Hei!
Millä ihmeellä Sony Ericssoneissa (itellä K600i) tallennetaan vastaamaton puhelu? Vastattu puhelu? Soitettu puhelu?
Vai pitääkö näistä kaikista ensin kirjoittaa numero ylös paperille ja sitten lisätä se yhteystietoihin????
Vastaamaton puhelu?
5
523
Vastaukset
- imperator herrera
No ei todellakaan!!! Kyllä siinä pitäis olla mahdollisuus painaa "lisää" tai "ominaisuudet" tms. En muista miten suomenkielisessä ne menee ku itelläni on eng...
- ...
...ei pysty kuin soittamaan vastaamattomaan numeroon ja poistamaan sen tai soittamaan video puhelun tai muokkaamaan sitä!
... kirjoitti:
...ei pysty kuin soittamaan vastaamattomaan numeroon ja poistamaan sen tai soittamaan video puhelun tai muokkaamaan sitä!
muokkaa ja sit varmaa tallenna.
- APUA!
playagain kirjoitti:
muokkaa ja sit varmaa tallenna.
Juu pystyn meneen muokkaan,mutta sit ei tule talennus vaihtoehtoa?????
Onko Ericcsonin softa todella näin huono? - sonierkkaaja
APUA! kirjoitti:
Juu pystyn meneen muokkaan,mutta sit ei tule talennus vaihtoehtoa?????
Onko Ericcsonin softa todella näin huono?Mun SonyEricsoneissa on ollu (ja on tässä nykysessäkin) näin-> Mene sinne puhelutiedot-valikkoon (mulla vasen valintanäppäin valmiustilassa). Sen jälkeen selaat halutun numeron kohdalle (numero ei siis ole tallennettu etukäteen). Sitten Valinnat (oikea valintanäppäin) ja Tallenna numero tulee ekana vaihtoehtona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99861
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
- 44459