Eli siinäpä onkin jo otsikossa kysymys.
Mitä hemmetin myrkkyä
14
3115
Vastaukset
- PP38
ne kyl näyttää NIIN huonovointisilta, että sama kävi mielessä. Mitä ihmettä niille on juotettu?! Kaljaa ja sidukkaa ja lonkeroa niillä ainaki oli, mutta luulis oloista päätellen, että vetelivät jotain makeita drinkkejä? sekasin jokatapauksessa. Tietty Bb laittanu booliin pirtua...
- kuinka paljon
.........
etyylialkoholia eli etanolia
C2H5OH sanoo Altian sivu
C2H6O sanoopi Wikipedia
Runsaasti nautittuna ei ole kovin nautinnollista.- Princess_J
on yllättävän darraista porukkaa.
Antais darrasidukat tai jotain, niin ne palaisi jumitukseen..
(tosin sitten katsojat valittaisivat alkoholisoinnista..)
- terskaseiväs
..porukalla on todella huono. itse pystyn juomaan mitä vaan sekasin ja vaikka 2 litraa viinaa illassa eikä tunnu missään! koskaan en oksenna seuraavana aamuna! eli treenaus olisi paikallaan. hävettää noiden puolesta. jos kiskoo heti herättyänn vaikka fernettiä niin maha paranee kuten myös olo. bb:ltä vastuuta eli lisää keittoa ja heti!! muuten nuo nukkuu koko päivän
- fernetti
on aika hyvä lääke.
Itekin nuorempana pystyin dokaamaan aika paljon kaatumatta. Saattoi mennä siihen asti että suoraan juhlista duuniin eikä mitään hätää.
Nyt vanhempana ei kärsi väkeviin ainakaan koskea.
Darratki tuntuu niin vittumaisina ettei niitä kestä. - tuli juotua
fernetti kirjoitti:
on aika hyvä lääke.
Itekin nuorempana pystyin dokaamaan aika paljon kaatumatta. Saattoi mennä siihen asti että suoraan juhlista duuniin eikä mitään hätää.
Nyt vanhempana ei kärsi väkeviin ainakaan koskea.
Darratki tuntuu niin vittumaisina ettei niitä kestä.vielä useammin, sietokyky oli parempi. se kasvaa mitä enemmän juo. ja joillakin onnellisilla on muuten vaan hyvä sietokyky.
nykyään meinaa kuolla darraan, vaikka jois paljon vähemmän kuin joskus 10 v sitten.
- kaikkee,
drinksuja, olutta jne.
Varma kohmelo. yök
Käy sääliksi.- oli vaik mitä
drinksui siinä vaiheessa kun Irma hääri baarimikkona, teki aika jäykkiä paukkuja.. sit viiniä alkuun, kaljaa, sidukkaa, lonkeroo.. kyllähän tuosta setistä aika darra tulee. Mikään ihme oo. Vaik harjoitusta olisikin vaikka joka viikonlopulta niin noin siinä käy. T: kokemusta on..;)
- määty
siistii
[email protected]- Tessa75
Ne on saanut ruokamyrkytyksen,eihän toi ole enään normaalia.
- tyypillinen
Tessa75 kirjoitti:
Ne on saanut ruokamyrkytyksen,eihän toi ole enään normaalia.
etelänreissu useimmille suomalaisille.
Ehkä niillä on ruokamyrkytys ja darra yhtäaikaa.
- viinipönttöön
ja kertoi siitä lennon alussa tytöille jotka alkoivat voimaan pahoin
- Hyvä selitys.
Mutta selitä sitten miksi Ollikin laatoittaa? :)
Joiko myös ja jos tiesi että joi niin miksi oksentaa jos tiesi :))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514