TAMPERE/SYNTTÄRIMIITTI Perjantaina 10.11 Ravintola Players Housessa alias ”Motelli”, Härmälässä alkaen klo 19.30
Synttärisankareita ovat ainakin Malla79, Hanzu77, Naikkonen76 ja minä, joten keksittiin niitä siinä samassa juhlia miitin varjolla.
Omistaja toivotti lössin tervetulleeksi ja ilman sisäänpääsymaksua, muista sanoa ovella että olet miittiporukkaa.
Mukaan saa tuoda omaa pikkunaposteltavaa esim. chipsejä.
Paikassa on 3 biljardipöytää, darts ja karaokeakin voi kuulemma laulaa.
Ohjelmaa ei ole ainakaan vielä keksitty mutta jos joku on innokas ja viitsiväinen niin toki saa keksiä.
Paikalle pääsee bussilla nro 1
Ideoita ja ilmoittautumisia ootellen....
TAMPERE- / SYNTTÄRIMIITTI 10.11
5
2618
Vastaukset
- Sunziina.
Näillä näkymin pääsisin mukaan. :)
- Muisq79
Juu meikä ei ole paikkakunnalla, oon tuolloin Göteborgis Ruottis. Have fun!
hyvin todennäköisesti paikalla, jos ny ei ihmeitä satu..
- belladonna-80
belladonna & donna mukana menossa... eli tullaan kyl.
kylhän sitä vaikka voiski koittaa sinne ittensä änkästä :) kiits kutsusta ;) :X
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91284Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 10741
- 27711