Mä ainakin tyksin, aivan mahtava esiintyjä ja tanssija (vaikka paljon kopsannutki Mikeltä) :D
Pleasure Principlestä näkee ainakin hyvin tanssii
Kuinka moni täällä tykkää myös Janetista?
11
493
Vastaukset
...tykkään Janetista aivan yhtä paljon kuin Maikista! Se vaan on jotenkin luonnollista että ensin fanittaa jompaa kumpaa ja sitä kautta tutustuu toisenkin musaan. Tiiän monta jolle on näin käyny. Tietysti MJ ja Miss J. ovat ihan erilaisia persoonia ja artisteja. Suosikki levy The Velvet Rope, se vaan kolahtaa ja kovaa!
- Smelly
Tykkään... etenkin vanhemmista biiseistä kuten If, Throb, Black Cat.. Ihan mun suosikkeja :)
- bella241
mustakin vanhat biisit on niin hyviä:D black cat, if, control, together again, someone to call my lover, pleasure principle ja varsinki RHYTHM NATION on ihania
- sako
Mä fanitan Mikee ja Janettii, mut Mike on sulti parempi... =)
- no hei sitten
mieki tykkään!
- Michael 4ever
Kuulin yhden Janetin biisin pähkähullu professori 2 elokuvassa. (lopussa) Se oli ihana, mutta ei ole liiemmin sen enenmpäää tullu kuunneltua kun ei levyjä oo näkyny missään.. =( Janetilla on kyllä hyvä ääni! ^^
- liberian girl
janet on hyvä.omistanpas minä yhden hänen levynsäkkin...=)
- Janet and Mike<3
liberian girl kirjoitti:
janet on hyvä.omistanpas minä yhden hänen levynsäkkin...=)
Kummatki Jacksonit on ihania. Michael kuitenkin parempi musta :) Mullaki on yks Janetin levy... Velvet Rope :DD
- keetaz
Janet and Mike<3 kirjoitti:
Kummatki Jacksonit on ihania. Michael kuitenkin parempi musta :) Mullaki on yks Janetin levy... Velvet Rope :DD
mä en oo ihme vaa ikinä kovin tykänny Janetista! Ö
Veljensä on hurmaavampi!!
- vain
Minusta Janet on hyvä parempi ja aidompi esiintyjä kuin Michael. Pidän kyllä kummastakin. Lisäksi pidän Jeremaine ja Rebbie Jacksonin musasta myös Latoya menettelee. Parasta Michael on the Jacksonsien ajan levyillä.
- I <3 MJ 4ever
No, Janet on kyllä hyvä ja levyjäkin on muutama, mut Michael on kyl 1000 kertaa parempi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 864064
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353141Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1022295Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312118Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell821886Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281827- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501