukaan. Joutuu ne kiltitkin tytöt joskus ulos lähtemään, jos ei muuta niin sukujuhlien merkeissä...

". Joutuu ne kiltitkin tytöt joskus ulos lähtemään, jos ei muuta niin sukujuhlien merkeissä..."

Sukulaisten pokaaminen ei ihan niitä järkevimpiä juttuja kuitenkaan taida olla?

• eräs vastaaja
        mutta.... kirjoitti:

". Joutuu ne kiltitkin tytöt joskus ulos lähtemään, jos ei muuta niin sukujuhlien merkeissä..."

Sukulaisten pokaaminen ei ihan niitä järkevimpiä juttuja kuitenkaan taida olla?

Onhan siinä riskinsä, mutta eihän nuo puhtoiset kiltit ihmiset saa aikaan niin hirveitä erojakaan että siinä kaikkien asiat olisivat solmussa, vai mitä?

• ...........
        eräs vastaaja kirjoitti:

Onhan siinä riskinsä, mutta eihän nuo puhtoiset kiltit ihmiset saa aikaan niin hirveitä erojakaan että siinä kaikkien asiat olisivat solmussa, vai mitä?

Suurin osa suomalaisista vieroksuu sukulaisten viettelemistä, vaikka sitten olisivatkin hieman etäisempiä.

• eräs vastaaja
        ........... kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista vieroksuu sukulaisten viettelemistä, vaikka sitten olisivatkin hieman etäisempiä.

Ystäväni miehen serkun kanssa seurustelevana voin kyllä itse suositella, tosin kumpikaan pariskunnista ei ole vielä eronnut niin ei ole tarvinnut ainakaan vielä mietiskellä kuka saa erossa kaverit vai meneekö ne verisiteiden mukaan....

• että kiltteydellä

Tuntuu siltä, että usein kiltteydellä tarkoitetaan suvaitsemattomuutta - mustavalkoisuutta ja ulkokultaisuutta.

Saattaisin omalta kohdalta ärsytettynä naisena sanoa jollekin "kiltille" eri sanoin jotakin muuta vastaavaa. Vaikka se ei olisi sisimmässäni koko totuus. Sisimpiin ajatuksiini pääsevät tutustumaan vain ne, joista todella välitän niin ystävät kuin mies, josta toivon enemmän.

Kiltti/paha-asetelman sijasta ottaisin puheeksi mieluummin mielenkiintoinen/mielenkiinnoton mies. Mielenkiinnottomiin kuuluu perinteisiin arvoihin takertuvat ruikuttajat. Mielenkiintoisiin miehiin ne miehet, jotka tekevät elämästään omannäköisen.

Siis ei kannata "kiltteydellä" ratsastaa ja tuomita muita siinä ohessa.

• erias

Itse oon miettinyt viime aikoina todella paljon sitä, millaisista miehistä nyt sitten oikeastaan pidän. Kokemusta on kummastakin ääripäästä: "pahasta" sekä "kiltistä".

"Paha poika" ainakin minulle tarkoittaa miestä(/poikaa), joka on vaikeampi saada (kuin kiltti) ja jo pelkästään hänen kiinnostuksensa saaminen voi olla hyvin vaikeaa. Tähän taas liittyy monesti se että hänellä parveilee naisia pilvin pimein jo valmiiksi. Paha poika on joko todella varakas taikka varaton, mikä taas muokkaa miehen käytöstä joko leuhkamaisen pröystäilevään taikka renttumaiseen suuntaan. Paha poika on yleensä jotakin vastaan kapinoiva ja sellainen jästipää, joka ei suostu keskustelemaan ainakaan kovin helposti syvällisiä. Hänen on vaikea puhua tunteistaan ja turvautuu monesti hieman uhkaavaan toimintaan sen sijaan että keskutelisi asioista.

Kiltti mies taas on luonnollisesti tämän vastakohta. Hän tekee asiat "oppikirjan" mukaan ja käyttäytyy moitteettomasti. Kiltti poika on usein myös helpompi saada, sillä naiset perinteisesti roikkuvat lähinnä pahojen poikien perässä.

TOISAALTA en ymmärrä aloittajan ihmettelyä, sillä miehet ovat aivan samanlaisia: panevat pahoja tyttöjä ("huoria" heidnä kielellään) ja sitten vanhempina ottavat sen kiltin.

Itse taidan varmaan kallistua tässä jaottelussa enemmän sen pahan tytön puolelle (LUE: olen siis huora), koska olen ollut useamman kuin kymmenen miehen kanssa sillai tai tällai. Sekä pahojen että kilttien poikien kanssa.

Ehkä se kuitenkin on enemmänkin niin että "pahat" menevät lopulta keskenään yhteen ja "kiltit" keskenään. Minä en ainakaan ymmärrä sitä että miksi pitää alkaa jeesustelemaan naisten käyttäytymistä nuorina tyttöinä, kun miehet harrastavat samanlaisia (jos ei pahempiakin) typeryyksiä nuorina poikina. Ja jos joku jeesustelee minun nuoruuttani niin tiedän ettemme ole samalla aaltopituudella laisinkaan!

Minä ainakin pidän ihmisistä ja olen tutustunut moniin ihmisiin nuoruuteni aikana, joiden kanssa olen enemmin tai myöhemmin harrastanut seksiä. Mitä kummaa siinä muka on?

Mieluummin otan sen "pahan", joka ymmärtää minua, enkä sitä "kilttiä", joka jostain syystä ei elänyt nuoruuttaan. Uskoisin että tämä jeesustelu on kilttien osalta enemmänkin kateutta, kun he eivät ole koskaan tehneet mitään päätöntä, mikä KUULUU NUORUUTEEN! Virheistä oppii.

Itsellä on hiljattain alkanut uusi suhde, jossa ei ole vielä ollut puhetta aikaisempien kumppaneiden lukumäärästä ja kyllä minä ainakin aion pysyä totuudessa, enkä ala sepittämään mitään - jos ei miellytä niin mies voi etsiä aina jonkun haavoittuvaisen Impinsä!

• jepjep..

Jepjep. Kierre on valmis. Suhteet suhteiden perään kariutuvat. Kuvailit tuossa ns. pahaa poikaa. Heräsi kysymys että miksi naiset viitsivät nähdä vaivaa moisen tapauksen kanssa? Onko se se paljon puhuttu haasteellisuus? Vai mikä ihme? Itse en katselisi naiselta tuollaista käytöstä hetkeäkään, vaikeat naiset saavat puolestani mennä, ei aikaa heille.

• sukupuolten välillä

>"Paha poika" ainakin minulle tarkoittaa miestä(/poikaa), joka on vaikeampi saada (kuin kiltti) ja jo pelkästään hänen kiinnostuksensa saaminen voi olla hyvin vaikeaa.

Naisista taas "paha tyttö" on helpompi saada kuin kiltti tyttö, jota usein on lähes mahdoton saavuttaa.

• J-lintu

Lainaus: "Minä en ainakaan ymmärrä sitä että miksi pitää alkaa jeesustelemaan naisten käyttäytymistä nuorina tyttöinä, kun miehet harrastavat samanlaisia (jos ei pahempiakin) typeryyksiä nuorina poikina."

Minä ymmärrän. Saan esittäytyä, olen J-lintu. Selitän asiaa hieman muillekin:

Miehelle olkoon häpeäksi, jos hänen naiskumppaninsa on maannut puolen pitäjän kanssa. Tämän osoittaa jo naisten pelko leimautua "lutkaksi", jonka vuoksi naiset sitten pelailevat parisuhdepelejään ja leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa.

Sen sijaan mies olkoonkin maannut puolen pitäjän kanssa, nainen arvostaa miestä juuri tämän vuoksi, sillä se osoittaa, että mies on kyvykäs eli potentti ja saa lähestulkoon kenet haluaa. Se, että tällainen mies on valinnut juuri hänet, saa hänet tuntemaan itsensä erikoiseksi. Myös muiden naisten kateus häntä kohtaan lämmittää hänen mieltään, vaikkei sitä myöntäisikään.

Tosiasia olkoon, että mies on luotu tai kehittynyt harrastamaan seksiä monen kumppanin kanssa, nainen yhden. Tämä muodostaa selvän epätasapainon, jota tasapainottamassa ovat huorat, jotka omaksuvat miehisen roolin. Siksi onkin ymmärrettävää, että miehet nimittävät omalla laillaan käyttäytyviä naisia huoriksi

• kommentti

Kiltit pojat ovat yleensä sellaisia nyhveröitä. Laskevat tarkasti kumppanin seksisuhteet ynm. Nysväävät pikkuasioiden kanssa, pingottajat, eivät elä!!

Vanhempana nämä samat kiltit miehet ovat sitten nämä naisten mielestä todelliset tylsimykset.

Pahan pojan kesyttämällä saa nainen elävän miehen itselleen!

• mutta kuitenkin

Turha naisten sitten itkeä kun ei mies arvosta yms....kyä te tiiätte...

• tarpeessa ?

> Kiltit pojat ovat yleensä sellaisia nyhveröitä.

Millaisia ?

> Laskevat tarkasti kumppanin seksisuhteet ynm.

Naisetko eivät syyllisty moiseen ristikuulusteluun ? Ymmärsinkö oikein, että mies saa kysyä naiselta vain positiivisia ja naisen kannalta "oikeita" asioita ?

Mitä seksisuhteisiin tulee, en harraste kertakivaa tai käy vieraissa. Siksi on melko oleellista, että myös kumppanilla on samanlainen arvomaailma. Kotitehtävä: mieti miksi ?

> Nysväävät pikkuasioiden kanssa, pingottajat, eivät elä!!

Esimerkkejä ?

Ellet satu tietämään, sopivan kumppanin osuessa kohdalle _ei_ tarvitse pingottaa. Oma lukunsa ovat pitkien vaatimuslistojen kanssa miestä etsivät prinsessat. Heille ei tunnu mikään kelpaavan...

• Kysynpä vain

"Laskevat tarkasti kumppanin seksisuhteet ynm. Nysväävät pikkuasioiden kanssa, pingottajat, eivät elä"

Tuosta ymmärsin, että nainen valitsee "pahan pojan", koska hän on yhtä heikko, itsekuriton ja erehtyväinen kuin nainen itsekin.

Eikö nykyaikainen suomalainen nainen kestä kunniallista miestä?

• __Nainen__
        Kysynpä vain kirjoitti:

"Laskevat tarkasti kumppanin seksisuhteet ynm. Nysväävät pikkuasioiden kanssa, pingottajat, eivät elä"

Tuosta ymmärsin, että nainen valitsee "pahan pojan", koska hän on yhtä heikko, itsekuriton ja erehtyväinen kuin nainen itsekin.

Kokemattomat tylsimysmiehet ovat tylsiä. Itse en ole kovasti rietastellut, mutta sen verran huumorintajua ja muutakin ymmärrystä löytyy, etten halua sellaista miestä joka pingottaa jok'ikisestä asiasta.

Pahis vetoaa meikäläiseen ;)

• Kysynpä vain
        __Nainen__ kirjoitti:

Kokemattomat tylsimysmiehet ovat tylsiä. Itse en ole kovasti rietastellut, mutta sen verran huumorintajua ja muutakin ymmärrystä löytyy, etten halua sellaista miestä joka pingottaa jok'ikisestä asiasta.

Pahis vetoaa meikäläiseen ;)

Luulisi naistenkin ymmärtävän, että jos myös miehet viettäisivät yhtä kevytmielistä elämää kuin he, maailma menisi hetkessä nurin.

Tuleeko tuo ymmärrys naisille vasta kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen, jolloin alkavat "kunnolliset" miehet kiinnostamaan?

• Tyrannian tyttö
        Kysynpä vain kirjoitti:

"Eikö nykyaikainen suomalainen nainen kestä kunniallista miestä?"

Minne ne harmaan värit jäivät? :=)

Kun lähes 100% kolmekymppisistä on seurustelu- ja sukupuoliyhdyntäkokemuksia, tuntuu hassulta jakaa aikuiset ryhmään kauheat pelurit ja kiltit ihmiset. Useimmat ovat jotain siltä väliltä. Eivät neitseellisiä vaan seurustelu- ja yhdyntähistorian omaavia tavallisia ihmisiä, joilla on kuitenkin "kunnia" ja "perusarvot" kunnossa.

• ajatuksissa
        Tyrannian tyttö kirjoitti:

"Eikö nykyaikainen suomalainen nainen kestä kunniallista miestä?"

Minne ne harmaan värit jäivät? :=)

Kun lähes 100% kolmekymppisistä on seurustelu- ja sukupuoliyhdyntäkokemuksia, tuntuu hassulta jakaa aikuiset ryhmään kauheat pelurit ja kiltit ihmiset. Useimmat ovat jotain siltä väliltä. Eivät neitseellisiä vaan seurustelu- ja yhdyntähistorian omaavia tavallisia ihmisiä, joilla on kuitenkin "kunnia" ja "perusarvot" kunnossa.

Kun näitä vastauksia lukee, niin tulee mieleen, ovatko kaikki tynnyrissä eläneet yksilöt liikkeellä :). Omalta kohdalta haluan elämääni aidon ihmisen virheineen.

• ansaitse ...
        Kysynpä vain kirjoitti:

kunnollista miestä

• Tyrannian tyttö
        ajatuksissa kirjoitti:

Kun näitä vastauksia lukee, niin tulee mieleen, ovatko kaikki tynnyrissä eläneet yksilöt liikkeellä :). Omalta kohdalta haluan elämääni aidon ihmisen virheineen.

Vaikka olen nainen, niin en ikinä tahtoisi miestä, jolla olisi ollut satoja sukupuolikumppaneita. Kyllä tämä minusta kertoo jonkinlaisesta psyykenviasta enemmän kuin siitä, että miehellä nyt on vaan tarve metsästää. :=)

Sen sijaan menneisyys suhteineen ja ehkä satunnaisine irtopanoineen ei aiheuta minulle harmaita hiuksia. Mies saa puolestani olla yksi niistä harmaan sävyistä. :=)

• mielipide...

"Kuinka moni kiltti mies sitten tuollaisen hyväksikäytettävän rooliin alistuu."

Oma perhe on aina oma perhe eikä se siitä muuksi muutu. Elin nuoruusvuoteni uusioperheessä ja se saa kokemuksena riittää. Jos perhettä joskus siunaantuu, tällöin lapseton nainen on etulyöntiasemassa. Haluan kokea perheeseen liittyvät asiat kokonaisvaltaisesti, enkä vain tyytyä huoltajan/maksajan/sivustakatsojan rooliin.

• failure

Siinähän se jos on kiltti ja tylsä mies, mikäli nyt kiltillä tarkoitetaan ujomman puoleista ja tylsällä varmanpäälle pelaavaa nyhveröä joka säästää pahan päivän varalle.

Hyvässä lykyssä saa sitten jonkun jämänaisen joka ei "saa itselleen MIESTÄ kesyttämällä pahaa poikaa" Tasan ei mene nallekarkit, pillua ei tule eikä tipu jos ei ole jännittävä.

Odottelen nyt sitten seuraavat 8 vuotta sitä mystistä 30v. ikää jonka jälkeen naisetkin saattavat tehdä aloitteita.

• MMies

Eikö toi mene samoin miestenkin kohdalla? Pahat tytöt yhdeksi yöksi, kiltti tyttö vaimoksi? Tai siis niin sen pitäisi mennä. Pahikset sekoilee keskenään ja kiltit keskenään, niin välttyy suuremmalta hyväksikäytöltä/kusetukselta.

• Tiedän kyllä

Pahat pojat kuksivat sekä kilttejä että tuhmia tyttöjä ja kiltit pojat seuraavat vierestä. Kun kilteillä tytöillä alkaa biologinen kello tikittämään kolmenkympin hujakoilla, niin he saattavat antaa kilttien poikien katselun ohella myös koskea. Tosin vain avioliitossa tai muussa vakavassa suhteessa.

• MMies
        Tiedän kyllä kirjoitti:

Pahat pojat kuksivat sekä kilttejä että tuhmia tyttöjä ja kiltit pojat seuraavat vierestä. Kun kilteillä tytöillä alkaa biologinen kello tikittämään kolmenkympin hujakoilla, niin he saattavat antaa kilttien poikien katselun ohella myös koskea. Tosin vain avioliitossa tai muussa vakavassa suhteessa.

Miten ne kiltit tytöt antavat pahojen poikien kuksia itseään ja vasta 3kymppisinä muka päästävät kiltit pojat kakkospesälle?

Mutta pointtini oli, että ns. kilttien ei kannata sekaantua pahiksiin, eli pitäisi oppia erottamaan ne pleijerit niistä hyviksistä.

• Tiedän kyllä
        MMies kirjoitti:

Miten ne kiltit tytöt antavat pahojen poikien kuksia itseään ja vasta 3kymppisinä muka päästävät kiltit pojat kakkospesälle?

Mutta pointtini oli, että ns. kilttien ei kannata sekaantua pahiksiin, eli pitäisi oppia erottamaan ne pleijerit niistä hyviksistä.

Joko kiltit tytöt ovat niin typeriä, että heiltä menee 15 vuotta aikaa oppia olemaan haksahtamatta pelimiesten pyöritykseen tai sitten he antautuvat siihen suosiolla.

Jako menee arvioidakseni niin, että tuhmat tytöt kuksivat ainoastaan pahoja poikia ja kiltit tytöt näiden lisäksi saattavat heltyä myös kilteille miehille. Mutta ei kilteillä tytöilläkään ole usein mitään mielihalua välttää pahoja poikia, sillä nämä käyttytyvät naisille viehättävällä tavalla. Vasta tarpeeksi monen loukkauksen jälkeen kiltti tyttö oppii liittämään pelimiesten käytökseen kielteisen tunnelatauksen. Ja tämä tapahtuu useimmilla lähempänä keski-ikää.

• MMies
        Tiedän kyllä kirjoitti:

Joko kiltit tytöt ovat niin typeriä, että heiltä menee 15 vuotta aikaa oppia olemaan haksahtamatta pelimiesten pyöritykseen tai sitten he antautuvat siihen suosiolla.

Jako menee arvioidakseni niin, että tuhmat tytöt kuksivat ainoastaan pahoja poikia ja kiltit tytöt näiden lisäksi saattavat heltyä myös kilteille miehille. Mutta ei kilteillä tytöilläkään ole usein mitään mielihalua välttää pahoja poikia, sillä nämä käyttytyvät naisille viehättävällä tavalla. Vasta tarpeeksi monen loukkauksen jälkeen kiltti tyttö oppii liittämään pelimiesten käytökseen kielteisen tunnelatauksen. Ja tämä tapahtuu useimmilla lähempänä keski-ikää.

Noinhan se menee miehilläkin: nuoruus sekoillaan ja käytetään naisia omien tarpeiden tyydyttämiseen ja sitten "aikuistuttua" tajutaan millaisen parisuhteen haluaa. Eli se kiltti tyttö kainaloon sitten ja perhettä perustamaan. En näe kyseisessä käytösmallissa mitään eroa sukupuolten välillä: samanlaisia huoria niin miehet kuin naisetkin.

• kestää ...
        MMies kirjoitti:

Noinhan se menee miehilläkin: nuoruus sekoillaan ja käytetään naisia omien tarpeiden tyydyttämiseen ja sitten "aikuistuttua" tajutaan millaisen parisuhteen haluaa. Eli se kiltti tyttö kainaloon sitten ja perhettä perustamaan. En näe kyseisessä käytösmallissa mitään eroa sukupuolten välillä: samanlaisia huoria niin miehet kuin naisetkin.

about 10-15 vuotta

• pyh+pyh
        kestää ... kirjoitti:

about 10-15 vuotta

ei tarvi opetelle viittätoistavuotta, jos mies on sika. Kyllä sen alkaa nähdä naamasta jo aika varhain. Ja hei, tytöt opettaa toisiaan, kaikkien ei tarvi tehdä samoja virheitä, kun kaveri vähän varoittaa pahimmista mulkuista, mitä vois vaikka kiertää kaukaa.

• taistomies

kyrpää huoraan.

• saa kun

dildon perseesees. Kun kyrpää ei oo.

• linda oi linda

no hyvä kun huomasit, näinhän se on, ei kukaan jaksa enempää kuin 15 vuotta pahismiehiä.

• yksin.

Niin kiltti ei pidä olla, että suostuu hyväksikäytettäväksi. Kukaan ei kunnioita sellaista ihmistä. Ei edes ihminen itse. Itse olen kyllä ihan liian älykäs ja itsepäinen jonkun naisen hyväksikäytettäväksi, vaikka herkkä ja hiljainen mies olenkin. Naista en luonnollisesti ole saanut.

Kyllä se todellisuus iskee lopulta akkoihinkin, kun tajuavat, ettei miehen ujous ja herkkyys tarkoita alistumista hyväksikäyttöön. Siinäpähän ovat. Mieluummin vietän vaikka koko elämäni yksin kuin huolin sellasia ämmiä. Olen jo tehnyt päätökseni. Toki jos buddhan seitsemäs ihme toteutuu ja tapaan samanlaisen yksinäisen ja korkea moraalisen naisen voin tehdä poikkeuksen.

Huolin naisekseni enää sielunkumppanin, näillä pettäjä naisilla, ukkomiesten kakkosilla, yhdenillan vosuilla ja vastaavilla ei sielua edes ole.

• buddha.

täyttä totta.

• ......

"Pahat pojat yhdeksi illaksi, kiltit pojat aviomieheksi."

Joko toi oli itseironinen kommentti, tai sitten kyseessä on pesunkestävä lutka :D
      Edellisen voi ottaa huumorilla, jäkimmäistä ei tarvitse ottaa mitenkään.

• Vai olenko minä se joka "vahvistaa säännön" ;)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6391
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      71
      5818
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      134
      5045
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4035
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3895
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      38
      3309
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      71
      3093
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      64