Ma oon kans aikonu hankkia enskesän pyöräksi GS 500. Nyt sattui kuitenkinniin että mulle tarjotaan GS 650:stä niin edullisesti että en tiijä voiko tai edes saako siitä kieltäytyä.
Haluaisin tietää jotain sen ketteryydestä, minusta se näyttää niin massiiviselta neljine sylintereineen jotka ulottuvat melkein, jollei aivan, tangon mittoihin :(
Onko asia niin että näen painajaisunia koko talven jos hommaan sen talliin seisomaan, vai onko se edes suurinpiirtein samanlainen ajettava kuin 500nen?
Huh huh, huomenna pitäis mennä koeajolle, saankohan ma ees ensyönä nukuttua :/
Nyt oon pulassa
5
1585
Vastaukset
- Puttepossu
se joka tuntuu itsellesi paremmalta! Se pienempikin riittää pitkään. Monilla nälkä kasvaa syödessä. Se 500.nen on halvempi huoltaa ja vakuuttaa, mutta 650 käynti on kieltämättä hieno. Mutta kumpikin on hyviä ja kestäviä pelejä!!
- kuusviiskymppinen
mutta älä ota huonokuntoista. Taitaa olla vieläpä kardaanivetoinen, aina plussaa. Ellet itse tunne tekniikkaa, yritä haalia sitä tunteva kaveriksi mukaan. Tarkista perusasiat tämän listan mukaisesti http://www.bajahill.net/mposto.html ja kun Suzuki on kyseessä, ota yleismittari mukaasi ja mittaa latausjännite. Näin osoitat myyjälle olevasi todellinen Suzuki-specialisti. Jännitteen pitää olla 14-15V valot päällä. Jos näyttää jotakin muuta, tinkaise heti hinnasta muutama satanen. Joko laturi, tasasuuntaaja tai molemmat on rikki. Korjaus maksaa tasurin osalta 150€ ja laturin osalta saman verran.
Ajoltaan GS650:n on raskaampi, mutta kun ensiharjoittelu tehdään maltilla, on se pidemmän päälle mukavampi kuin viisisatanen. - ihmeessä
osta 650:tä jos noin pelkäät. Jos ostat niin sulla jää alitajuntaan talven aikana sellaiset pelot että keväällä on varmat sliparit tiedossa ja pahimmassa tapauksessa henki veks. Mutta omapahan on asiasi, jokainenhan täällä vapaassa maassa tekee niin kuin tykkää.
Jos et vielä, niin osta iso vaan.
Itte ostin viime vuonna ekan oikean moponi, painaa 270 kg ja kevyt silläkin on ajella.
Huomasin, että sullahan on pakoputken käyrä punasena tossa profiilikuvassa.
Ota isommalla kuitenkin hiukan rauhallisemmin!Ettei se ole se pyörä, vaan se kuka pyörän päällä istuu ja kääntää sitä kaasu kahvaa.
Itse ajoin tässä ensimmäiset kokeiluni kuus satasella Honda cbr:llä. Sitten ostin omaksi seiskapuolikkaan Suzuki gsx-f:n. Eikä kumpikaan mielestäni ole sellainen tykki, että pää hartioilta lähtee.
Hondalla meinasin kyllä vetää mutkan pitkäksi. Se kun pyrki puskemaan suoraan. Suzuki taittuu mutkaan huomattavasti helpommin. Sitä että miksi se taittuu mutkaan helpommin, niin syytä siihen en tiedä? Ehkä erilainen rakenne, eihän ne autotkaan ole samanlaisia.
Joten jos se tuntui hyvältä ajaa, niin osta pois, vai liekkö jo ostanut, kun on tuosta aloituksesta jo muutama päivä kulunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151449- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41088Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171076Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61852- 32840
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45770