TAMPERE/SYNTTÄRIMIITTI Perjantaina 10.11 Ravintola Players Housessa alias ”Motelli”, Härmälässä alkaen klo 19.30
Synttärisankareita ovat ainakin Malla79, Hanzu77, Naikkonen76 ja minä, joten keksittiin niitä siinä samassa juhlia miitin varjolla.
Omistaja toivotti lössin tervetulleeksi ja ilman sisäänpääsymaksua, muista sanoa ovella että olet miittiporukkaa.
Mukaan saa tuoda omaa pikkunaposteltavaa esim. chipsejä.
Paikassa on 3 biljardipöytää, darts ja karaokeakin voi kuulemma laulaa.
Ohjelmaa ei ole ainakaan vielä keksitty mutta jos joku on innokas ja viitsiväinen niin toki saa keksiä.
Paikalle pääsee bussilla nro 1
Ideoita ja ilmoittautumisia ootellen....
TAMPERE- / SYNTTÄRIMIITTI 10.11
5
2629
Vastaukset
- Sunziina.
Näillä näkymin pääsisin mukaan. :)
- Muisq79
Juu meikä ei ole paikkakunnalla, oon tuolloin Göteborgis Ruottis. Have fun!
hyvin todennäköisesti paikalla, jos ny ei ihmeitä satu..
- belladonna-80
belladonna & donna mukana menossa... eli tullaan kyl.
kylhän sitä vaikka voiski koittaa sinne ittensä änkästä :) kiits kutsusta ;) :X
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305