Melko varmasti varaamme matkan Finnmatkoilta, mutta sen sivuilta ei käynyt ilmi, että jos varaa matkan ajoissa, niin pitääkö se summa maksaa eräpäivään mennessä kokonaan kerralla, vai voiko sitä maksaa osissa? Onko tällainen yleensä mahdollista muidenkaan matkanjärjestäjien kautta?
Matkan maksaminen osissa? Onnistuuko?
7
2509
Vastaukset
- satunnainen...
...Finnmatkoista en tiedä, mutta ainakin Aurinkomatkoilla voi säästää matkaa sopivissa erissä.... Itse olen tehnyt näin ja hyväksi havainnut...
- ainakin
Tjäreborgin matkat voi maksaa osina, onhan siinä laskussa viitenumero.
Minä olen maksanut osina muutaman matkan eikä mitään ongelmia ole ollut, kysy matkanjärjestäjältä.
Eipähän tunnu niin suurelta summalta kun pikkuhiljaa makselee.- helppoa kun osaa
eli kun matkan varaat maksat varausmaksun ja 1 kk ennen lähtöä viim. loput. eli jos ensi keväänä lähdössä niin maksat tänään esim. 120 euroa ja kerran kuussa 50 euroa ja loput sitten 1 kk ennen. Netissä voit varausnumerolla seurata että saldo on kuten pitää.
- TJ..
Melko varma luulo:
Voi maksaa osissa kunhan koko potti on maksettu eräpäivään mennessä. Jos on osakin maksamatta voi matkatoimisto kylmästi perua koko reissun.
Varma tieto löytyy matkatoimistolta, kannattaisko kysyä niiltä?- viksuinta?
Paljonko matkatoimisto tästä osamaksusta kiskoo korkoa?
Olisko parempi idea maksaa luottokortilla, masterilla tai visalla, ja maksaa sitä luottokorttilaskua sitten...? - TJ..
viksuinta? kirjoitti:
Olisko parempi idea maksaa luottokortilla, masterilla tai visalla, ja maksaa sitä luottokorttilaskua sitten...?Teknisesti kyse on siis tilistä johon talletat rahaa matkan maksamiseksi. Ja matkatoimistoa kiinnostaa ainoastaan eräpäivän saldo, koska sopimus katsotaan sitovaksi vasta eräpäivänä kun koko kauppasumma on maksettu. Eli eräpäivään asti rahat on sinun, ei matkatoimiston.
Ja laskeehan ne etukäteen maksetuille rahoille korkotuloa, jota ei todellakaan palauteta asiakkaalle. - maksaminen
viksuinta? kirjoitti:
Olisko parempi idea maksaa luottokortilla, masterilla tai visalla, ja maksaa sitä luottokorttilaskua sitten...?matkatoimistolta tulee joka maksun jälkeen s.postiin ilmoitus että maksu on tullut perille.
Ainakin tältä matkanjärjestäjältä kelle minä osissa matkaani makselen, ilman korkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3522816Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151058Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908- 80908
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849