Con Hombres

tulee jälleen

Vanha tuttava Con Hombres palaa jälleen.
Viralliset avajaiset perjantaina 13.10 klo 22 alkaen.
Uusi osoite Eerikinkatu 27 (entinen Saunabar)

17

2699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Selkäsauna! Kunnon löylytys! Siinäpä homoiluun vähän järkeä.

• Anonyymi

Sinuun ei tainnut tepsiä edes selkäsaunat kun tuollaisia kirjoittelet

• Anonyymi

Voi reppana, aikuisten juttuja. Ei sinun tarvitse vielä välittää, ennen kuin saat mopokortin

• Täällä kyl pitäis joskus käydä

• Niin pitäisi…..

• Anonyymi

Onko porukka siirtynyt voguesta Con hombresiin hyvin?

• Anonyymi

Tulipa käytyä perjantaina ja väkeä oli ihan mukavasti. Ehkä hieman nuorempaa kuin Voguessa. No, ainakin siellä kerralla. Tilat ovat siistit ja mukavan intiimit, eli lähikontaktiakin syntyy melko helposti. Kannattaa käydä testaamassa.

• Anonyymi

Onko halukasta bottomia 20 senttiselle?

• Anonyymi

Kyllä kyllä olis 20 sentisele

• Anonyymi

Vieläkö soi euroviisut? Toimiiko maksuliikenne?

• Anonyymi

Onkos siellä myös GH/ DR?

• Anonyymi

Kummatkin löytyy. Glyholeja taitaa olla peräti kolme jollen väärin muista.

• Anonyymi

Kiinnostai tämä paikka. Miten täällä onnistuu liikkuminen, kun olen vähän liikuntarajoitteinen? Kävelen kyllä, mutta keppi pitää olla apuna. Ja ennen kuin kukaan ehtii kommentoida, niin olen kyllä ihan muuten normaali nuorekas mies, mutta sairauden takia kävely on vaikeaa.

• Anonyymi

Minusta paikka on hieman haasteellinen liikuntarajoitteiselle. Saunat ovat alakerrassa ja sinne pääsee kierteisiä portaita pitkin. Mutta kun en tiedä kuinka vaikea sinun on liikkua, niin hieman vaikea sanoa. Yläkerran koppeihin yms. pääsee kyllä hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta paikka on hieman haasteellinen liikuntarajoitteiselle. Saunat ovat alakerrassa ja sinne pääsee kierteisiä portaita pitkin. Mutta kun en tiedä kuinka vaikea sinun on liikkua, niin hieman vaikea sanoa. Yläkerran koppeihin yms. pääsee kyllä hyvin.

Ok kiitos kommentista ja infosta. Tekisi kyllä mieli piipahtaa tuolla. Ei tämä liikkuminen kuitenkaan niin onnetonta ole :)

• Milloin täällä olisi porukkaa? Vaikka huomenna voisi mennä katsomaan eli to 21.11.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe