Eli minne kannattaisi suunnata? edullisesti pitäisi päästä ja olisihan se kiva kun kohdekkin olisi edullinen,ettei sitten kaikki kuluisi pelkkään syömiseen ym.Matkalle olisi lähdössä minä,mies ja 6v lapsi.Uskaltaako odotella äkkilähtöja tai muita nopeita? Kaksin niitä ennen tehtiinkin paljon,mutta nyt kun on lapsi niin olisi vähän jo väliä mihin majottua ja muutenkin kohteelta haluaisi lapsiystävällisyyttä ym.
Marraskuussa: missä lämmintä ja halpaa :)
1
1171
Vastaukset
- matkakuumeilija
no marraskuussa ei enää välimereltä oikein lämpöä löydä. esim. mallorcat, kreikan saaret tunisiat sun muut on auttamatta liian kylmiä (tai mitä kukakin nyt pitää lämpimänä, mutta keskilämpötilat alle 20 ja muutenkin epävakaisempaa)
lähimmät todelliset aurinkopaikat taitaisivat siis olla turkissa, egyptissä ja kanarialla (turkki tosiaan on välimerellä mutta siellä suotuisampi ilmasto sijainnista johtuen).
mutta turkin ja egyptin tapauksissa ainakin minä miettisin kaksi kertaa omaa turvallisuuttani, onhan molemmissa kohteissa viime aikoina tehty pommi-isku turistialueella.
joten ainoaksi vaihtoehdoksi taitaa jäädä kanariansaaret tai marokko. agadiriin on ainakin hyvin matkoja. ja on vähän eksoottisempi kuin kanariansaaret. mutta osaa ne sielläkin turistialueilla rahastaa.
mielestäni lapsiperheelle turvallisia ja mukavia paikkoja ovat kanarian saaret. esim teneriffan los gigantes tai gran canarian bahia feliz. las palmas ja playa del ingles ovat ehkä sellaisia nuorekkaampia "menomestoja".
äkkölähtöjä voi tietysti odottaa, mutta jos teillä on jokin tietty viikko mielessä, ja todellakin lapsi asettaa jotain rajaa hotellin sijainnille yms. niin kannattaa alkaa varailemaan. esim finnamatkoilla on marrasmarkkinat, jossa hintoja on vähän alennettu. eikähän ne lomamatkat ole kamalan kalliita marraskuussa muutenkaan kun se on vähän niinkuin syyslomien ja joululomien välillä.
toivottavasti sait tästä jotain apua ja mukavaa lomaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157