Silja ,sivusta seuraaja..

Marianna

Nyt mä kerron jotain sellasta mitä ei aina itekään usko tapahtuneeksi, mutta totta joka sana. Siitä on jo muutama vuosi, en oo siitä ikinä kellekään kertonu. Mutta nyt on pakko kertoa tää edes paperille…

Se oli just sinä kesänä ku Make oli mut jättäny kesän alussa. Olin ihan paskana, ajattelin että ei musta kukaan enää välitä, eikä kukaan halua. Oon ruma ja jotain vikaa mussa on ku Makekin lähti toisen matkaan. VITTU, mikä kusipää!! Mut muutamia viikkoja siinä kulu surkutellessa omaa, voi, niin surkeaa kohtaloa. Sit mä päätin yx lauantai, et nyt saa loppua tää Maken ikävöiminen. Mä päätin lähteä sinä iltana tuulettumaan, yksin, ilma frendejä.. Ajattelin repästä, kattoo käykö mulla flaxi. Sellai ihan joku yhen illan pano ois tosi jees, sais muuta ajateltavaa…Niinpä, mä lähdin kaupasta hakemaan pari siideriä jolla pääsis vähän tunnelmaan.
Mulla oli koko päivän ollu jotenkin tosi jännä olo, sellai ku vois kuvitella ku menee ensimmäistä päivää kouluun, mahanpohjasta ottaa ja on sellai omalla tavallaan mukava olo sit kuitenki. Ja kaikki on uutta, tuntematon ja mahdollista. Mä seisoin peilin edessä ja kattelin itteäni. Olin mä ihan kivannäkönen vaaleasinisilmineni ja pitkä ja hoikka olemus teki musta aika näyttävän, olihan jotkut kauniiksikin sanonu. Tiedä sitte.. Mut sit mä päätin mennä suihkuun vähän rentoutumaan. Oli niin ihana tuntee se lämmin vesi iholla, mä nautin, ku sain vaan olla. Kävin istumaan lattialle ja jotenki mua alko panettaa ihan sikana, mun käsi hakeutu hitaasti alaspäin ja mä aloin hyväilemään itteäni, ensin pitkin vedoin alhaalta ylöspäin, mä tunsin kuinka mun tussu alko kostumaan ja otin mun turvonneen klitan mun sormien väliin, aloin pyörittelee sitä. Se tuntu tosi hyvältä, mun päässä pyöri tosi pervoja ajatuksi siitä kuinka joku kattelis mua salaa, se kiihotti mua enemmän ja enemmän. Välillä mun oli pakko tunkea sormet mun märkään pilluun, se tuntu taivaalliselta, mä halusin pitää niitä siellä, otin toisen käden avux ja pyörittelin sillä klitorista, en mä paljoo tarvinu.. Siihen mä laukesin, suihkun keskelle. Tunsin kuinka mun pillu supisteli mun sormien ympärillä, se oli jotain… niin.. ihanaa!!. Siitä oliki aikaa ku viimex olin tuntenu noin suurta mielihyvää.
Siinä mä sit makasin suihkun lattialla. Saaneena ja tyytyväisenä. Mut täyty nousta ja alkaa valmistautumaan iltaan.

Kello alko lähestymään kymmentä, mä aloin olemaan jo vähän hiprakassa, musat soi täysillä, lauleskelin biisien mukana vaikka ei mun lauluäänessä ollutkaan kehumista, mutta pääasia että mulla oli kivaa ja pidin hauskaa, yksin, pitkästä aikaa piristyneenä. Ajattelin että kaivan mun laivatuliaisista jääneen baileys- pullon ja otan vielä pari paukkua ja sit lähen baanalle.
Mä asuin ihan keskustan tuntumassa, pienessä vuokra kaksiossa. Mut enivei, mä suuntasin kohta keskustan sykettä. Olin aatellu, et meen kaupungin uuteen menomestaan Relaxiin, se oli ihan vasta muutama viikko sitte avattu. Ajattelin uus paikka, uudet kujeet…
Mä suuntasin suoraa baari tiskille ja pyysin baarimikkoa tekemään jotain hyvää ja suussasulavaa.. Se teki työtä kaskettyä, se drinksu oli ihana makusta, makeeta, mutta samalla vähän kirpeetä. En sen sisältöä käyny kyselemään, vaan nautiskelin lopputuloksesta. Ajattelin jäädä siihen tiskille istuskelemaan, mut en kauaakaan ehtiny istumaan, ku joku koputti mun olkapäälle ja mä käännyin. Se oli Silja, mun vanha luokkakaveri ala-asteelta. Olin ihan äimänä, ei oltu Siljankaa nähty vuosiin, oltiin ala-asteella oltu ihan hyviä kamuja, samoja leikkejä leikittiin. Silja ei ollu kyllä muuttunu yhtään sitte 13 vuotteen. Samanlaiset tummat, puolipitkät hiukset ja suklaanappisilmät, ku sillon vuosia sitten.. Oli Silja tosin muutaman kilon saanu lisää, mutta se vaan teki siitä kivemmannäkösen, Silja oliki ollu aina mun mielestä tosi laiha. Nyt se oli sellai sopusuhtanen. Musta oli kyllä lopulta sitte ihan mukavaa, että löysin jonkun tutun. Siinä me vaihdettiin kuulumisia ja mä selitin mun tilanteen ja kerroin että oon mix oon yksin liikenteessä jne. Sit Silja kysy multa halusinko pitää tänään tosi hauskaa, ja mä vastasin että totta helvetissä sixhän mä tänää lähin liikenteeseen. Sit Siljaa otti mua kädestä ja lähti viemään mua jonneki verhon taa, josta johti rappuset alas. Mä kysyin et mihis me nyt, Silja sano, et kohta näät… Se koputti mustaan oveen pari kertaa, se oli varmaan joku tunnus koputus. Oven avas joku tosi iso lihaksikas kaljupää tyyppi, Silja kerto et olin sen seurassa ja mentiin peremmälle. Mä en voinu uskoa silmiäni, siellä oli tosi hämärää ja muutamia erivärisiä valoja loisti siellä täällä.. Se meininkin oli jotain tosi erikoista, ihan ku jostain leffasta tai legendaarisesta Studiosta, mä olin aina halunnu jotain sellasta, mutta en ikimaailmassa voinu kuvitella eksyväni johki sellaseen paikkaan. Siellä jengi paneskeli sellasissa sängyissä joissa oli punaset satiinilakanat ja peilejä oli ympäriinsä. Oli kyllä monennäköstä tyyppiä, muijia keskenään ja miehiä keskenään, siis ihan kaikkea, mitä nyt jokainen omassa pienessä likasessa mielikuvituksessaan voi vaan kuvitella. Mä olin omalla tavallaan tosi hämmentyny, mut sitten mua kiehto ajatus, et olin päässy sinne..
Silja oli sillä aikaa hävinny johonki, ku mä siinä kattelin ja ihmettelin. Sit mä tunsin, ku joku laitton kädet mun ympärille, mä säpsähdin. Mä tunsin kuinka ne kädet alko vaeltaa mun keholla, ne oli naisen sirot, mutta vahvat kädet.. Sit mä käännyin, se oli joku tumma ja kaunis typy, sen iho oli kivasti päivettyny, ja sillä oli ihanan lempeä katse. Se katto mua vähän kysyvästi ja yhtäkkiä suuteli mua intohimosesti ja se suudelma tuntu ihanalta, mua ei vielä siihen päivään mennessä ollu kukaan suudellu niin, kun se tumma typy suuteli. Sit mä tunsin kuinka joku otti mua rinnoista kiinni ja hyväili niitä ja mä tunsin että ne oli jonkun jäpän isot kädet, mä tunsin kuinka sillä seiso.. Mä tunsin kuinka mä aloin kostua ja mä annoin sen jäpän hyväillä mua takaapäin ja jatkoi pitkää suudelmaa sen tumman typynkaa. Sit ne molemmat päästi irti musta ja lähti kävelemään ovea päin jossa oli sellaset kimaltelevat verhot edessä.. Mä menin tottakai perässä, en voinu jäädä siihen, mua kiihotti ajatus siitä, mitä vielä oiskaan edessä. Siellä huoneessa oli aika hämärää, mutta seinissä oli sinisiä valoja jotka valas huonetta, siellä oli iso ja leveä parisänky, ja ympärillä oli muutama nojatuoli. Se tumma typy tuli taas mun luo ja alko riisumaan mua, Mulla oli vaan sellanen pieni musta kimalle toppi päällä, ja tiukat vaaleat lempi farkut jalassa.. Mä tunsin itteni tosi seksikkääx. Se jäpä kuka oli aiemmin hyväillä mua istu sellasessa isossa nojatuolissa. Se avannu farkunsa napit, ja mä huomasin kuinka sillä seiso ja se otti sen kyrpänsä käteen ja alko hitaasti runkkaamaan.. Mulla ei ollu enää päällä ku pienet mustat pitsiset stringit, ja se typyn kädet vaelti mun vartalolla ja se suuteli mua taas inohimosesti, multa meinas mennä jalat alta.. Mä tunsin kuinka mun pillu alko sykkimään ja mä kaipasin kosketus.. Se tumma typy vei mut se jäpän luo joka istu siellä tuolilla, se oli ottanu farkkunsa pois, sen kyrpä seiso siinä ylväänä ja mä halusin sitä, istuin sen jäpän syliin ja se otti mua lanteista kiinni ja alko panemaan mua ja tunsin kuinka sen kyrpä täytti mun pillun. Se tuntu tosi ihanalta, mä voihkin nautinnosta.. Mut se jäpä tuli melkein heti.. Mä vähän petyin, mut ei, se typy oli pukenu itelleen lannedildon ja pyys mut menemään sänkyyn kontalleen ja mä tein työtä käskettyä, se muija tuli takaapäin ja jos typy se osas suudella, osas se myös panna, se löys jonkun ihanan kohan mun sisältä, jota en tienny todellakaan olevan. Se pani mua rajusti mut taitavasti. Mä tunsin kuinka mun jalat alko täristä ja hengitys tihentyä, hetkeä myöhemmin mä makasin ihan voipuneena siinä sängyllä. Mut ei mun annettu levätä vaan, se jäpä oli taas valmiina, tumma typy näytti mallia ja me molemmat alettiin hyväillä ja nuolla sen kyrpää, vuorotellen me otettiin se suuhun ja välillä nuoltii sitä vartta, se jäpä silminnähden nautti.. Sit se typy alko suutelemaan mua, se hyväili mun rintoja, suuteli mun kaulaa, otti mun toisen nänni suuhun ja alko imeä ja nuolla sitä, se teki vähän kipeetä, mutta lisäs vaan mun nautintoa.. Sit mä huomasin kuinka mun käsi alko hyväillä sen typyn vakoa ja mä tunsin kuinka sen pillu oli ihan märkä ja se vaan valu mun kädelle.. Mä työnsin sormet sen pilluun ja se voihkas nautinnosta, mä aloin sormetta sitä, mä huomasin kuinka se halus niitä mun sormia, sit panin sitä lujempaa ja lujempaa.. Mut sit lopetin yhtäkkiä ja pistin sen makaamaan siihen sängylle ja aloin nuolla se mahaa ja siirryin alemmas ja alemmas, sit tulin se pillulle, sen typyn pillu oli siinä mun naaman edessä, turvonneena ja ihan märkänä. Mä aloin pitkin vedoin nuolla sen klittaa ja se voihki äänekkäästi, musta oli kiihottavaa huomata kuinka se nautti siitä, mitä mä tein. Välillä mä sormetin sitä taas ja se ei enää voinu itelleen mitään, vaan sai tosi raju orgasmin, siinä mun touhuilessa sille kaikkea hyvää.. Mä olin taas ihan kiihottunu ja kun tilauksesta se jäpä tuli panemaan mua, oli siinä vieressä katellu meiän touhuja ja nyt taas pani ja pani mua, lopulta mä halusin ite avustaa ja aloin samalla pyöritellä mun klittaa, ja mä tunsin kuinka mä kohta saisin, niin mä sain ja se jäpä laukes mun sisään, mä tunsin kuinka sen lämmin mälli valu mun pillusta ulos..
mä vaan makasin siinä, ihan voipuneena ja hämentyneenä kaikesta. Mä ajattelin, että mitähän kello on, kauankohan mä oon ollu täällä. Mä puin äkkiä päälle, mutta palasin vielä sen tumman typy luo ja suutelin sitä vielä viimesen kerran. Ja vielä tänäkin päivänä mä muistan kuinka ihanalta se tuntu..
Aamulla mä heräsin omasta sängystä, känny pauhas taysiä, ku mutsi soitti, mä vastasin. Ei sillä taaskaan ollu mitään asiaa, kuhan vaa kuulumisia kyseli. Sit mä kävin miettimään sitä kaikkea mitä edellisenä iltana oli tapahtunu. Oliko se unta vai totta. Mutta kyllä se oli ihan totta. Olin saanu viestin jostain tuntemattomasta numerosta, se oli Silja, ”taisit tosiaan nauttia eilisestä täysillä. ;) Niin mäki tein.. t. Silja, sivusta seuraaja” , mistä Silja muka vois tietää mitä tapahtu!! Sit mä muistin kuinka siellä huoneessa oli ollu pimee kulma jossa oli myös nojatuoli, mutta siitä ei voinu nähdä istuko siellä kukaan…

8

8765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      PASKAAAAA !!!!!!

      • Anonyymi

        Nimenomaan NOLOA!!!!


    • persikkapupu

      hyvin elävästi kirjoitettu!

    • Anonyymi

      Up again!

    • Anonyymi

      Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

      • Anonyymi

        Jep jep spede sulla taas sekottaa.


      • Anonyymi

        Spede sulla lääkitykses edelleen persiillään.


    • Anonyymi

      Kirjoita lisää, sinä ja Silja

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe