TAMPERE/SYNTTÄRIMIITTI Perjantaina 10.11 Ravintola Players Housessa alias ”Motelli”, Härmälässä alkaen klo 19.30
Synttärisankareita ovat ainakin Malla79, Hanzu77, Naikkonen76 ja minä, joten keksittiin niitä siinä samassa juhlia miitin varjolla.
Omistaja toivotti lössin tervetulleeksi ja ilman sisäänpääsymaksua, muista sanoa ovella että olet miittiporukkaa.
Mukaan saa tuoda omaa pikkunaposteltavaa esim. chipsejä.
Paikassa on 3 biljardipöytää, darts ja karaokeakin voi kuulemma laulaa.
Ohjelmaa ei ole ainakaan vielä keksitty mutta jos joku on innokas ja viitsiväinen niin toki saa keksiä.
Paikalle pääsee bussilla nro 1
Ideoita ja ilmoittautumisia ootellen....
TAMPERE- / SYNTTÄRIMIITTI 10.11
5
2721
Vastaukset
- Sunziina.
Näillä näkymin pääsisin mukaan. :)
- Muisq79
Juu meikä ei ole paikkakunnalla, oon tuolloin Göteborgis Ruottis. Have fun!
hyvin todennäköisesti paikalla, jos ny ei ihmeitä satu..
- belladonna-80
belladonna & donna mukana menossa... eli tullaan kyl.
kylhän sitä vaikka voiski koittaa sinne ittensä änkästä :) kiits kutsusta ;) :X
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711539
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361156- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html182858- 39769
- 49730
- 58625
- 119624
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546
