Jouluksi enää paikkoja?

Temppu

Moi!
Meitä olisi nelihenkinen perhe ja havahduimme juuri että jouluksi pitäisi päästä Etelän lämpöön...Onko enää mitään jäljellä ja erityisesti kiinnostaisi Thaimaa?? Kuinka ajoissa täytyy yleensä olla että pääsee jouluksi reissuun??

7

3343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nannah

      eipä siellä enää muita matkoja paljon ole jouluksi kuin canarian saarille..
      itse varasin jouluksi brasilian matkan huhtikuussa.. kaukomatkat menee kuin kuumille kiville, että kannattaa todella olla ajoissa liikkeellä jo huhti-toukukuussa :)

      • hetkessä...

        Thaimaan matkatkin taisi olla jo loppuunmyyty Ainakin aurikomatkoilla jo pari päivää niiden myyntiin tulon jälkeen. O.o Lähden itse perheen kanssa ensi vuoden puolella Thaimaaseen. :D Kannatti syöksyä matkatoimistoon heti ovien avauduttua. ;)


    • Heidi_

      aurinkomatkoilla on Bangkok/Cha-am ja Bangkok/Hua Hin -yhdistelmiä vielä jouluksi jäljellä.

    • jouluksi mennään!

      jouluksi näyttää olevan matkoja cha-amiin matka-vekan toimiston kautta. lähdöt kylläkin oulusta. käy matka-vekan sivuilla.

    • tulee PUKKI

      jos ette ole kotona JOULUNA?

    • mä haluaisin

      ihan uteliaisuuttani tiedustella että miten jollekulle tulee edes mieleen viettää joulu jossain etelän lämmössä?
      jouluun kuuluu ehdottomasti lumi, kuuset, koristeet ja jouluaiheiset ruuat joihin et törmää ulkomailla. kai meitä sitten tosiaan on niin moneen junaan..

      • Jouluksi itsekin reissuun l...

        No meidän perhe, (minä, 2 veljeä vanhemmat) ei jaksanu enää, tai vanhemmat ei jaksanu, sitä joulun ajan "hyörinää" ja kaikkia muita joulujärjestelyitä, ruoat, lahjat yms yms. Äiti ajatteli että päästään helpommalla lähtemällä reissuun ja jokainen saa sitten siellä ostella joululahjansa.^^ Ja muutenkin toinen vanhemmista on tuossa kouluttautunu uudestaan kovasti ja halus sitten reissuun ja tottakai mullekin sitten käy ilomielin sekin vaihtoehto viettää joulu kun rakastan matkustamista.:)
        Floridaan itse asiassa ollaan suuntaamassa joten HYVIN erilainen joulu tulee meille kuin yleensä.
        Niin ja jouluaatoks tullaan kyllä takasin, mut että on meillä täällä vähän sitten joulufiilistä et koristellaan kämppä ennen lähtöä niin on sitten kiva tulla takasin.:>

        Minäkin olin eka tuota mieltä, että "eiiii se ei oo normaali joulu sit jos ei ole kuusta" yms, mut kyllä pikkuhiljaa tämä tästä kun matka lähenee niin ei hirveästi haittaakaan enää sitten "menetys" perinteisestä joulusta.

        Että siinä ainakin on yks syy miks lähteä jouluksi pois kotoa.:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe