Esittäisin Israelin ja erityisesti Eilatin ottoa takaisin suomalaismatkanjärjestäjien valikoimiin. Hintataso on mielestäni tullut alas viime vuosina mutta edelleenkin Eilat on kohtuulennon päässä olevista kohteista yksi aurinkovarmimpia rantakohteita ja historiaakin löytyy sitä haluaville. Lisäetuna rauhallisuus kun joku ei koko aikaa roiku paidanhelmassa kiinni piraattikasseja kauppaamassa.
Matkakohteeksi Israel
6
971
Vastaukset
- ehdottaa tuollaista
matkanjärjestäjille ja vielä lujempaa niiltä.
Politiikalla on harmittava vaikutus lomanviettoon jos konkretisoituu pommeina.
Luulisin että kuluu vuosi tai pari ennekuin voidaan puhua varsinaisesta turismista siihen suuntaan.- Juuso
Egyptissä paukkuu pommit harva se päivä mutta
sinne lennetään Suomesta ahkeraan.
Eilatissa on hyvin rauhallista. Siellä ei ole pommi-iskuja.
Ainoa accidentti oli se ohjus joka ammuttiin Aqabasta.
- minä vain
Ruotsistakin järjestetään jo valmismatkoja Eilatiin niin miksei Suomestakin, ehdottamasti Eilat takaisin.
- kyllä ehdottomasti..
eihän niitä pommi-iskuja oo telissä ja jerusalemisssaka mitenkä erityisesti nähty...voisin ite enemmän tel avivia suositella rantalomaks, se on mielestäni niin paljon parempi kun eilat :) bileiden ja rantojen ja shoppailun puolesta...
- tai Vietnam
tai jos köyhäks alkaa niin Bulkaria Romania akseli.
Israeli ja Yhdysvallat niitä viimeisiä. - syömään
israelissa tuoksuu liikaa nykypäivän natsismi... teurastus...
Kuinka jokun onneton voi edes ehdottaa moista???? Löytyyhän eilatin toiselta rannalta esim. Akaba, joka on mitä mainioin paikka kokemusteni mukaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204814
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861742Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881592Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351177Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi661058- 931054