joka on varmatoiminen, hyvä; hinta/laatusuhde,h.100-150e.
Onks ainoa kelvollinen laite topparin perusmalli a'129euroa?
Kaapelitaloudessa asuvien kommentteja kaipaa: ei ole varaa ostaa topparin tallentavaa, koska 599,-. Kuukauden sis. pitäisi osto tehdä, tulossako tarjouksia???
Onko varmatoimista tallentavaa boxia kaapelitalouteen huomattavasti edullisemmin?
Kiitos asiallisista palautteista!
mikä on hyvä kortillinen boxi
6
793
Vastaukset
- ainakin toimii
Humax CX-1201C tai Humax CX-Fox C
- joopajoo.
itellä Humax fox-c. Vikoja on vaan luulen niitten olevan enimmäkseen Welhon kaapelissa. Toi humax on niin halpa ettei se mahdu sun budjettiin.
- merkillistä
joopajoo. kirjoitti:
itellä Humax fox-c. Vikoja on vaan luulen niitten olevan enimmäkseen Welhon kaapelissa. Toi humax on niin halpa ettei se mahdu sun budjettiin.
Itse asustelen Welhon kaapelissa, ja digiluukkuna on juurikin tämä CX-FOX C, eikä mitään vikoja ole ollut. Laitteen hinta vaihtelee 99 ja 119 euron välillä.
Kahdeksan kuukauden aikana olen pari kertaa joutunut ottamaan töpselin irti seinästä, kun vehje on mennyt juntturaan, mutta se ei ole iso homma. Muuten on toiminut loistavasti. Useammin meikäläisen läppäri sekaisin menee...
Minkälaisia vikoja sinulla siinä sitten mahtaa olla? Onko tuosta Humaxista jo korjattu se WSS bugi, joka tekee maikkarin laajakuvalähetysten katsomisesta 4:3 TV:llä ikävää?
- joopajoo...
merkillistä kirjoitti:
Itse asustelen Welhon kaapelissa, ja digiluukkuna on juurikin tämä CX-FOX C, eikä mitään vikoja ole ollut. Laitteen hinta vaihtelee 99 ja 119 euron välillä.
Kahdeksan kuukauden aikana olen pari kertaa joutunut ottamaan töpselin irti seinästä, kun vehje on mennyt juntturaan, mutta se ei ole iso homma. Muuten on toiminut loistavasti. Useammin meikäläisen läppäri sekaisin menee...
Minkälaisia vikoja sinulla siinä sitten mahtaa olla?että vikoja kaapelin puolella (welho). Ohjelmaopas tökkii ym. Laitteessa vcr-scart ei käynnistä videota. Jos laitteen sammuttaa ennen telkkaria kuuluu telkasta vingahdus. Muistelen ton näytössä joskus olleen kellonajan tms. Nyt on vain mustaa. Täytynee kiikuttaa korjaamolle ennen kuin takuu umpeutuu. Muuten ihan käyttökelpoinen laite.
- card
Kävin "asentamassa" Digialityn kaapeli-boxin tuttavalleni. Hintaa oli 90,- €. On kuulemma toiminut hyvin, ollut käytössä kuukauden eikä ainakaan vielä ole ollut ongelmia. Lisäksi siinä oli nopea teksti-tv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213423- 1143111
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552124- 381933
- 1081892