Esimerkiksi haluaisin matkata Kaliforniaan
valmismatkalla, mutta kukaan matkanjärjestäjä ei vie sinne siten, että saisi valita esim 1, 2 tai 3 viikkoa Los Angelesissa tai muissa lähikaupungeissa.
Minusta tämä on suuri puute matkantarjonnassa.
Floridaan olen päässyt Tjäreborgin matkoilla ja matka oli täysi kymppi siitä kiitos Tjäreborgille!
Lisäksi olisi mahtavaa jos pääsisi esim muihinkin Amerikan kohteisiin valmismatkoilla
aina Texasia myöden.
Olen ihmetelly tätä asiaa ja moni unelmamatka
on siis jäänyt tekemättä, koska itse en erityisemmin pidä omitoimimatkoista joissa kaikki hotellit ja muut pitää hommata itse.
Toki valmismatka on kalliimpi vaihtoehto, mutta
se on mielestäni tosi kätevä juttu ja saa siksi maksaakin enemmän
Kiitti
Miksi Tjäreborg ei vie
5
931
Vastaukset
- erikois passin
ja yhdysvallat on kallis muutenkin.
lisäks se antaa huonon kuvan itsestään maailmalle politiikallaan. tää on tietty puhtaasti mielipide kysymys.
jos itse joskus menisin niin floridaan, texasas oli varmaan vitsi siellä kun ei ole paljoa mitään matkailijoita kiinnostavaa.
mut kyllä esim. brasilia on 10 kertaa niin houkutteleva matka kohde kuin usa kun ja jos haluaa amerikkan mennä.- hate
erikoispassin? älä ole paskapää.
- Nimimerkki
hate kirjoitti:
erikoispassin? älä ole paskapää.
- minääääää
Siinä syy
- Tjäreborg
Tervehdys! Miksi nk. valmismatkoja ei Yhdysvaltoihin ja Floridaan enään tehdä, johtuu matkustajamäärien vähyydestä. Siksi olemmekin rakentaneet vaihtoehtoisen tuotteen TjäreborgFlexin jonka avulla pystyt räätälöimään mieleisesi loman jossa varaat sekä lennot että hotellit kauttamme.
Yhdysvalloissa kohteita ovat New York, Los Angeles, Miami Beach, Orlando sekä San Francisco.
Tutustu Flex-matkoihin osoitteessa: www.tjareborg.fi/flex
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755