Pasianssi ennätys

niisitävaan

tuossa omaksi suureksi iloksi naputtelin pasianssia niin satuimpa saamaan se läpi 62 sekuntia. minun mielestä aika hurjan nopea. että onko joku saanu alle tämän? ja kaiken varalta otin kuvan tuosta piste ja aika määrästä että jos joku ei usko... vielä kun osais laittaa se jonnekki. vaikka tottahan on että ei ketään kiinnosta!!! hei.

26

12585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön 2

      59 sekunttia.

      • fossu

        mulla on 54 sec....... maailman paras taitaa mennä alta puol minaa... =)


      • Heh

    • Meitou

      muistaakseni 52 tai 52 sekkaa..

      • Meitou

        51 tai 52...


    • kirjoittajahansevain

      no nyt ku muutaman päivän takonu tuota pasianssia nii 57 sekuntia ja 12410 pojoa... kyllä se vielä menee alle 50 ku ei tuota seuraelämääkään liiaksi ole. mistä lie johtuu.. varmaan siitä ku hakkaan vaan tuota peliä...

    • VIRKaintoinen

      24 sekuntia on meitsin ennätys. pisteitä tuli 86. joku ihme juttu kun menee alle 30sekuntia niin pisteet menee vituiks

    • Vilhonteri
    • Nimetön

      hyvä ennätys on sekin, mutta juuri töisää pelasin kierroksen ja sain ajaksi 54 s ja pisteitä tuli 13375 Bonus: 12950

      että sellasta

    • GAL

      35s oo joskus saanu. Vähä tullu kai pelattuu :D

      • jujhhdf

        Nostatteko kolme korttia vai yhden kortin kerrallaan. Ainakin nuo ennätysvideot http://stb.st.funpic.de/solranking/ oli tehty nostamalla yhtä korttia. Oma ennätykseni kolmen nostolla on 63s/11768p.


    • sfas

      meni 49 sekuntia, 3 kortin nostolla, kuvaa en ottanu mut on se kova tulos.

    • ville Kinnunen

      Itsehän naputtelin tuossa just henk. koht. ennätykseni 39 sekunttia ja 18244 pojoa.. :) yhden kortin nostolla. näin työttömänä on aikaa naputella.. taitaa olla muija vähän aikaa hiljaa ku tulee töistä! xD

      • wehaveroplem

        olen texasista kotoisin joten kellotin ajan 331. pisteet 2308


    • aikaa

      Windowsin perus pasiannssilla 3 korttia paras tulos on 17 317, aikalailla järkytyin kun sain sen,
      harmittelin kesällä kun meni vanhan koneen mukana silloinen ennätys 14000 jotain

    • nörttenderus

      51sec kolmella kortilla! :) pisteet 14938.

    • poikkeus 2

      Yhden kortin nostolla 35 s, pist.20404.
      Kerran oli kupru pakassa, kaksi ristikutosta ja ruutuysi puuttui vallan (kuva siitä).

    • Anonyymi

      Itse pelasin 35 sekunttiin

    • Anonyymi

      Mun vaari on saanut 46 sekunttiin

    • Anonyymi

      6min aika pirullinen suoritus

    • Anonyymi

      Mun vaari sai 54 sekuntia classik pasianssissa

    • Anonyymi

      59 sekuntia😄

    • Anonyymi

      Kahden kortin pasianssin saa helposti läpi sekunnissa.

    • Anonyymi

      joo emäntä sai 46 sekunnis läpi pistäkää paremmaksi

    • Anonyymi

      Mä sain 46 sekuntiin läpi kun pelasin

    • Anonyymi
      UUSI

      45 sekuntia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3886
    2. 209
      3078
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe