Vanha tuttava Con Hombres palaa jälleen.
Viralliset avajaiset perjantaina 13.10 klo 22 alkaen.
Uusi osoite Eerikinkatu 27 (entinen Saunabar)
Con Hombres
17
2699
Vastaukset
- Anonyymi
Ja palaa taas jälleen. Sauna Voguen jatkajana:
https://www.saunavogue.net/ - Anonyymi
Selkäsauna! Kunnon löylytys! Siinäpä homoiluun vähän järkeä.
- Anonyymi
Sinuun ei tainnut tepsiä edes selkäsaunat kun tuollaisia kirjoittelet
- Anonyymi
Voi reppana, aikuisten juttuja. Ei sinun tarvitse vielä välittää, ennen kuin saat mopokortin
Täällä kyl pitäis joskus käydä
- Anonyymi
Onko porukka siirtynyt voguesta Con hombresiin hyvin?
- Anonyymi
Tulipa käytyä perjantaina ja väkeä oli ihan mukavasti. Ehkä hieman nuorempaa kuin Voguessa. No, ainakin siellä kerralla. Tilat ovat siistit ja mukavan intiimit, eli lähikontaktiakin syntyy melko helposti. Kannattaa käydä testaamassa.
- Anonyymi
Onko halukasta bottomia 20 senttiselle?
- Anonyymi
Kyllä kyllä olis 20 sentisele
- Anonyymi
Vieläkö soi euroviisut? Toimiiko maksuliikenne?
- Anonyymi
Onkos siellä myös GH/ DR?
- Anonyymi
Kummatkin löytyy. Glyholeja taitaa olla peräti kolme jollen väärin muista.
- Anonyymi
Kiinnostai tämä paikka. Miten täällä onnistuu liikkuminen, kun olen vähän liikuntarajoitteinen? Kävelen kyllä, mutta keppi pitää olla apuna. Ja ennen kuin kukaan ehtii kommentoida, niin olen kyllä ihan muuten normaali nuorekas mies, mutta sairauden takia kävely on vaikeaa.
- Anonyymi
Minusta paikka on hieman haasteellinen liikuntarajoitteiselle. Saunat ovat alakerrassa ja sinne pääsee kierteisiä portaita pitkin. Mutta kun en tiedä kuinka vaikea sinun on liikkua, niin hieman vaikea sanoa. Yläkerran koppeihin yms. pääsee kyllä hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta paikka on hieman haasteellinen liikuntarajoitteiselle. Saunat ovat alakerrassa ja sinne pääsee kierteisiä portaita pitkin. Mutta kun en tiedä kuinka vaikea sinun on liikkua, niin hieman vaikea sanoa. Yläkerran koppeihin yms. pääsee kyllä hyvin.
Ok kiitos kommentista ja infosta. Tekisi kyllä mieli piipahtaa tuolla. Ei tämä liikkuminen kuitenkaan niin onnetonta ole :)
Milloin täällä olisi porukkaa? Vaikka huomenna voisi mennä katsomaan eli to 21.11.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569