Miksi Tjäreborg ei vie

Yhdysvaltoihin??

Esimerkiksi haluaisin matkata Kaliforniaan
valmismatkalla, mutta kukaan matkanjärjestäjä ei vie sinne siten, että saisi valita esim 1, 2 tai 3 viikkoa Los Angelesissa tai muissa lähikaupungeissa.

Minusta tämä on suuri puute matkantarjonnassa.

Floridaan olen päässyt Tjäreborgin matkoilla ja matka oli täysi kymppi siitä kiitos Tjäreborgille!

Lisäksi olisi mahtavaa jos pääsisi esim muihinkin Amerikan kohteisiin valmismatkoilla
aina Texasia myöden.

Olen ihmetelly tätä asiaa ja moni unelmamatka
on siis jäänyt tekemättä, koska itse en erityisemmin pidä omitoimimatkoista joissa kaikki hotellit ja muut pitää hommata itse.
Toki valmismatka on kalliimpi vaihtoehto, mutta
se on mielestäni tosi kätevä juttu ja saa siksi maksaakin enemmän

Kiitti

5

903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikois passin

      ja yhdysvallat on kallis muutenkin.

      lisäks se antaa huonon kuvan itsestään maailmalle politiikallaan. tää on tietty puhtaasti mielipide kysymys.

      jos itse joskus menisin niin floridaan, texasas oli varmaan vitsi siellä kun ei ole paljoa mitään matkailijoita kiinnostavaa.

      mut kyllä esim. brasilia on 10 kertaa niin houkutteleva matka kohde kuin usa kun ja jos haluaa amerikkan mennä.

    • minääääää

      Siinä syy

    • Tjäreborg

      Tervehdys! Miksi nk. valmismatkoja ei Yhdysvaltoihin ja Floridaan enään tehdä, johtuu matkustajamäärien vähyydestä. Siksi olemmekin rakentaneet vaihtoehtoisen tuotteen TjäreborgFlexin jonka avulla pystyt räätälöimään mieleisesi loman jossa varaat sekä lennot että hotellit kauttamme.

      Yhdysvalloissa kohteita ovat New York, Los Angeles, Miami Beach, Orlando sekä San Francisco.

      Tutustu Flex-matkoihin osoitteessa: www.tjareborg.fi/flex

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe