Olen mieheni kanssa lähdössä pariksi viikoksi Etelä-Afrikkaan helmikuussa. Kohde on Kapkaupunki. Kuulisin mielellään vinkkejä näkemisen arvoisista kohteista ja muutenkin vinkit matkaa varten olisivat tervetulleita.
Etelä-Afrikkaan
5
742
Vastaukset
- siellä oltiin
Joo me oltiin siellä vuodenvaihteessa siellä 3-viikkoa.Kaikki perus nähtävyydet tuli katsottua ja tosi hieno paikka on. Merivesi on kyllä kylmää läntisellä puolella ja paljon on myös ostettavaa. Ruoka on tosi hyvää ja sitä on reippaasti. Viinitilat on lukusinänsä hienoja.
Safarizydeemit kannattaa mennä johonkin pienempään paikkaan, ei mega isoon.
Aika on siellä sama kun täällä ja kun sinne on yölento niin matka menee melkein nukkuessa.
Kapkaupungissa tuulee lähes aina.
Seuraa netistä lämpötiloja niin tiedät enemmän.- Cape Town
Kiitos tiedosta. Lisääkin odottelen kommentteja, vinkkejä ym. jos jollain on.
- topic
Cape Town kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Lisääkin odottelen kommentteja, vinkkejä ym. jos jollain on.
Siinäpä ne nyt oli.
Ei oo kommentteja enää. hyvää matkaa!
- eessi
kapkaupunki on uskomattoman hieno. Suosittelen ehdottomasti kaupungissa itsestään pöytävuorelle kiipeämistä (jos kunto ei kesta niin hissillä ylös ja kävellen alas), robben islandia (Nelsonin vankila 18 vuotta), victoria&Albert waterfrontia... Auton vuokraamalla pääsee kaupungin ulkopuolelle missä kaikki parhaat paikat. Hyväntoivonniemi, Simon´s Bay (luonnonvaraisia pingviinejä), stellenbochin viinitilat, upeitä maisemareittejä, mahtavia rantoja. Auton vuokra on etelä-afrikassa suht halpaa ja vasemalla ajoon tottuu helposti.
Mahtava paikka, mutta maalaisjärki kannattaa pitää ehdottomasti mukana eikä pimeällä kannata juuri kaupungin keskustassa kävellä!- Cape Town
Juuri tällaisia vinkkejä kaipailen, joten lisää vaan, jos jollain on jotain uutta. Kiitos vielä tähänastisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755