mimmonen firma u. teräs

t.y.h. melin

oon kuullu että hyvä talo. ei huueta ja kalusto olis tiptop. ja hyvä liksa.

16

9463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 456

      taitaa kyllä olla parhaimpia yrityksiä varsinais-suomessa, olen yrittänyt jo kauan päästä sisälle mutta isäntä sanoo aina vaan että tunkua riittää työnhakijoista eikä uudenkarheeta kalustoa anneta jokaiselle tallaajalle vaan kokemusta pitää olla ainakin 10v.

    • mainoksessa

      sanotaan et levänneet hevoset ja raittiit ajurit...

      • Timpa

        Turun Sanomissa ollut kuulemma joskus mainos:Kuljetuspalvelua jo 60 vuotta !

        Joku vääräleuka lisännyt siihen,että samalla kalustolla...


      • J@nne
        Timpa kirjoitti:

        Turun Sanomissa ollut kuulemma joskus mainos:Kuljetuspalvelua jo 60 vuotta !

        Joku vääräleuka lisännyt siihen,että samalla kalustolla...

        ...siellä näyttää olevan jopa viirusilmä Volvo(ja?), mutta on siellä vielä F-Volvoja.
        Joku vanha nokka-Scania (110?) vl-autokin löytyy, niitä kuorma-autosta tehtyjä traktoreita en ole enää nähnyt ;)
        On muuten ainoa firma minkä kuskina olen nähnyt tumma-ihoisen tyypin, onhan niitä linja-auton puikoissa, mutta ka:n/rekan ratissa en ole muita nähnyt.
        Ennen oli kuulemma aamuisin koko Pansio sinisenä kun vehkeet lyötiin käyntiin, varsinainen legenda täälläpäin, A-teräs taitaa olla samaa luokkaa!


      • abece
        J@nne kirjoitti:

        ...siellä näyttää olevan jopa viirusilmä Volvo(ja?), mutta on siellä vielä F-Volvoja.
        Joku vanha nokka-Scania (110?) vl-autokin löytyy, niitä kuorma-autosta tehtyjä traktoreita en ole enää nähnyt ;)
        On muuten ainoa firma minkä kuskina olen nähnyt tumma-ihoisen tyypin, onhan niitä linja-auton puikoissa, mutta ka:n/rekan ratissa en ole muita nähnyt.
        Ennen oli kuulemma aamuisin koko Pansio sinisenä kun vehkeet lyötiin käyntiin, varsinainen legenda täälläpäin, A-teräs taitaa olla samaa luokkaa!

        Useammankin tumman kuskin. Aholan/torpparin auton-, irtoperän/kontti auton- ja Auramaan torpparin auton ratissa.


      • FinAme
        abece kirjoitti:

        Useammankin tumman kuskin. Aholan/torpparin auton-, irtoperän/kontti auton- ja Auramaan torpparin auton ratissa.

        tummaihoinen ajeli haanpään autoa muutama vuosi sitten vai olisko ollut torpparin mutta kuitenkin.
        se se oli hauskan kuuloinen heppu tumma ja puhuu savoo


      • stycke
        abece kirjoitti:

        Useammankin tumman kuskin. Aholan/torpparin auton-, irtoperän/kontti auton- ja Auramaan torpparin auton ratissa.

        Tiedän yhden hyvin tumman kaverin joka tuuraili ainakin ennen yhdellä Auramaan torpparilla, ja ajaa ilmeisesti enimmäkseen Aholan lipun alla nykyään. Muutaman sanan vaihtanut joskus, sanonpa vain että jos puhelimessa juttelee hänen kanssaan, eikä tiedä ulkonäöstä, voi tavatessaan yllättyä. Puhuu varsin hyvää Turun murretta.


      • stycke
        J@nne kirjoitti:

        ...siellä näyttää olevan jopa viirusilmä Volvo(ja?), mutta on siellä vielä F-Volvoja.
        Joku vanha nokka-Scania (110?) vl-autokin löytyy, niitä kuorma-autosta tehtyjä traktoreita en ole enää nähnyt ;)
        On muuten ainoa firma minkä kuskina olen nähnyt tumma-ihoisen tyypin, onhan niitä linja-auton puikoissa, mutta ka:n/rekan ratissa en ole muita nähnyt.
        Ennen oli kuulemma aamuisin koko Pansio sinisenä kun vehkeet lyötiin käyntiin, varsinainen legenda täälläpäin, A-teräs taitaa olla samaa luokkaa!

        Kyllä siellä on kalusto nuorentunut, joitakin vanhojakin on kyllä jäljellä. Olen muuten pannut merkille, että se wanha Scania, taitaa olla ihan 111:nen, on nykyään varsin hienossa kunnossa.


      • Esimerkkiyriys.
        Timpa kirjoitti:

        Turun Sanomissa ollut kuulemma joskus mainos:Kuljetuspalvelua jo 60 vuotta !

        Joku vääräleuka lisännyt siihen,että samalla kalustolla...

        On kuulkaas Teräksen kuljetusliike jo toistasataa vuotta vanha.Oli vanha kun aloitin ajohommat ammattikortin saatuani 21vuotiaana ja on vielä olemassa kun olen jo vanhuuseläkkeellä.Että sellainen talo!Ei prosenttiliksaa vaan sopimuksien mukaan kaikki lakia noudattaen.Kalusto ei ihan uutta mutta eipä kromikoristeet ole otettu kuskien tilipussista.


    • Ohjaamotarkkailija

      Ryhdikkäänä ja ylpenä kerron olevani sieltä lähtöisin kuljetus-alalle.
      Ajokkina oli Scania,samanikäinen kuin minäkin.
      Mitkään nykyiset koulut ja kurssit ei korvaa TERÄSTÄ.

      • Turkulainen

        U.teräs tunnetaan meillä nimellä kuljetusliike Juuri ja juuri, mikä kuvaa hyvin kaluston toimivuutta.
        Tunnettu iskulause meilläpäin on: Kuorma-auton viimeinen väri on teräksen sininen.
        Muuten vanha yritys, joka on toiminut vuosikymmeniä, hoitanut taloutensa järkevästi, eikä paljon lama heilutellut.
        Laman aikana kaatui paljon hienommilla vehkeillä herrastelleet.


    • teemu l.

      Tää taitaa olla trolli mutta vastaan silti. Olin ko. puljussa töissä 90-luvulla. Silloin kun ylityökorvaukset poistettiin kuskeilta kyselemättä. Autot romuja ja kärryt vielä huonommassa kunnossa. Isäntä puhekyvytön. Huutaa osasi kyllä. Kaiken kaikkiaan paskin (ja paskasin) pulju missä koskaan olen työskennelly.

      • Raittiusmies

        Ja niitä paskapuljuja sulle on osunut kohdalle AINA!Käyhän se muovipussin kantaminenkin työstä talvipakkasilla ja kesä teltassa!


    • Ja palkka hyvä.

      On hyvä virma ! Tässä on kuva virman uudesta autosta tosin käytettynä ostettu mutta katsastettu kylläkin!

      http://gallery.kuukuna.net/gallery3/var/resizes/Raskaskalustoa-merkeitt_in/album34/Ter_ksen_Urhon_omaviritelma_kasipari_Volvosta.jpg?m=1307598512

      • toissä naapurissa

        kummatkin traktorit on liikenteessä......kumpikin on kyllä kokenu pienen face-liftin...on nykyisin f-mallin hyteillä varustettu.


    • Mannelingren

      U.teräs o luotettava kuljetus liike,jossa ei paljoo tartte ylitöitä tehrä.
      Kalusto pelittää lähes AINA ja työt hoituu ajallaan.
      Seppo Taalasmaakin Suosittelee! XD

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe