Mitä hemmetin myrkkyä

ne on juonu?

Eli siinäpä onkin jo otsikossa kysymys.

14

3115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PP38

      ne kyl näyttää NIIN huonovointisilta, että sama kävi mielessä. Mitä ihmettä niille on juotettu?! Kaljaa ja sidukkaa ja lonkeroa niillä ainaki oli, mutta luulis oloista päätellen, että vetelivät jotain makeita drinkkejä? sekasin jokatapauksessa. Tietty Bb laittanu booliin pirtua...

    • kuinka paljon

      .........

    • etyylialkoholia eli etanolia

      C2H5OH sanoo Altian sivu
      C2H6O sanoopi Wikipedia

      Runsaasti nautittuna ei ole kovin nautinnollista.

      • Princess_J

        on yllättävän darraista porukkaa.

        Antais darrasidukat tai jotain, niin ne palaisi jumitukseen..

        (tosin sitten katsojat valittaisivat alkoholisoinnista..)


    • terskaseiväs

      ..porukalla on todella huono. itse pystyn juomaan mitä vaan sekasin ja vaikka 2 litraa viinaa illassa eikä tunnu missään! koskaan en oksenna seuraavana aamuna! eli treenaus olisi paikallaan. hävettää noiden puolesta. jos kiskoo heti herättyänn vaikka fernettiä niin maha paranee kuten myös olo. bb:ltä vastuuta eli lisää keittoa ja heti!! muuten nuo nukkuu koko päivän

      • fernetti

        on aika hyvä lääke.
        Itekin nuorempana pystyin dokaamaan aika paljon kaatumatta. Saattoi mennä siihen asti että suoraan juhlista duuniin eikä mitään hätää.
        Nyt vanhempana ei kärsi väkeviin ainakaan koskea.
        Darratki tuntuu niin vittumaisina ettei niitä kestä.


      • tuli juotua
        fernetti kirjoitti:

        on aika hyvä lääke.
        Itekin nuorempana pystyin dokaamaan aika paljon kaatumatta. Saattoi mennä siihen asti että suoraan juhlista duuniin eikä mitään hätää.
        Nyt vanhempana ei kärsi väkeviin ainakaan koskea.
        Darratki tuntuu niin vittumaisina ettei niitä kestä.

        vielä useammin, sietokyky oli parempi. se kasvaa mitä enemmän juo. ja joillakin onnellisilla on muuten vaan hyvä sietokyky.
        nykyään meinaa kuolla darraan, vaikka jois paljon vähemmän kuin joskus 10 v sitten.


    • kaikkee,

      drinksuja, olutta jne.
      Varma kohmelo. yök
      Käy sääliksi.

      • oli vaik mitä

        drinksui siinä vaiheessa kun Irma hääri baarimikkona, teki aika jäykkiä paukkuja.. sit viiniä alkuun, kaljaa, sidukkaa, lonkeroo.. kyllähän tuosta setistä aika darra tulee. Mikään ihme oo. Vaik harjoitusta olisikin vaikka joka viikonlopulta niin noin siinä käy. T: kokemusta on..;)


    • määty
      • Tessa75

        Ne on saanut ruokamyrkytyksen,eihän toi ole enään normaalia.


      • tyypillinen
        Tessa75 kirjoitti:

        Ne on saanut ruokamyrkytyksen,eihän toi ole enään normaalia.

        etelänreissu useimmille suomalaisille.
        Ehkä niillä on ruokamyrkytys ja darra yhtäaikaa.


    • viinipönttöön

      ja kertoi siitä lennon alussa tytöille jotka alkoivat voimaan pahoin

      • Hyvä selitys.

        Mutta selitä sitten miksi Ollikin laatoittaa? :)
        Joiko myös ja jos tiesi että joi niin miksi oksentaa jos tiesi :))))))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe