Ma oon kans aikonu hankkia enskesän pyöräksi GS 500. Nyt sattui kuitenkinniin että mulle tarjotaan GS 650:stä niin edullisesti että en tiijä voiko tai edes saako siitä kieltäytyä.
Haluaisin tietää jotain sen ketteryydestä, minusta se näyttää niin massiiviselta neljine sylintereineen jotka ulottuvat melkein, jollei aivan, tangon mittoihin :(
Onko asia niin että näen painajaisunia koko talven jos hommaan sen talliin seisomaan, vai onko se edes suurinpiirtein samanlainen ajettava kuin 500nen?
Huh huh, huomenna pitäis mennä koeajolle, saankohan ma ees ensyönä nukuttua :/
Nyt oon pulassa
5
1574
Vastaukset
- Puttepossu
se joka tuntuu itsellesi paremmalta! Se pienempikin riittää pitkään. Monilla nälkä kasvaa syödessä. Se 500.nen on halvempi huoltaa ja vakuuttaa, mutta 650 käynti on kieltämättä hieno. Mutta kumpikin on hyviä ja kestäviä pelejä!!
- kuusviiskymppinen
mutta älä ota huonokuntoista. Taitaa olla vieläpä kardaanivetoinen, aina plussaa. Ellet itse tunne tekniikkaa, yritä haalia sitä tunteva kaveriksi mukaan. Tarkista perusasiat tämän listan mukaisesti http://www.bajahill.net/mposto.html ja kun Suzuki on kyseessä, ota yleismittari mukaasi ja mittaa latausjännite. Näin osoitat myyjälle olevasi todellinen Suzuki-specialisti. Jännitteen pitää olla 14-15V valot päällä. Jos näyttää jotakin muuta, tinkaise heti hinnasta muutama satanen. Joko laturi, tasasuuntaaja tai molemmat on rikki. Korjaus maksaa tasurin osalta 150€ ja laturin osalta saman verran.
Ajoltaan GS650:n on raskaampi, mutta kun ensiharjoittelu tehdään maltilla, on se pidemmän päälle mukavampi kuin viisisatanen. - ihmeessä
osta 650:tä jos noin pelkäät. Jos ostat niin sulla jää alitajuntaan talven aikana sellaiset pelot että keväällä on varmat sliparit tiedossa ja pahimmassa tapauksessa henki veks. Mutta omapahan on asiasi, jokainenhan täällä vapaassa maassa tekee niin kuin tykkää.
Jos et vielä, niin osta iso vaan.
Itte ostin viime vuonna ekan oikean moponi, painaa 270 kg ja kevyt silläkin on ajella.
Huomasin, että sullahan on pakoputken käyrä punasena tossa profiilikuvassa.
Ota isommalla kuitenkin hiukan rauhallisemmin!Ettei se ole se pyörä, vaan se kuka pyörän päällä istuu ja kääntää sitä kaasu kahvaa.
Itse ajoin tässä ensimmäiset kokeiluni kuus satasella Honda cbr:llä. Sitten ostin omaksi seiskapuolikkaan Suzuki gsx-f:n. Eikä kumpikaan mielestäni ole sellainen tykki, että pää hartioilta lähtee.
Hondalla meinasin kyllä vetää mutkan pitkäksi. Se kun pyrki puskemaan suoraan. Suzuki taittuu mutkaan huomattavasti helpommin. Sitä että miksi se taittuu mutkaan helpommin, niin syytä siihen en tiedä? Ehkä erilainen rakenne, eihän ne autotkaan ole samanlaisia.
Joten jos se tuntui hyvältä ajaa, niin osta pois, vai liekkö jo ostanut, kun on tuosta aloituksesta jo muutama päivä kulunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913