Yleensä alapesu pitäis suorittaa vedellä ja kunnolla. Naiset luottaa vaan vessapaperiin ja
haisee paskalle, kun niiden kanssa pelmuaa.
Naisten hygienia
5
1214
Vastaukset
- Orkidea
Perusasia ja numero yksi
hygienia!
Suuseksiä ei kannata ehdottaa
ja nautintoa kokea.- Jo
Kyllä hygieena on puolin ja toisin tärkeä asia. Mitä suuseksiin tulee, ei kai sitä ole pakko lähteä nuolemaan. Peniksellä ei ole onneksi hajuaistia, heh
- imelda i
En ole koskaan ymmärtänyt, miten voi edes väittää nauttivansa seksistä, jos omista ja/tai kumppanin haaroista, kainaloista, suusta,... löyhyää oksettavan kuvottava lemu!!! Mielestäni kyse ei ole rakastelusta, jos tekoja on rajoitettava hajuhaittojen takia.
Pyllyt pesemättöminä naimaan -kulttuuri varmaan johtuu filmeistä, joissa ihmiset eivät koskaan peseydy ennen seksiä. Useiden kohdalla on niinkin, että he uskaltautuvat sänkypuuhiin vain kännissä, ja silloinhan ei ole väliä hajuilla, eikä varmaan itse seksilläkään. Tuttavien puheista voi päätellä vakiintuneidenkin parien olevan niin typeriä, etteivät ymmärrä virittäytyä rakasteluun ihaninilla rituaaleilla, vaan tyytyvät surkeaan pikapanoon, kun ukolla sattuu seisomaan (silloin aikaa ei kaiketi ole hukattavaksi alapesuun). - Pulmunen
EI PIDÄ YLEISTÄÄ, jos itselle on sattunut huono säkä partnereiden suhteen.
Kyllä itsestään ja toisista huolta pitävät naiset yleensä pitävät myös "omat paikkansa" puhtaana.- Erik40
huono hygienia on miesten kuin naisten ominaisuus. Jonkun kyselytutkimuksen mukaan osa miehistä ei ikinä pese kunnolla "sitä". Naidessahan se puhdistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663