Kuinka moni täällä tykkää myös Janetista?

bella241

Mä ainakin tyksin, aivan mahtava esiintyjä ja tanssija (vaikka paljon kopsannutki Mikeltä) :D
Pleasure Principlestä näkee ainakin hyvin tanssii

11

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...tykkään Janetista aivan yhtä paljon kuin Maikista! Se vaan on jotenkin luonnollista että ensin fanittaa jompaa kumpaa ja sitä kautta tutustuu toisenkin musaan. Tiiän monta jolle on näin käyny. Tietysti MJ ja Miss J. ovat ihan erilaisia persoonia ja artisteja. Suosikki levy The Velvet Rope, se vaan kolahtaa ja kovaa!

• Smelly

Tykkään... etenkin vanhemmista biiseistä kuten If, Throb, Black Cat.. Ihan mun suosikkeja :)

• bella241

mustakin vanhat biisit on niin hyviä:D black cat, if, control, together again, someone to call my lover, pleasure principle ja varsinki RHYTHM NATION on ihania

• sako

Mä fanitan Mikee ja Janettii, mut Mike on sulti parempi... =)

• no hei sitten

mieki tykkään!

• Michael 4ever

Kuulin yhden Janetin biisin pähkähullu professori 2 elokuvassa. (lopussa) Se oli ihana, mutta ei ole liiemmin sen enenmpäää tullu kuunneltua kun ei levyjä oo näkyny missään.. =( Janetilla on kyllä hyvä ääni! ^^

• liberian girl

janet on hyvä.omistanpas minä yhden hänen levynsäkkin...=)

• Janet and Mike<3
        liberian girl kirjoitti:

janet on hyvä.omistanpas minä yhden hänen levynsäkkin...=)

Kummatki Jacksonit on ihania. Michael kuitenkin parempi musta :) Mullaki on yks Janetin levy... Velvet Rope :DD

• keetaz
        Janet and Mike<3 kirjoitti:

Kummatki Jacksonit on ihania. Michael kuitenkin parempi musta :) Mullaki on yks Janetin levy... Velvet Rope :DD

mä en oo ihme vaa ikinä kovin tykänny Janetista! Ö
        Veljensä on hurmaavampi!!

• vain

Minusta Janet on hyvä parempi ja aidompi esiintyjä kuin Michael. Pidän kyllä kummastakin. Lisäksi pidän Jeremaine ja Rebbie Jacksonin musasta myös Latoya menettelee. Parasta Michael on the Jacksonsien ajan levyillä.

• I <3 MJ 4ever

No, Janet on kyllä hyvä ja levyjäkin on muutama, mut Michael on kyl 1000 kertaa parempi!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      255
      17806
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      46
      2054
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      192
      1507
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      135
      1416
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1209
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      968
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      922
    8. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      81
      794
    9. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      82
      756
    10. Voitko väittää

Ettet flirttaillut tai ainakin yrittänyt osoittaa kiinnostusta?
      Ikävä
      75
      678
    Aihe