Kuinka moni täällä tykkää myös Janetista?

bella241

Mä ainakin tyksin, aivan mahtava esiintyjä ja tanssija (vaikka paljon kopsannutki Mikeltä) :D
Pleasure Principlestä näkee ainakin hyvin tanssii

11

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...tykkään Janetista aivan yhtä paljon kuin Maikista! Se vaan on jotenkin luonnollista että ensin fanittaa jompaa kumpaa ja sitä kautta tutustuu toisenkin musaan. Tiiän monta jolle on näin käyny. Tietysti MJ ja Miss J. ovat ihan erilaisia persoonia ja artisteja. Suosikki levy The Velvet Rope, se vaan kolahtaa ja kovaa!

• Smelly

Tykkään... etenkin vanhemmista biiseistä kuten If, Throb, Black Cat.. Ihan mun suosikkeja :)

• bella241

mustakin vanhat biisit on niin hyviä:D black cat, if, control, together again, someone to call my lover, pleasure principle ja varsinki RHYTHM NATION on ihania

• sako

Mä fanitan Mikee ja Janettii, mut Mike on sulti parempi... =)

• no hei sitten

mieki tykkään!

• Michael 4ever

Kuulin yhden Janetin biisin pähkähullu professori 2 elokuvassa. (lopussa) Se oli ihana, mutta ei ole liiemmin sen enenmpäää tullu kuunneltua kun ei levyjä oo näkyny missään.. =( Janetilla on kyllä hyvä ääni! ^^

• liberian girl

janet on hyvä.omistanpas minä yhden hänen levynsäkkin...=)

• Janet and Mike<3
        liberian girl kirjoitti:

janet on hyvä.omistanpas minä yhden hänen levynsäkkin...=)

Kummatki Jacksonit on ihania. Michael kuitenkin parempi musta :) Mullaki on yks Janetin levy... Velvet Rope :DD

• keetaz
        Janet and Mike<3 kirjoitti:

Kummatki Jacksonit on ihania. Michael kuitenkin parempi musta :) Mullaki on yks Janetin levy... Velvet Rope :DD

mä en oo ihme vaa ikinä kovin tykänny Janetista! Ö
        Veljensä on hurmaavampi!!

• vain

Minusta Janet on hyvä parempi ja aidompi esiintyjä kuin Michael. Pidän kyllä kummastakin. Lisäksi pidän Jeremaine ja Rebbie Jacksonin musasta myös Latoya menettelee. Parasta Michael on the Jacksonsien ajan levyillä.

• I <3 MJ 4ever

No, Janet on kyllä hyvä ja levyjäkin on muutama, mut Michael on kyl 1000 kertaa parempi!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      73
      4956
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3359
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2655
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1717
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1322
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      219
      1113
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1005
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      889
    Aihe