On paljon ollu keskustelua pahoista pojista jotka vetoaa kiltteihin tyttöihin, mutta entäs toisinpäin. Olen saanut tarpeekseni "pahiksista", naistenmiehistä ja rentuista mutta pelkään olevani vähän liian "pahis" sellaisille älykkäille ja kilteille pojille.
Miten tälläiset kiltit pojat suhtautuvat rempseisiin ehkä kokeneempiin tyttöihin?
pahat tytöt...
6
1189
Vastaukset
- juuh
Ite oon ns. kiltti poika ja oon ihastunu tälläseen ns. pahaan tyttöön tai ei se nyt niin hirvee pahis oo mut ei kuitenkaa mikää kiltti tyttö
- pahikilt
No en mä nyt enään niin kiltti ole kuin ennen, mutta kyllähän ne pahat tytöt kiinnostaa. Minua itseäni oikeastaan enemmän pahikset kuin semmoset kiltit. Joku semmonen kiehtoo että tyttö on kovempi, rohkeampi ja älykkäämpi kuin itse. Ei kaikki varmaan näin kuvittele, että en yleistä. Nykyään olenkin semmonen kiltti pahis. Arvot on kunnossa. En homottele, polta, juo, mutta en ole kuitenkaan täysi nyhvö vaikka useat niin kuvittelevatkin. Yllättyvät kuitenkin, kun paljastan tämän toisen puolen itsestäni. Kiroilenkin aika paljon :-
Kuitenkaan en halua tytön olevan mikään kaapparilaiva(lue: horo). Pahikset yleensä tuoksuvat vahvasti tupakalle ja ei ole hyvä, jos ei itse polta. - Anonyymi
Moikka tytöt ja pojat :ASD
Itsekin olen kiltti mies :-) enkä tykkää kaapparilaivoista, eli horoista, mutta kyllä varmaan sellai senkin veisin vihille.jos on vaan tsäännsi. Ja jokainen tsäänssihän on mahdollisuus ;) - Anonyymi
Minä haluan tutustua
- Anonyymi
Millon nähdään missä
- Anonyymi
ylipäätään kaikki "pahis" tyypit on ihan syvältä sori vaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875