Miksi Tjäreborg ei vie

Yhdysvaltoihin??

Esimerkiksi haluaisin matkata Kaliforniaan
valmismatkalla, mutta kukaan matkanjärjestäjä ei vie sinne siten, että saisi valita esim 1, 2 tai 3 viikkoa Los Angelesissa tai muissa lähikaupungeissa.

Minusta tämä on suuri puute matkantarjonnassa.

Floridaan olen päässyt Tjäreborgin matkoilla ja matka oli täysi kymppi siitä kiitos Tjäreborgille!

Lisäksi olisi mahtavaa jos pääsisi esim muihinkin Amerikan kohteisiin valmismatkoilla
aina Texasia myöden.

Olen ihmetelly tätä asiaa ja moni unelmamatka
on siis jäänyt tekemättä, koska itse en erityisemmin pidä omitoimimatkoista joissa kaikki hotellit ja muut pitää hommata itse.
Toki valmismatka on kalliimpi vaihtoehto, mutta
se on mielestäni tosi kätevä juttu ja saa siksi maksaakin enemmän

Kiitti

5

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikois passin

ja yhdysvallat on kallis muutenkin.

lisäks se antaa huonon kuvan itsestään maailmalle politiikallaan. tää on tietty puhtaasti mielipide kysymys.

jos itse joskus menisin niin floridaan, texasas oli varmaan vitsi siellä kun ei ole paljoa mitään matkailijoita kiinnostavaa.

mut kyllä esim. brasilia on 10 kertaa niin houkutteleva matka kohde kuin usa kun ja jos haluaa amerikkan mennä.

• minääääää

Siinä syy

• Tjäreborg

Tervehdys! Miksi nk. valmismatkoja ei Yhdysvaltoihin ja Floridaan enään tehdä, johtuu matkustajamäärien vähyydestä. Siksi olemmekin rakentaneet vaihtoehtoisen tuotteen TjäreborgFlexin jonka avulla pystyt räätälöimään mieleisesi loman jossa varaat sekä lennot että hotellit kauttamme.

Yhdysvalloissa kohteita ovat New York, Los Angeles, Miami Beach, Orlando sekä San Francisco.

Tutustu Flex-matkoihin osoitteessa: www.tjareborg.fi/flex

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      26
      4091
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      132
      3987
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      56
      3559
    4. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      20
      3445
    5. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3427
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      63
      3280
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      81
      2856
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2775
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      20
      2524
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2264
    Aihe