On paljon ollu keskustelua pahoista pojista jotka vetoaa kiltteihin tyttöihin, mutta entäs toisinpäin. Olen saanut tarpeekseni "pahiksista", naistenmiehistä ja rentuista mutta pelkään olevani vähän liian "pahis" sellaisille älykkäille ja kilteille pojille.
Miten tälläiset kiltit pojat suhtautuvat rempseisiin ehkä kokeneempiin tyttöihin?
pahat tytöt...
6
1328
Vastaukset
- juuh
Ite oon ns. kiltti poika ja oon ihastunu tälläseen ns. pahaan tyttöön tai ei se nyt niin hirvee pahis oo mut ei kuitenkaa mikää kiltti tyttö
- pahikilt
No en mä nyt enään niin kiltti ole kuin ennen, mutta kyllähän ne pahat tytöt kiinnostaa. Minua itseäni oikeastaan enemmän pahikset kuin semmoset kiltit. Joku semmonen kiehtoo että tyttö on kovempi, rohkeampi ja älykkäämpi kuin itse. Ei kaikki varmaan näin kuvittele, että en yleistä. Nykyään olenkin semmonen kiltti pahis. Arvot on kunnossa. En homottele, polta, juo, mutta en ole kuitenkaan täysi nyhvö vaikka useat niin kuvittelevatkin. Yllättyvät kuitenkin, kun paljastan tämän toisen puolen itsestäni. Kiroilenkin aika paljon :-
Kuitenkaan en halua tytön olevan mikään kaapparilaiva(lue: horo). Pahikset yleensä tuoksuvat vahvasti tupakalle ja ei ole hyvä, jos ei itse polta. - Anonyymi
Moikka tytöt ja pojat :ASD
Itsekin olen kiltti mies :-) enkä tykkää kaapparilaivoista, eli horoista, mutta kyllä varmaan sellai senkin veisin vihille.jos on vaan tsäännsi. Ja jokainen tsäänssihän on mahdollisuus ;) - Anonyymi
Minä haluan tutustua
- Anonyymi
Millon nähdään missä
- Anonyymi
ylipäätään kaikki "pahis" tyypit on ihan syvältä sori vaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172404Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671589Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091518Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61472Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681315Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.421304Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801281Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311097En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521066