Mä ainakin tyksin, aivan mahtava esiintyjä ja tanssija (vaikka paljon kopsannutki Mikeltä) :D
Pleasure Principlestä näkee ainakin hyvin tanssii
Kuinka moni täällä tykkää myös Janetista?
11
510
Vastaukset
...tykkään Janetista aivan yhtä paljon kuin Maikista! Se vaan on jotenkin luonnollista että ensin fanittaa jompaa kumpaa ja sitä kautta tutustuu toisenkin musaan. Tiiän monta jolle on näin käyny. Tietysti MJ ja Miss J. ovat ihan erilaisia persoonia ja artisteja. Suosikki levy The Velvet Rope, se vaan kolahtaa ja kovaa!
- Smelly
Tykkään... etenkin vanhemmista biiseistä kuten If, Throb, Black Cat.. Ihan mun suosikkeja :)
- bella241
mustakin vanhat biisit on niin hyviä:D black cat, if, control, together again, someone to call my lover, pleasure principle ja varsinki RHYTHM NATION on ihania
- sako
Mä fanitan Mikee ja Janettii, mut Mike on sulti parempi... =)
- no hei sitten
mieki tykkään!
- Michael 4ever
Kuulin yhden Janetin biisin pähkähullu professori 2 elokuvassa. (lopussa) Se oli ihana, mutta ei ole liiemmin sen enenmpäää tullu kuunneltua kun ei levyjä oo näkyny missään.. =( Janetilla on kyllä hyvä ääni! ^^
- liberian girl
janet on hyvä.omistanpas minä yhden hänen levynsäkkin...=)
- Janet and Mike<3
liberian girl kirjoitti:
janet on hyvä.omistanpas minä yhden hänen levynsäkkin...=)
Kummatki Jacksonit on ihania. Michael kuitenkin parempi musta :) Mullaki on yks Janetin levy... Velvet Rope :DD
- keetaz
Janet and Mike<3 kirjoitti:
Kummatki Jacksonit on ihania. Michael kuitenkin parempi musta :) Mullaki on yks Janetin levy... Velvet Rope :DD
mä en oo ihme vaa ikinä kovin tykänny Janetista! Ö
Veljensä on hurmaavampi!!
- vain
Minusta Janet on hyvä parempi ja aidompi esiintyjä kuin Michael. Pidän kyllä kummastakin. Lisäksi pidän Jeremaine ja Rebbie Jacksonin musasta myös Latoya menettelee. Parasta Michael on the Jacksonsien ajan levyillä.
- I <3 MJ 4ever
No, Janet on kyllä hyvä ja levyjäkin on muutama, mut Michael on kyl 1000 kertaa parempi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078