Olen viehtättävä n. 30-vuotias nainen. Kaunis kasvoiltani, täydellinen vartaloltani. Luonteeltani olen avoin ja joustava, tarvittaessa naisellisen avuton tai mieheni ystävien seurassa 'hyvä jätkä'. Kotona pidän siitä, että saan siivota mieheni jäljet, ruokaa laitan rakkaalleni joka ilta. Ei sen niin väliä, ehtiikö hän sählytreeneiltään syömään. Jos ei ehdi, laitan annoksen valmiiksi jääkaappiin mikro-astiaan. Varmistan myös, että jääkaapissa on AINA kullalleni olutta, voihan olla, että hän rankan työpäivän jälkeen haluaa rentoutua sohvalla futismatsin ääressä, ja ottaa muutaman huurteisen. En tohdi häntä silloin häiritä, puuhailen kotiaskareita näkymättömänä. Makuuhuoneessa vapautan sisäisen naarastiikerini. Puen uuden kauniin korsettiunelman päälleni, ja nuo kauniit pitsireunaiset sukat kiinnitän sukkanauhoilla.
Aamulla rakastani odottaa aamiainen, halaan häntä ja toivotan hyvää työpäivää.
Unelma?
16
2457
Vastaukset
- P.P.R.
mikäs siinä.
- teillä
mielestäsi tasavaertainen suhde vai oletko tossun alla ja tanssit toisen pillin mukaan? Minä ainakin haluan tasavertaisen suhteen jossa molempia palvellaan yhtä paljon ja huomioidaan yhtä paljon, en halua olla palveltava enkä palvelija. Et ole unelma...
- Cherrycat
olikin kysymys miehille? Onko edellä kuvattu Täydellinen nainen vai Desperate Housewife?
Ei (onneksi) ole kuvaus omasta elämästäni. - *****
...;)
- Manfred
Saavuttamattomia...
- SimStim
Unelmansa kullakin.
Tuo ei tosin ole lähelläkään omaa unelmaani.
En halua orjaa vaan puolison :)
Itse pidän ruuan laitosta ja väitän olevani kohtalaisen hyvä siinä. Tosin niin on puolisonikin.
Todettava että yksi lempi harrastuksistani on laittaa hänen kanssaan ruokaa, tosin vähän keskittyminen tuppaa välillä olemaan hakusessa :) - reijok
Tuollaiseen käyttäytymiseen kyllästyy. En kattelis kolmea päivää pitempään. Toki jos nainen ei merkitsis mulle mitään, niin toki antaisin hänen minua loputtomasti passata, mutta kukaan järkevä mies ei tarvitse kuin yhden äidin!
Naisessa pitää ns. "olla munaa", eihän siitä yhteiselosta muuten mitään tule. - M45
Heh, hyvää satiiria :-)))
- PÄÄSE
TUOHON..SE ON VAIN UNELMAA..SULLA EI OLE EDES MIESTÄ!
- todellisuus**
tuollainen ..käykö kateeksi siis ...-TODELLISUUS.
- onko tommosia olemassa viel...
Et sä voi olla 30 v ...
elätkö ajassa 1920?
huh huh mikä miesten mielyttäjä!!!! kauheeta,onko tommosia pahveja vielä olemassa??? :D
älä vaan unohda itseäsi,alat kuulostaa jo läheisriippuvaiselta. - Nainen_
Elämäntarkoitukseni.
Onneksi on miehiä. - (ex)Veijari-77
Sähän kuulostat ihan idän ihmenaiselta. Eräs tuttavattareni sanoi ettei siedä itämaalaisia naisia, sillä niiden kanssa kilpailu on mahdotonta. Ottavat miehen niin hyvin huomioon. ;)
...vaimon lisäksi.
Meitä ei oikein noi kotiaskareet kiinnosta kumpaakaan. Iltaisin sitten pönkäisimme tuon unelman johonkin komeroon ja vapauttaisimme aamulla puuron keittoon.- Hjöm
No ei tosiaankaan ole unelma, jos oikeasta parisuhteesta
puhutaan. Nainen saa olla epätäydellinen. Hän saa tehdä virheitä
tai olla joskus huonolla päällä. Hän on ihminen, eikä mikään
palvelijarobotti.
Minä ainakin haluan olla suhteessa ihan oikean ihmisen
kanssa, enkä minkään orjattaren kanssa. Ei tasavertaisessa
suhteessa toista tarvitse passata kuin kuningasta/kuningatarta. välttämättä mikään unelma koska henk.kohtaisesti meikäläisen unelmat liittyy joihinkin ihan muihin juttuhuin kuin naisiin, mut kyllähän toi silti hyvältä kuullostaa :-) Tosin ihminen tarvii myös vastoinkäymisiä ja eripuraa tai hän kehittää niitä jossain vaiheessa itse täysin tyhjästä, ei elämä saa tuntua aina liian auvoiselta ja seesteiseltäkään.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636180
- 635599
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284426- 553873
- 143795
- 323219
- 672979
- 592846
- 692588
- 471950