En mä aio laittaa pikku tarinaani viieskymmenes pikku osasessa:)
Elkää peljätkö...
6
552
Vastaukset
- tum ti tum
No voisithan sä sitä jatkaa.Mun mielest tätä olis ihan kiva tulla lukeen tälläsis pienis eris....:) mut veikkaan, et siin menis enemmän ku viiskyt lukua!
- Hullu Hobitti
just nii, ja siit alkais aika monen hermot pettää...eiköhän se tarina kohta tuu ihan puhtaana kokonaisuudessaan:) Jos jaksat vielä pikkusen oottaa...
- jippii
Mones osa on jo menossa?
- Legolas
...ettei noita tarinan osia tule yhtään enempää. Sillä se tarina oli surkea.
- Hullu Hobitti
HAISTA SINÄ VAA KUULE...! SITÄPAITSI, EI SUN TARVI NIIT LUKEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Legolas
Hullu Hobitti kirjoitti:
HAISTA SINÄ VAA KUULE...! SITÄPAITSI, EI SUN TARVI NIIT LUKEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...ei kuulu pätkääkään sulle luenko tarinoitasi vai en. ite oot laittanut ne luettavaksi ja pyysit palautetta... laitoin sitä sulle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233061Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122149Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.692000Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001843Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761573Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401356Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111085
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151066