Ei ole

ihmisellä kaikki

kohdallaan, jos ottaa muka "leikillään" itselleen LEMPINIMEN Idi Amin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Idi_Amin

Amin muistetaan parhaiten hallintokautensa aikana harjoittamastaan kansanmurhasta, jonka aikana murhien, kidutusten ja sieppausten uhreiksi joutui arvioiden mukaan noin 300 000–500 000 ugandalaista.

Ei nyrkkeilijällä voi kaikki "kotona ollakkaan",
sillä aivojen älykkyysosamäärästä on kaikki olennainen kadonnut iskujen myötä.

Ihannoikaa vaan IDI AMINIA!

7

1903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taichi

      Idi Amin oli kuitenkin ennen poliitikonuraansa todella kovanyrkkinen iskijä kehissä, joten ehkä Asikainen on halunnut viitata siihen. Samoin kuin tämän alkuperäisen Idin todella pelottavaan olemukseen.

      Olen silti itsekin miettinyt, uskaltaisiko Asikainen lähteä Afrikan mantereen kehiin ottelemaan tuolla lempinimellä...

      • idifan

        ei se aminista itestä ole kiinni, mikä sille on lempinimeks annettu. aminia on pikkupojasta asti sanottu idiksi. moni ei edes alkuun tienny muuta kun sen idi-nimen. Amin on paras!


      • .....
        idifan kirjoitti:

        ei se aminista itestä ole kiinni, mikä sille on lempinimeks annettu. aminia on pikkupojasta asti sanottu idiksi. moni ei edes alkuun tienny muuta kun sen idi-nimen. Amin on paras!

        Jos penskat muisti kuulleensa "jostain Idi Aminista", niin tietysti sellainen lisänimi tarttui Amin-nimiselle leikkikaverille kuin takiainen sukkaan. On varmaan itse kunkin nimestä väännelty lapsena vaikka mitä.


      • Historioitsija
        idifan kirjoitti:

        ei se aminista itestä ole kiinni, mikä sille on lempinimeks annettu. aminia on pikkupojasta asti sanottu idiksi. moni ei edes alkuun tienny muuta kun sen idi-nimen. Amin on paras!

        ei kukaan varmaankaan pakota käyttämään "Idi" lempinimeä ja hän voi itse lopettaa tuon loukkaavan lempinimen käytön jos niin haluaa. Jos nimesi olisi Pot, et varmastikaan käyttäisi lempinimeä Pol sen edessä!!! Jos nimesi olisi Mengele, ei tulisi varmastikaan mieleen ottaa lempinimeksi "Josef" vaikka joku olisi hiekkalaatikolla aikoinaan sellaisen lempinimen keksinytkin!


    • Sarda

      Huomaa, ettet itse ymmärrä nyrkkeilystä mitään...Ja mitä Idin nimeen tulee..montako Aatua mahtaa lemppari nimenään kantaa...Ja ei mulle eikä varmastikkaan muillekkaan nyrkkeilyn ystäville tule mieleen Idi Amin Asikaisesta itse diktaattori... Vaan helvetin kovaa työtä tekevä nyrkkeilijä Amin. Ja näille "aivot menee soossiksi"-kirjoittajille tiedoksi, että menkää hyvät ihmiset itse treeneihin niin näkisitte ettei siellä päähän takomisesta ole kyse... Teidän sohvaperunoitten kannattaakin jatkaa sitä pitsinnypläystä ja suun soittoa kun muuhun ette kykene.

      • Leikkikaveri

        Tuo nimi on Aminille annettu jo hiekkalaatikolla ja kun se vaan on Idi niin se on Idi. Eikun Idille tsemppiä kaikki pystyssä seuraavaan otteluun TERV, yks kyliltä lähtenyt


    • fkonmwoein11200

      voi jeesus, kaikesta ihmiset väittääkin kaikkea, vaikkei asiasta oikeasti mitään tiedäkään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe