.. eli kertokaas mitä kaikkia oireita tein lapsilla on ilmaantunu hampaiden puhkeamisen yhteydessä??
mun kohta 11kk tyttö on ollut jo viime maanantaista asti kuumeessa, ei siis ole mitään flunssan oireita. eli kai tämä sitten johtuu hampaista??
välillä on käynyt kauheita ajatuksia, et mitä jos sillä on joku tauti jota en vaan ite tajua :/
mutta yläikenet pullottaa kyllä aika lailla, joten oisko se sitten hampaista tuo kuume. alahampaat kun tuli niin kuumetta ei ollut eikä mielestäni muitakaan oireita!
rohkaiskaahan meittiä, alan olla kohta hermoraunio! :)
hampaiden puhkeamisen oireet..
9
2247
Vastaukset
- omppu
Hei!
Meillä ainakin poika on kovin kärttyinen, itkuinen, sylissä viihtyvä ja ruokahaluttomuutta on silloin, tai no velli ja maito vain kelpaa kylmänä. Lievää lämpöilyä, muttei kuumetta. Olen kuullut että joillekin tulee kuumetta hampaiden puhkeamisen vuoksi. - joillekin
tulee vähä kuumetta ku hampaat puhkeaa. Posket voi myös punoittaa, ollä kärttysempi. Mutta jos teillä on jo noin pitkään ollut tuota kuumetta, ehkä kuitenkin kannattaisi käydä lääkärillä näyttämässä, että syy selviää. Voihan se olla vaikka virtsatietulehdus tms, mikä ei välttämättä muuten oireile.
- tinttana
tuo tytön kuume on ollut tosi matalaa koko ajan. ja just tuota poskien punotusta on välillä. ja jalkaterät ja kädet on tosi kylmät (vaikka olis lämpimät sukatki jalassa) mutta pää sit taas normaalia kuumempi.
no.. kyl mä oon 99prosentin varma et tää on vaan hampaidentuloa. toivottavasti tämä äidinvaisto nyt toimii :)
- sanni777
ruoka ei maistu,nukkuu päljon pvällä,yöllä heräilee tutin tippumiseen.........
- tinttana
JUST noita oireita on ollutki tytöllä!
hampaita siis tiedossa.
kiitos kaikille vastanneille!ootte ihania :D - sanni777
tinttana kirjoitti:
JUST noita oireita on ollutki tytöllä!
hampaita siis tiedossa.
kiitos kaikille vastanneille!ootte ihania :Djatkuvaa kakkaamista ja nuhaa.......
- mametsu
voisiko nenän tukkoisuus liittyä asiaan?
- tinttana
..koko aikana MITÄÄN flunssan oireita! ei nuhaa ei mitään.sehän tässä kummallista onkin.. käytiin jo eilen lääkärissäkin, muttei siel vielä selvinny mikä lapsella on.. tänään pitää mennnä uudestaan.
kertokaahan jos jollakulla on kokemusta vastaavasta!!?? eli kuumetta (todella matalaa, ei voi oikeen kuumeeksi edes luokitella) on ollut jo kohta viikon. todella kärtyinen lapsi on ollu ja ruokahaluton!
kiitos vastauksista! nimittäin en olekaaan enää niin varma niistä hampaista :) - mametsu
tinttana kirjoitti:
..koko aikana MITÄÄN flunssan oireita! ei nuhaa ei mitään.sehän tässä kummallista onkin.. käytiin jo eilen lääkärissäkin, muttei siel vielä selvinny mikä lapsella on.. tänään pitää mennnä uudestaan.
kertokaahan jos jollakulla on kokemusta vastaavasta!!?? eli kuumetta (todella matalaa, ei voi oikeen kuumeeksi edes luokitella) on ollut jo kohta viikon. todella kärtyinen lapsi on ollu ja ruokahaluton!
kiitos vastauksista! nimittäin en olekaaan enää niin varma niistä hampaista :)tytöllä silmät vuotaa ja nenä tukossa...
niin ja kärttyinen on ja nyrkki suussa koko ajan.
lämpöä ei ole ollut. itsekin arvuuttelen onko flunssaa vaiko hampaita tulossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670