Pasianssi ennätys

niisitävaan

tuossa omaksi suureksi iloksi naputtelin pasianssia niin satuimpa saamaan se läpi 62 sekuntia. minun mielestä aika hurjan nopea. että onko joku saanu alle tämän? ja kaiken varalta otin kuvan tuosta piste ja aika määrästä että jos joku ei usko... vielä kun osais laittaa se jonnekki. vaikka tottahan on että ei ketään kiinnosta!!! hei.

26

13292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön 2

59 sekunttia.

• fossu

mulla on 54 sec....... maailman paras taitaa mennä alta puol minaa... =)

• Heh

• Meitou

muistaakseni 52 tai 52 sekkaa..

• Meitou

51 tai 52...

• kirjoittajahansevain

no nyt ku muutaman päivän takonu tuota pasianssia nii 57 sekuntia ja 12410 pojoa... kyllä se vielä menee alle 50 ku ei tuota seuraelämääkään liiaksi ole. mistä lie johtuu.. varmaan siitä ku hakkaan vaan tuota peliä...

• VIRKaintoinen

24 sekuntia on meitsin ennätys. pisteitä tuli 86. joku ihme juttu kun menee alle 30sekuntia niin pisteet menee vituiks

• Vilhonteri
    • Nimetön

hyvä ennätys on sekin, mutta juuri töisää pelasin kierroksen ja sain ajaksi 54 s ja pisteitä tuli 13375 Bonus: 12950

että sellasta

• GAL

35s oo joskus saanu. Vähä tullu kai pelattuu :D

• jujhhdf

Nostatteko kolme korttia vai yhden kortin kerrallaan. Ainakin nuo ennätysvideot http://stb.st.funpic.de/solranking/ oli tehty nostamalla yhtä korttia. Oma ennätykseni kolmen nostolla on 63s/11768p.

• sfas

meni 49 sekuntia, 3 kortin nostolla, kuvaa en ottanu mut on se kova tulos.

• ville Kinnunen

Itsehän naputtelin tuossa just henk. koht. ennätykseni 39 sekunttia ja 18244 pojoa.. :) yhden kortin nostolla. näin työttömänä on aikaa naputella.. taitaa olla muija vähän aikaa hiljaa ku tulee töistä! xD

• wehaveroplem

olen texasista kotoisin joten kellotin ajan 331. pisteet 2308

• aikaa

Windowsin perus pasiannssilla 3 korttia paras tulos on 17 317, aikalailla järkytyin kun sain sen,
      harmittelin kesällä kun meni vanhan koneen mukana silloinen ennätys 14000 jotain

• nörttenderus

51sec kolmella kortilla! :) pisteet 14938.

• poikkeus 2

Yhden kortin nostolla 35 s, pist.20404.
      Kerran oli kupru pakassa, kaksi ristikutosta ja ruutuysi puuttui vallan (kuva siitä).

• Anonyymi

Itse pelasin 35 sekunttiin

• Anonyymi

Mun vaari on saanut 46 sekunttiin

• Anonyymi

6min aika pirullinen suoritus

• Anonyymi

Mun vaari sai 54 sekuntia classik pasianssissa

• Anonyymi

59 sekuntia😄

• Anonyymi

Kahden kortin pasianssin saa helposti läpi sekunnissa.

• Anonyymi

joo emäntä sai 46 sekunnis läpi pistäkää paremmaksi

• Anonyymi

Mä sain 46 sekuntiin läpi kun pelasin

• Anonyymi

45 sekuntia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe