Ihan mielenkiinnosta kyselen, että minkäkokosia sakemanneja muilla on?
Multa löytyy tommonen jättimallia,säkä 75 ja paino alkaa jo hipoa 50 kiloa rikki...
minkä kokoisia sakuja
13
1513
Vastaukset
- Pärjää.
Ihan kai normaalit mitat meidän neidillä paino 37kg ja korkeus 56cm.
- spk2
uros 3v. Säkä 69cm ja paino 38kg.
- Missukka
Eikö painoa ole vähän liikaa jos korkeus on vain 56 cm, Omani korkeus n. 58-59 cm ja painoa vain 26 kg. Täysi-ikäinen narttu ja kylkiluut eivät paista turkin läpi.
- Pärjää.
Missukka kirjoitti:
Eikö painoa ole vähän liikaa jos korkeus on vain 56 cm, Omani korkeus n. 58-59 cm ja painoa vain 26 kg. Täysi-ikäinen narttu ja kylkiluut eivät paista turkin läpi.
Taisi kyllä iskeä painovirhe paholainen minun koirani mittoihin,(tai dementia emännälle) hyvä kun huomasitte että on lihava.Laitoin nyt tarkistetut mitat 64cm ja paino on siinä 37-38kg,näin ei näytä niin lihavaltakaan.Täysi ikäinen on ja hyvä kuntoinenkin.
- Täti
Narttu 3,5 v. 60 cm ja yleensä 32 kg, vaihtelee pari kiloa. Kai narttu saisi vähän pienempikin olla... Ainakaan yhtään isompaa en ottaisi, nykyinenkään ei meinaa veneeseen mahtua :)
- suli84
Birjanna kirjoitti:
4 v. narttu 32 kg 63 cm ja toinen 2,5 v. nartti 33 kg ja 65 cm. Että kokoa löytyy...
Juu minulla 2 kipaletta seehvereitä...Toinen kohta 11kk säkä 64cm ja painoo n32kg..Paino hettelee hiukan...Nuorempi vasta 6kk säkä n.52cm ja painoo kertyny 19 kg...Että sellasia tyttöjä nuo miun koirat..
- sakemanni...
Merillä sakemanni 6kk ikää, säkä 47cm ja painoa 19kg :)
- nukkis
kanikka 14,5vko skä n44cm paino 15kg.. hoikka poika. kasvelee vähä yläkäyrillä.
- khegnwfrk
ja hyvä on!!
- jiikoo
minun sakuneito 5 v on noin 58-59 cm ja paino 29 kg.
- urosschäfer
ja kohisten vielä kasvaa...:)
- amityville
Minun koira on säkä 62 cm ja paino 39kg ja toinen sussu 66cm ja 33kg. Jälkimmäinen on hoikka lori,mutta ei kuulema liian laiha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155