Yleensäkin miksi me tulemme näille palstoille keskustelemaan omasta horoskoopistamme? vastatkaa itsellenne, älkää mulle....
eikö teille riitä se että me kaikki olemme ihmisiä.
Joko kylmiä/huonoitsetuntoisia/kiireisiä/yksinäisiä/huomaamattomia/raakoja.
tai sitten lämpimiä/rohkeita/rauhallisia/seurallisia/huomaavaisia/oikeudenmukaisia.
HARVEMPI MEISTÄ VaIN ON TÄTÄ JÄLKIMMÄISTÄ.
MAKE YOUR OWN STAND,NOT AMONG THE OTHERS BUT AT YOUR OWN SPACE. IF THE STAND IS TOO HEAVY YOU NEED TO FIND YOUR STRENGTH. Joten älkää olko laiskoja tässä elämässä ja pitäkää itsenne/tunteenne etusijalla. LÖYTÄKÄÄ itsenne!!!
eli jos ette saa untA HUONON OMANTUNNon takia niin hankkikaa se anteeksianto jostain... löydätte itse paikan.
Skorp. yhteinen vika on huono itsetunto ja sen takia he tarvitsevatkin sitä tilaa suhteessa ja lämmintä lähestymistä vaikka he perääntyvät ja nostavat piikkinsä hyökkäysasentoon.
YLEENSÄKIN
änimöl
1
369
Vastaukset
se on hauskaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693