Eli minne kannattaisi suunnata? edullisesti pitäisi päästä ja olisihan se kiva kun kohdekkin olisi edullinen,ettei sitten kaikki kuluisi pelkkään syömiseen ym.Matkalle olisi lähdössä minä,mies ja 6v lapsi.Uskaltaako odotella äkkilähtöja tai muita nopeita? Kaksin niitä ennen tehtiinkin paljon,mutta nyt kun on lapsi niin olisi vähän jo väliä mihin majottua ja muutenkin kohteelta haluaisi lapsiystävällisyyttä ym.
Vastaukset 1
- matkakuumeilija
no marraskuussa ei enää välimereltä oikein lämpöä löydä. esim. mallorcat, kreikan saaret tunisiat sun muut on auttamatta liian kylmiä (tai mitä kukakin nyt pitää lämpimänä, mutta keskilämpötilat alle 20 ja muutenkin epävakaisempaa)
lähimmät todelliset aurinkopaikat taitaisivat siis olla turkissa, egyptissä ja kanarialla (turkki tosiaan on välimerellä mutta siellä suotuisampi ilmasto sijainnista johtuen).
mutta turkin ja egyptin tapauksissa ainakin minä miettisin kaksi kertaa omaa turvallisuuttani, onhan molemmissa kohteissa viime aikoina tehty pommi-isku turistialueella.
joten ainoaksi vaihtoehdoksi taitaa jäädä kanariansaaret tai marokko. agadiriin on ainakin hyvin matkoja. ja on vähän eksoottisempi kuin kanariansaaret. mutta osaa ne sielläkin turistialueilla rahastaa.
mielestäni lapsiperheelle turvallisia ja mukavia paikkoja ovat kanarian saaret. esim teneriffan los gigantes tai gran canarian bahia feliz. las palmas ja playa del ingles ovat ehkä sellaisia nuorekkaampia "menomestoja".
äkkölähtöjä voi tietysti odottaa, mutta jos teillä on jokin tietty viikko mielessä, ja todellakin lapsi asettaa jotain rajaa hotellin sijainnille yms. niin kannattaa alkaa varailemaan. esim finnamatkoilla on marrasmarkkinat, jossa hintoja on vähän alennettu. eikähän ne lomamatkat ole kamalan kalliita marraskuussa muutenkaan kun se on vähän niinkuin syyslomien ja joululomien välillä.
toivottavasti sait tästä jotain apua ja mukavaa lomaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431061
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.271002Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s44893- 41765
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49727- 61681
- 37599
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67588- 76587
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585