FLORIDA?!

alligator

HEITTÄKÄÄS TISKIIN FLORIDA-KOKEMUKSIA!
NIITÄ TARVITAAN NYT, SEURAAVA MATKA SUUNTAUTUU SINNE..

11

4020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIAMI-mään

      käy kattomassa osasto yleistä matkailusta tässä suora linkki

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=104&conference=532&posting=21500000000112274

      tohon voisi lisätä Floridan suomalaisten verkkolehti linkki se tosin on täynnä mainoksia

      http://www.usasuomeksi.com

      Siinä on suomalaisen hotelli Lake Worthissa
      Shangri La 55$ vrk muttei siellä kannata olla kauaa se on tosi sottanen hotelli ja cable tv:ssä vaan pakolliset muutamat ilmaiset kanavat ja muut kanavat lukittuna ku samalla taalasummalla saa parempiakin hotelleja saman kadun varrelta.

      • hogan

        jos ei ole osoitetta näyttää maahanmuutoviraston lappuun ja on omalla matkalla ilman osoitetta kuullut että tulee käännytys ovat 9/11 tapahtumien jälkeen kiristäneet maahantulo määräyksiä


      • Mustang Sally

        Olen työn vuoksi pari kertaa vuodessa Floridassa.
        Kerron siis omia kokemuksiani: New Sun Gate Motel on oikein hyvä valinta majoitukseen. Suomalaiset omistajat ja kiva paikka. Heiltä voit myös vuokrata auton, jota ilman ei Floridassa tee mitään. Perille päästyäsi osta karttoja ja tutki esitteitä. Sieltä löytyy jokaiseen makuun menemistä ja tekemistä. Florida on mahtava paikka sellaiselle, joka on tarpeeksi aktiivinen ja pelkkä hotelli/ranta kuvio ei täytä vaatimuksia. Suosittelen!


      • visa
        hogan kirjoitti:

        jos ei ole osoitetta näyttää maahanmuutoviraston lappuun ja on omalla matkalla ilman osoitetta kuullut että tulee käännytys ovat 9/11 tapahtumien jälkeen kiristäneet maahantulo määräyksiä

        alle 3kk matkalle riittää maahantulolappuun ensimmäisen yöpymispaikan nimi ja osoite
        Hotellien osoitteita saa netistä. Näytä samalla lentolipun paluupäivä jos vielä pullikoi.


    • pari kertaa käynyt

      Terve

      Olen muutaman kerran tehnyt Floridaan pidemmän reissun ja en suosittele tuota suomalaisten pitämää motellia. Se oli kohtuullisen kallis ja kaukana lentokentistä. Lisäksi heidän autonvuokraushinnat olivat kalliit. Auto kyllä kannattaa ottaa ja suositeltavia paikkoja on Alamo tai sitten Holiday Autos nimisen firman kautta. (Auto tulee silti Alamolta). Molemmilta firmoilta löytyy edustus suomesta ja varauksen voi hoitaa jo täältä. Majoitusta en ole itse varannut kuin ensimmäiseksi yöksi koska motelleita on pilvin pimein pitkin teiden varsia.

      Hyviä Floridan oppaita lötyy ainakin yksi suomeksi ja netti on tavaraa pullollaan.

      Mukavaa matkaa

      • luu

        mun mielestä paras paikka asua floridassa on hostellit.tiedän että niissä on välillä hieman vaike anukkua,mutta niissä tapaa ihmisiä tosi helposti.autovuokrauksessa kannattaa ottaa auto jostain pariks päiväks ja ettiä keltaset sivut..ja alkaa soitella.niissä on yleensä hirveet erot.viimeks sain parhaan diilin sunshine rental cars fort lauderdalesta.jos meinaa ajaa floridaa ristiin rastiin,kannattaa ehdottomasti ottaa *unlimited miles* muuten joutuu maksaa niistä ylimääräisistä kilometreistä.enterprise rent a car on yks halpa kanssa.siinä vakuutuksessa voi yrittää kusettaa,mut yleensä pitää olla tositus siitä.


    • j

      No mä olen asunut siellä ja mulla oli ihan superhauskaa.
      Kannattaa hengailla paikallisten kanssa,sillä just ne näyttää parhaimmat bailupaikat jne.
      Mä en tuntenut sieltä ollenkaan ihmisiä ja ostin vain lentoliput sinne ilman tietoakaan yöpaikasta.
      olin siellä muutaman kuukauden ja ne olivat ehdottamasti parasta aikaa elämässä.

      • tyttö

        no joo...kai sitä voi kahden kuukauden oleskelun jälkeen jo kutsuakkin asumiseksi......???????


    • paikallinen

      Suosittelen auton vuokraamista ja kunnollisen kartan ostamista. Muutenhan taalla asuminen on samanlaista kuin suomessa paitsi etta on lamminta vuoden ympari. Parhaat ilmat on maaliskuussa ja syyskuussa. Keskikesalla on pirun (liian) kuumaa. Hotellit kannattaa varata internetista ennen matkaa. Esim hotels.com. Sama koskee autonvuokraamista. Matkavakuutus (sairaus) on ehdoton jos sattuu sairaalareissu. Taalla Floridassa on niin rauhallista etta parempi matkasuunnitelma olisi varmaan matka MexicoCity ,San Diego,Los Angeles ja sitten Las Vegasiin. Siella sitten voi viimeiset dollarit uhrata markkinatalouden rattaisiin.

      • tsik

        Missä päin floridaa majailet?


      • Anonyymi
        tsik kirjoitti:

        Missä päin floridaa majailet?

        Ois kiva käydä floridassa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2204
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2022
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      162
      1793
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      159
      1668
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      14
      1252
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1158
    Aihe