On paljon ollu keskustelua pahoista pojista jotka vetoaa kiltteihin tyttöihin, mutta entäs toisinpäin. Olen saanut tarpeekseni "pahiksista", naistenmiehistä ja rentuista mutta pelkään olevani vähän liian "pahis" sellaisille älykkäille ja kilteille pojille.
Miten tälläiset kiltit pojat suhtautuvat rempseisiin ehkä kokeneempiin tyttöihin?
pahat tytöt...
6
1335
Vastaukset 6
- juuh
Ite oon ns. kiltti poika ja oon ihastunu tälläseen ns. pahaan tyttöön tai ei se nyt niin hirvee pahis oo mut ei kuitenkaa mikää kiltti tyttö
- pahikilt
No en mä nyt enään niin kiltti ole kuin ennen, mutta kyllähän ne pahat tytöt kiinnostaa. Minua itseäni oikeastaan enemmän pahikset kuin semmoset kiltit. Joku semmonen kiehtoo että tyttö on kovempi, rohkeampi ja älykkäämpi kuin itse. Ei kaikki varmaan näin kuvittele, että en yleistä. Nykyään olenkin semmonen kiltti pahis. Arvot on kunnossa. En homottele, polta, juo, mutta en ole kuitenkaan täysi nyhvö vaikka useat niin kuvittelevatkin. Yllättyvät kuitenkin, kun paljastan tämän toisen puolen itsestäni. Kiroilenkin aika paljon :-
Kuitenkaan en halua tytön olevan mikään kaapparilaiva(lue: horo). Pahikset yleensä tuoksuvat vahvasti tupakalle ja ei ole hyvä, jos ei itse polta. - Anonyymi
Moikka tytöt ja pojat :ASD
Itsekin olen kiltti mies :-) enkä tykkää kaapparilaivoista, eli horoista, mutta kyllä varmaan sellai senkin veisin vihille.jos on vaan tsäännsi. Ja jokainen tsäänssihän on mahdollisuus ;) - Anonyymi
Minä haluan tutustua
- Anonyymi
Millon nähdään missä
- Anonyymi
ylipäätään kaikki "pahis" tyypit on ihan syvältä sori vaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501012
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka176707Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s28553Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm36497Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11452Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät332445Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19436- 28432
- 16427
Komulan mylly
Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s13412