Tietääkö kukaan onko amsterdamissa joulumarkkinoita kuten monissa muissa keski-euroopan kaupungeissa? siis jossain suht keskusta-alueella. ollaan menossa sinne viikonlopuksi joulukuun puolessavälissä..
kehuttiin myös ett on kaunis kaupunki talvella, mutt tuo ei taida olla viel talvea, ett oli pakkasta jne.. vai miten on?
Joulumarkkinoita
löytyykö?
2
1405
Vastaukset
- pukki2
Ei löydy joulumarkkinoita eikä joulu melkein muutenkaan huomaa katukuvassa. Nikolaksen päivää (6.12) vieteään mutta muuten vaikuttaa melkein että joulu on kalvinisteille tuntematon asia.
- Anni
Olen viettänyt kerran joulun Amsterdamissa (turistina). Oli 'helppo' joulu, kun oli riittävästi 'toimintaa' myös joulupäivinä.
Joulupäivänä bussikiertoajelut pelasivat lähes täysillä ja Tapaninpäivän erotti tavallisesta sunnuntaista siitä, että illalla ei mahtunut minnekään syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179181Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893790- 212258
- 871403
- 1161178
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063