Vanha tuttava Con Hombres palaa jälleen.
Viralliset avajaiset perjantaina 13.10 klo 22 alkaen.
Uusi osoite Eerikinkatu 27 (entinen Saunabar)
Con Hombres
39
6055
Vastaukset
- Anonyymi
Ja palaa taas jälleen. Sauna Voguen jatkajana:
https://www.saunavogue.net/ - Anonyymi
Selkäsauna! Kunnon löylytys! Siinäpä homoiluun vähän järkeä.
- Anonyymi
Sinuun ei tainnut tepsiä edes selkäsaunat kun tuollaisia kirjoittelet
- Anonyymi
Voi reppana, aikuisten juttuja. Ei sinun tarvitse vielä välittää, ennen kuin saat mopokortin
Täällä kyl pitäis joskus käydä
- Anonyymi
Onko porukka siirtynyt voguesta Con hombresiin hyvin?
- Anonyymi
Oli hämmästys randomistille, et oli siirtynyt / vaihtanut nimeä. Käytävä tutustumassa !
- Anonyymi
Tulipa käytyä perjantaina ja väkeä oli ihan mukavasti. Ehkä hieman nuorempaa kuin Voguessa. No, ainakin siellä kerralla. Tilat ovat siistit ja mukavan intiimit, eli lähikontaktiakin syntyy melko helposti. Kannattaa käydä testaamassa.
- Anonyymi
Onko halukasta bottomia 20 senttiselle?
- Anonyymi
Kyllä kyllä olis 20 sentisele
- Anonyymi
Vieläkö soi euroviisut? Toimiiko maksuliikenne?
- Anonyymi
Onkos siellä myös GH/ DR?
- Anonyymi
Kummatkin löytyy. Glyholeja taitaa olla peräti kolme jollen väärin muista.
- Anonyymi
Kiinnostai tämä paikka. Miten täällä onnistuu liikkuminen, kun olen vähän liikuntarajoitteinen? Kävelen kyllä, mutta keppi pitää olla apuna. Ja ennen kuin kukaan ehtii kommentoida, niin olen kyllä ihan muuten normaali nuorekas mies, mutta sairauden takia kävely on vaikeaa.
- Anonyymi
Minusta paikka on hieman haasteellinen liikuntarajoitteiselle. Saunat ovat alakerrassa ja sinne pääsee kierteisiä portaita pitkin. Mutta kun en tiedä kuinka vaikea sinun on liikkua, niin hieman vaikea sanoa. Yläkerran koppeihin yms. pääsee kyllä hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta paikka on hieman haasteellinen liikuntarajoitteiselle. Saunat ovat alakerrassa ja sinne pääsee kierteisiä portaita pitkin. Mutta kun en tiedä kuinka vaikea sinun on liikkua, niin hieman vaikea sanoa. Yläkerran koppeihin yms. pääsee kyllä hyvin.
Ok kiitos kommentista ja infosta. Tekisi kyllä mieli piipahtaa tuolla. Ei tämä liikkuminen kuitenkaan niin onnetonta ole :)
Milloin täällä olisi porukkaa? Vaikka huomenna voisi mennä katsomaan eli to 21.11.
- Anonyymi
Tänään ollaan saunassa. Saa tulla kattoon touhuja!
Aids-jokke ja Timppa - Anonyymi
Millainen on saunan etiketti eli miten toimia jos haluaa seuraa. Onko korrektia mennä esim. Slingiin odottamaan tai asettua vatsalleen patjalle?
- Anonyymi
Kumpaakin toimintaa näkee, eli siitä vaan kokeilemaan.
- Anonyymi
Olisin ensikertalaisena kiinnostunut kokeilemaan tätä. Millaista siellä on? Sekstaillaaanko paljon? Tuleeko paljon lähestymisiä?
- Anonyymi
Siellä saunotaan, seurustellaan, sekstaillaan, naidaan yms. Ei siellä kukaan ketään väkisin lähenny, mutta jos annat ymmärtää että kiinnostaa, niin siitä se homma lähtee.
- Anonyymi
Naimaan sinne mennään.
- Anonyymi
Onko siellä paikkoja missä voi rauhassa vai naidaanko siellä ihan kaikkien katseiden alla?
- Anonyymi
Löytyy myös ovelliset kopit joissa voi touhuta rauhassa.
- Anonyymi
Minä iltana on usein kiireisintä? Tai mitä iltaa suosittelette jos on seksi mielessä... Olen btm
- Anonyymi
Olen cd btm ja kiinnostaa onko turn off vai turn on porukalle jos tulen "tyttönä" tuonne?
- Anonyymi
Jaa-a. Mahtaakohan toimia, koska tuo on sauna missä saunotaan, kylvetään ja naidaan/runkataan/imetään. Eli siellä ollaan alasti ja esim. baarin puolella pyyhe lantiolla.
- Anonyymi
Koskas olette viimeksi käynyt tuolla? Oliko menoa ja vipinää?
- Anonyymi
Viikko sitten perjantaina ja oli vipinää.
- Anonyymi
Tulipahan testattua con hombres. Kukaan ei lähennellyt paitsi yksi mies sipaisi nopeasti kädellä nännistä darkroomissa ohi mennen... luulin että tuolla tehtäisiin paljon enemmän lähituttavuutta vai onko siellä joku käyttäytymiskoodi että bottomin tulee tehdä aloite?
Nyt tuntui enemmän siltä että siellä oli porukoita /pareja saunomassa ja sekstailivat sitten keskenään.- Anonyymi
;e suomalaiset olemme darkkarissakin hiemanan estyneitä, mutta kannattaa itsekin olla aloitteellinen. Yleensä se johtaa onnelliseen loppuun. Ja kaikki illat eivät ole samanlaisia.
- Anonyymi
Onko tuolla minkäikäistä porukkaa? Itse olen 47v mies jota kiihottaa vanhemmat miehet noin 60-80v.
Yrjönkadulla kävi paljon vanhempia miehiä, mutta missä nyt kannattaa käydä jos haluaa tavata vanhempia miehiä saunassa?- Anonyymi
Kyllä löytyy vanhempia ja joidenkin mielestä ehkä liikaakin... No, mene ja tiedä. Kyllä siellä kaikille tilaa on. Mutta hyvä mesta jos haluat tavata vanhempia miehiä ja päästä heidän kanssaan sitten vaikka intiimisti touhuamaankin.
- Anonyymi
En ole ikinä gay-saunassa käynyt ja netistä olen lueskellut paikkojen sisällöistä ja "etiketistä"
Onko tällä perää että top pitää vaikka avainta tietyssä kädessä (tai käsivarressa tietyllä tavalla) jolloin muiden on helppo nähdä kuka edustaa mitäkin suuntaa vai onko tää yleismaailmallista hapatusta?
Saapi kommentoida jos on joku koodisto että mitä ne merkit on ja niiden merkitys- Anonyymi
Itse en ole mitään koodistoa huomannut. Joskus joillain topeilla on pieni pussukka liukkareita yms. varten tai sitten niillä on avainlenkin alla liukkarit tai kortsut.
- Anonyymi
Ovatko julkhomot jo löytäneet paikan...
- Anonyymi
Kyllä paikka on varmasti kaikkien tiedossa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4774095Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743116Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461470- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m20123617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291192Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14942Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59918- 57884
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.70863