Olisiko jollain tietoa, miksi kutsutaan sellaista tarranauhaa, joka ottaa kiinni silitettäessä? Siis sellainen, jolla voisi vaikkapa lyhentää housut tms.?
Entä mahtaako sellainen nauha kestää pesua vai vettyykö se irti?
Housujen lyhennys tarralla
7
11131
Vastaukset
- nimi on
Pikapalte
- Marika28
Osaatko vielä sanoa, kestääkö se konepesua?
- Ei kestä
Marika28 kirjoitti:
Osaatko vielä sanoa, kestääkö se konepesua?
Saattaa kestää yhden pesun vaan ei ole mikään lopullinen ratkaisu. Jos ompelu ei huvita suosittelen niittikonetta tai Jeesusteippiä joka kestää useammankin pesun.
- liimanäppi
Ei kestä kirjoitti:
Saattaa kestää yhden pesun vaan ei ole mikään lopullinen ratkaisu. Jos ompelu ei huvita suosittelen niittikonetta tai Jeesusteippiä joka kestää useammankin pesun.
silitä lahje ensin, liimaa sitten.Moni tekstiililiimaa kestää n. 60 asteen pesun.Tai kilauta kaverille joka ompelee.
- kestää pesua
Olen lyhentänyt yhdet housut sellaisella silitettävällä nauhalla. Puntit on pysyny oikeassa pituudessaan, useista pesuista huolimatta!
Nauhan nimeä en muista, mutta taisin ostaa sen jostain tavaratalosta, sellasesta telineestä jossa myydään laidasta laitaan pieniä ompelutarvikkeita. Niitä telineitä näyttää olevan ainakin täällä melkein joka kaupassa.- Taitaja
Pikapaltteen kesto riippuu materiaalista, johon sitä käytetään. Paksuissa kankaissa kesto on kyseenalaista, mutta ohuista kankaista paltetta ei saa irti repimälläkään. Myös keinokuiduissa kestää paremmin kuin luonnonkuiduissa.
- Anonyymi
Ikeasta saa nauhaa verho ostastolta - tarkoitettu verhojen lyhentämiseen silitettävällä nauhalla, toimii mainiosti housujen lahkeisiin ja omasta kokemuksesta pysynyt vaikka missä kankaissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O361878Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn601475Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot371449Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1691353Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681219Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81201Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19876- 58828
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?12814Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14765