Picooz RC helikopteri

Laba

55

45880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jormax

      Itse ostin Ebaystä.

      Aivan loistava kapistus.

      - Helppo lentää
      - Todella kestävä
      - 10min lentoaa melko lyhyellä latauksella

      Ei ole yhtään pahaa sanottavaa. Suosittelen ehdottomasti!!

      - J

      • kellikukkola

        itte ostin toys r usista 37 ja risat oli hintaa. mun heli ei kulje eteenpäin mutta kun laittaa neulan kopterin nokkaan törröttää ja sinitarrapallo neulan toiseen päähän nii sain varmaan 10 km/h xD


    • Sweber

      Mä ostin Thaimaasta omani, aivan huippuvehje!!
      Hinnaksi tuli tiukkoine tinkauksineen n. 17 €..

      • jeejee

        minun kopteri ei oikein tahdo lentää eteenpäin. matalalla pyörii, tarpeeksi ylhäällä pysyy paikallaann, ja kun kääntää kääntövipua, niin se kääntyminen on aika hallitsematonta. tätäkö pitäisi olla helppo hallita?

        miten akku- / ohjaimen paristokesto teillä?


      • rypsy
        jeejee kirjoitti:

        minun kopteri ei oikein tahdo lentää eteenpäin. matalalla pyörii, tarpeeksi ylhäällä pysyy paikallaann, ja kun kääntää kääntövipua, niin se kääntyminen on aika hallitsematonta. tätäkö pitäisi olla helppo hallita?

        miten akku- / ohjaimen paristokesto teillä?

        joo mulla on toi picooz. se lentää eteenpäin kun laitat vain teipillä kaksi klemmaria.


      • RC-devil
        rypsy kirjoitti:

        joo mulla on toi picooz. se lentää eteenpäin kun laitat vain teipillä kaksi klemmaria.

        Mä ostin vähänaikaa sitten picoonZ;in.se on äly halpa ja sillä on hauska lentää
        suosittelen kaikille RC-lennokkien ystäville


      • Pilotti xD
        RC-devil kirjoitti:

        Mä ostin vähänaikaa sitten picoonZ;in.se on äly halpa ja sillä on hauska lentää
        suosittelen kaikille RC-lennokkien ystäville

        Juu kyllä mäki oon ollu tosi tyytyväinen ostamaani picco Z -Mini helicopteriin, mutta haluaisin vaan kysyä että saako tähän mistään netistä käyttöohjeita SUOMEKSI?? Ku mukana tuli vaa englanniks ja ruotsiks ja joku muu.. nii saako?? Kiitos!


      • HeQ
        jeejee kirjoitti:

        minun kopteri ei oikein tahdo lentää eteenpäin. matalalla pyörii, tarpeeksi ylhäällä pysyy paikallaann, ja kun kääntää kääntövipua, niin se kääntyminen on aika hallitsematonta. tätäkö pitäisi olla helppo hallita?

        miten akku- / ohjaimen paristokesto teillä?

        Suosittelisin www.pulju.net ... Ajattelin itsekin tilata sieltä :)


      • t-kuula
        Pilotti xD kirjoitti:

        Juu kyllä mäki oon ollu tosi tyytyväinen ostamaani picco Z -Mini helicopteriin, mutta haluaisin vaan kysyä että saako tähän mistään netistä käyttöohjeita SUOMEKSI?? Ku mukana tuli vaa englanniks ja ruotsiks ja joku muu.. nii saako?? Kiitos!

        suomen lain mukaanhan kuluttaja on oikeutettu suomen- ja ruotsinkielisiin käyttöohjeisiin. ohjeen toimittamisen velvollisuus myyjällä, joten asiakasta ei voi käännyttää esim. maahantuojan puoleen. eli jos olet tuotteesi suomesta ostanut, niin ei muuta kuin myyjään yhteyttä.


      • sko69
        jeejee kirjoitti:

        minun kopteri ei oikein tahdo lentää eteenpäin. matalalla pyörii, tarpeeksi ylhäällä pysyy paikallaann, ja kun kääntää kääntövipua, niin se kääntyminen on aika hallitsematonta. tätäkö pitäisi olla helppo hallita?

        miten akku- / ohjaimen paristokesto teillä?

        laita koneen etupäähän nuppineula. (MUTTA ÄLÄ SYVÄLLE KOSKA AKKU ON SILLÄ TOSI EDESSÄ) niin se lentää eteenpäin ;) Ja säädä sitä peräsintä eli trimmeriä sen säätönappi on siinä ohjaimessa siinä lukee trimmer.


    • mievaan123

      Vaikeasti hallittava, lyhyt lentoaika, mutta halpa. Mun kopterini vaan hajosi melko lyhyen käytön jälkeen, joten en kestävyydestä rupeaisi puhumaan.

    • saa näitä
    • uusnatsi-The boss

      www.pulju.net

    • TaateliKarva

      Ostin omani eilen Toys R us ''lelukaupasta''.
      Hyvin lentää, tosi hyvä on ja kevyt, juu.

      • mad-----------max

        Hain tänään omani postista.. ja toisella latauksella rupesin vasta jotenkuten oppimaan hänen lennätystä.. No sit hajos se perä roottorin moottori ja nyt lennosta ei tule enää mitään... Siinä meni 40 euroo (postikuluineen) roskiin......


      • lentäjä999
        mad-----------max kirjoitti:

        Hain tänään omani postista.. ja toisella latauksella rupesin vasta jotenkuten oppimaan hänen lennätystä.. No sit hajos se perä roottorin moottori ja nyt lennosta ei tule enää mitään... Siinä meni 40 euroo (postikuluineen) roskiin......

        Siellä paketissa on vararoottori takapäähän, samoin kuin alumiinipainoja liimattavaksi koneeseen.


      • pertti pasanen
        lentäjä999 kirjoitti:

        Siellä paketissa on vararoottori takapäähän, samoin kuin alumiinipainoja liimattavaksi koneeseen.

        Sky challenger (2xpicooz laserit)
        Mulla Hajos Pää roottori 1.päivänä. Suomesta löyty varaosat.. Aika paska..


      • KochanyHartza
        pertti pasanen kirjoitti:

        Sky challenger (2xpicooz laserit)
        Mulla Hajos Pää roottori 1.päivänä. Suomesta löyty varaosat.. Aika paska..

        Oliko PicooZinne varmasti aitoja? Silverlitin sivuilla oli juttuja oikeuskäynneistä ja useita varoituksia että ostakaa aito ja tarkistakaa vielä. Kaikennäköst sellast et kopio on just heikompaa materiaalia eikä tasapainotettu ja ylikuumenee yms...
        Ite ostan omaani Clas Ohlsonista. Kun nyt ne sais jo sen uuden toimituksen ko oli loppunu, sit voin ottaa omaa kantaani... :)
        Silverlitistä vielä: Ite ostin keväällä (Clas Ohlsonista, tosi hyvä kauppa kun ottavat tollasia sinne mielijohteista) niitten X-twin koneen, jossa on propellit siipien takana. TO-DELLA vaikee lentää, mut parilla päivällä, muutamalla latauksella ja alle sadalla lentoyrityksellä (


      • -Koka Jambo -
        pertti pasanen kirjoitti:

        Sky challenger (2xpicooz laserit)
        Mulla Hajos Pää roottori 1.päivänä. Suomesta löyty varaosat.. Aika paska..

        Mistä mahdoit löytää tuohon uuden pääroottorin?


      • joku
        KochanyHartza kirjoitti:

        Oliko PicooZinne varmasti aitoja? Silverlitin sivuilla oli juttuja oikeuskäynneistä ja useita varoituksia että ostakaa aito ja tarkistakaa vielä. Kaikennäköst sellast et kopio on just heikompaa materiaalia eikä tasapainotettu ja ylikuumenee yms...
        Ite ostan omaani Clas Ohlsonista. Kun nyt ne sais jo sen uuden toimituksen ko oli loppunu, sit voin ottaa omaa kantaani... :)
        Silverlitistä vielä: Ite ostin keväällä (Clas Ohlsonista, tosi hyvä kauppa kun ottavat tollasia sinne mielijohteista) niitten X-twin koneen, jossa on propellit siipien takana. TO-DELLA vaikee lentää, mut parilla päivällä, muutamalla latauksella ja alle sadalla lentoyrityksellä (

        onko se lidlin picooz aito? kun itse ostin semmoisen
        ja jäi vähän mietittytämään että onko se aito.


      • sko69

        Leluja on lapsille ja leluja on miehille, tässä on kuitenkin lelu joka sopii varmasti molemmille.

        Tarkoitamme tällä PicooZ-helikopteria. Se on tällä hetkellä maailman pienin (17cm) ja kevein (10g) sarjavalmisteinen lennettävä helikopteri.

        Miten tämä on sitten mahdollista. Ensinnäkin kopterin koneisto on ”valettu” EPP-muovin (solupolypropeeni )sisään, muovi muistuttaa hiukan styroksia, mutta on paljon kestävämpää ja taipuisampaa, esimerkiksi helikopteriin tulevat painaumat palautuvat itsestään. Ainoita varsinaisia kovamuoviosia on helikopterin perä ja propellit.

        Testasimme kopterin kestävyyttä lentelemällä sillä tahallaan seiniin, kattoon, kukkiin, huonekaluihin ja ihmisiin ja vaikka kone koki vähintään 100-200 pakkolaskua, säilyi se siitä huolimatta täysin ehjänä. Tämä juuri tuon EPP-vaahdon ansiosta.

        Sitten hieman lento-ominaisuuksista.
        Monet meillä testissä olevista sisällä lennettävistä koptereista ovat olleet suuria pettymyksiä juuri lento-ominaisuuksien takia, mutta siinäkin PicooZ tekee poikkeuksen.

        Yleensä ongelma on eteenpäin lentäminen, mutta PicooZ selviytyy siitäkin kunnialla. Lento-ominaisuuksia voi vielä hiukan parannella mukana tulevilla alumiinitarroilla, joiden tarkoitus on lisätä painoa helikopterin keulassa. Myös perää taivuttamalla 30 astetta vasemmalle, kopteri kulkee nopeammin eteenpäin. Tämä kaikki on kyllä kerrottu mukana tulevassa ohjekirjassa.

        Ohjaimesta löytyy myös trimmeri jolla säädetään kopteria, mikäli se alkaa pyöriä akselinsa ympäri tai leijuessaan alkaa kääntymään oikealle tai vasemmalle, ilman että kosket namikoihin.

        Gyroskooppi pitää kopterin automaattisesti suorassa ja kopterin lataus suoritetaan suoraan kaukosäätimestä, johon asennetaan 6XAA paristot. Latausaika on n.20min, jolla saadaan n.10 minuuttia tehokasta lentämistä kopterilla.

        Ohjaaminen vaatii herkkiä sormia ja hieman harjoittelua, mutta jo muutaman lentokerran jälkeen pystyimme laskeutumaan A4-arkin kokoiselle alueelle. Suosittelemme kuitenkin lennättämiseen vähintään 3 metriä vapaata tilaa ympärille, joten siivouskomerossa lennättämisen voit unohtaa, ellei sinulla sitten ole pirun isoa komeroa.


    • RC copteri

      verkkokauppa.com saa 10€ ihan btw. :D

    • lennättäjä!

      joo sitä saa helsingistä ja toimipisteen voit katsoa:
      www.mulletoi.com ja sieltä radio-ohjattavat

    • kopteriherne

      Mun picoo-z toimi kuin unelma, mut sit yhtäkkiä siihen tuli joku vika, et ku sitä yrittää saada ilmaan ni se roottori pyörii vaan pari sekuntia ja sammuu itestään... oisko tapahtunut joku ylikuumeninen tai jtk? Voiko korjata vai pitääkö laittaa uus tilaukseen.. ?

      • aplaja

      • Jonez1
        aplaja kirjoitti:

        Onkohan se Miniature copter jonka voi ostaa http://www.mulletoi.com/PublishedService?theme=2 tai verkkokauppa.com:ista samanlainen kun picco Z??

        Siis kerrataanpas nyt vielä...
        Jos tuote-esittelyssä ei lue --> PICOOZ


      • aplaja

    • mester5930+

      jr-hobbista saa.

      • aplaja

        Tilasin pulju.net PicooZ helikopterin! Latasin akut ja aloin lennättää mutta kun laittaa vähän kaasua niin alkaa tekeen rrrrrrrrrr... ääntä muttakun laittaa lisää kaasua niin alkaa kuuluun oikea ääni!


    • makeliu

      mene puljuun ja eti sieltä sieltä saa myös sotahelikopteri versiona omani tuli tänää postii meen kohta hakemaan

      • APACHE112233

        TOISIN SANOEN APACHE!


    • jedi7799
    • jortikka69

      tietääkö kukaan mikä on vikana kun picoozini alkaa kulkemaan takaperin kun lähtee ? se meneee silleen hallitsemattomasti

      • baskeeetballll

        Ostin eilen oman sinisen "normi" PicooZin BR-leluista.Muuten PicooZ on hyvä kopteri mutta pyörii holtittomasti.Arvosana 9½!


      • nipakuusnepa
        baskeeetballll kirjoitti:

        Ostin eilen oman sinisen "normi" PicooZin BR-leluista.Muuten PicooZ on hyvä kopteri mutta pyörii holtittomasti.Arvosana 9½!

        Siinä on pieni kytkin oikealle ja vasemmalle, siitä kun säädät niin pitäisi toimia.
        Tai sitten voit vaihtaa uudet roottorit tilalle. Löysin huuto.netistä tällaisen:

        http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=82758978


      • -jamojamo
        nipakuusnepa kirjoitti:

        Siinä on pieni kytkin oikealle ja vasemmalle, siitä kun säädät niin pitäisi toimia.
        Tai sitten voit vaihtaa uudet roottorit tilalle. Löysin huuto.netistä tällaisen:

        http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=82758978

        kävin hakeen tommosen Picooz Insectan eilen Tekniikka Makasiinilta columbuksesta. On kyl siisti veheje! ja heleppo lentää!


    • aplaja

      Eli, picooZ on maailman kevein mini helikopteri.

      St.trim nappulasta säädetään kopterin pyörivyyttä.
      Kyseisen koneen löytää puljusta ja monesta muusta liikkeestä. Koneen nopeutta (huom. eteenpäin) voi säätää vaikka sinitarralla joka laitetaan keulaan teipillä kiinni. Kopteri ei lennä ulkona hyvin koska siellä tuulee (yleensä).

      Lisätkää jos jotakin jäi mainitsematta...

    • oqqu

      katso sivulta mulletoi.com tai pulju.net

      • nestori99

        mulla meni perä roottori koiran vesi kupin yllä kuppi täynnä vettä ja tein pakkolaskun vesikuppiin ja aattelin et nyt se meni rikki mut toimii viel ku unelma tosi hyvo kone


    • one 96

      Hei vain. On kokemuksia picooz helikopterista, mutta vain huonoja. Niitä saa vähintään kärkkäiseltä, mutta älä osta. ne menevät hyvin hyvin helposti rikki!

      • Teuvo

        Eri mieltä. Mulla on ollu picooz kopteri pari vuotta, tommonen maastokuvioitu "apache" ja pulju.netistä tilattu. Vehje vaikuttaa takaroottoreita lukuunottamatta tuhoutumattomalta mutta varmasti se väkivalloin hajoaa.


      • minä itse
        Teuvo kirjoitti:

        Eri mieltä. Mulla on ollu picooz kopteri pari vuotta, tommonen maastokuvioitu "apache" ja pulju.netistä tilattu. Vehje vaikuttaa takaroottoreita lukuunottamatta tuhoutumattomalta mutta varmasti se väkivalloin hajoaa.

        onko siinä minkään laista takuuta?


      • ekko123

        Mulla on toi picooz ja taka propelli ei pyöri mitä pitää tehdä tietääköö kukaan


    • pörriäinen

      jouluna tommonen hommattiin, lennon opettelu vaati vain päivän. Sain sen lentämmään eteenpäin laittamalla nokkaan sinitarraa, en viitsinyt laittaa neuloja, huippu kone, olen koukussa!

    • Lapa

      Juu, en suosittele kauheesti.Taka moottorista alkaa vähitellen hiipuun teho ja kopteri alkaa vaa pyörii maassa.6 Akullista lensin ja sitten oli aivan entinen koko kopeteri.Muuten aivan sika hyvä ja kestävä.

      • markustaja

        miten tää aihe liittyy pienoismalleihin?
        tuossa vieressä ois toi R/C osasto ihan näitä leluja varten...


      • picooooz

        takaroottorin akseli tukkeutuu helposti pölystä ja karvoista, mitä on lattialla.

        näin kävi itsellenekin kunnes älysin irrottaa takaropelin ja poistaa nöyhdän akselista.

        ja lento jatkui entistä hienommin .


    • Nerrrrrd

      Itselläni on Yuneec Procopter joka toimii radio-ohjauksella toisin kui tuo pico-z, ei ota häiriötä. On paljon parempikin lentää kuin pico-z. Onhan se hieman tyyriimpi mutta sen saa kyllä lento-ominaisuuksissa takaisin.
      Niitä saa esimerkiksi tuolta:

      www.rcjkl.fi

      • käytössä

      • hessuli123
        käytössä kirjoitti:

        Tässä kunnollinen, ja varaosiakin löytyy:
        E-Sky Lama V3 R/C Helicopter $97.52
        http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1166~r.34774240

        3-Channel RF R/C Apache Helicopter Price: $38.00
        http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14123~r.34774240

        Oisikohan tällainen osoite luotettava www.hobbyfly.de, kun olisi nimittäin saksasta tilaamisesta kyse?
        Katso osoite ja jos tiedät asiasta niin...


    • Paprikaaa...........

      Mulla on picooZ:an semmonen kärpäseltä näyttävä sininen malli. Helkkarin hyvin se lensi mutta nyt sieltä on irronnut yks johto juotoksesta. Eikä siinä mitään mutta kun se sama samperin johto syöttää virtaa moottoriin. Ärsyttävää! Oon yrittäny ratkasta pulmaa tavalla jos toisella mutta mikään ei tunnu toimivan.

    • Micro Mosquito
    • lentelijä20

      muistakaa että helikopterin "heijauksiin" ja muihin epämääräisiin vaikuttatavat todella paljon pienetkin ilma virtaukset kun on kyse tämänkokoisesta kopterista ,, mutta osaisikohan joku sanoa miksi koptrerini pyörii laajassa kaaressa ympyrää ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe