Helvetti teidän kanssanne!

perkele!

Kotihommiin ei osallistuta, syy kuulemma laiskuus.
RUokaa ei voida tehdä, syy:ruoka haisee pahalta sitä laitettaessa.

Kukkia ei tuoda, syy: unohdus

Kihloihin ei voida mennä: muija liian lihava eikä seksikään toimi

Isompaa kämppään ei voida muttaa: muijalla liian paljon huonoja päiviä

Kun käskee häipyä: kysytään minne minä menisin...

Mikä vittu teitä miehiä oikeen riivaa? Ei viitsitä rikkaa ristiin laittaa parisuhteen eteen.

18

1523

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daniloff

katoppa peiliin

• rupeli

Jos ei kiinnosta, niin syitä löytyy puolenkymmentä ilman isompia miettimisiä.

Jos ei osaa, niin sama juttu, ikäväkyllä.

Vähän jotain normaalista arjesta poikkeavaa ohjelmistoon, niin alkaa elämä maistua elämältä. Vie ukkos vaikka johonkin American CarShow:hun, tai autoliikkeeseen kuolaamaan ja koeajelemaan autoja, jos ei muuta keksi. Tai jotain muuta vastaavaa mikä kiinnostaa. Ikkunaostoksetkin on kiva tapa saada aikaan pientä nälkää ja tavoitetta elämiseen. Ja pohtimista siihen miten yhdessä sen voisi saada hommattua.

Miehet on miehiä. Ja ei kai aina tarvitse olla niin innoissaan siivoamisestakaan tai ruoanlaittamisesta? Jos osaaminen on se ongelma, niin tehkää yhdessä? Jos ei miehen tekemiset kelpaa, niin sitten pitää päättää tekeekö itse vai alkaako miehen tekeminenkin kelpaamaan. Ehkä pientä neuvontaa, niin alkaa jälkeäkin syntymään.

• perkele!

Ukko ei pidä autoista.

Olisipa joskus edes kiinnostunut auttamaan kotihommissa niin olisin tyytyväinen. Hänellä ei ole mitään muuta työnjälkeen kuin vapaa-aikaa. Mulla taas pyykit, ruuat, siivoukset...ei reilua!

Jos ehdotan jotain vkloppua jossain kylpylässä tai mökillä, vastaus on ,että ehdottaja sitten maksaa. Mulla ei ole varaa oikeen ehdottaa mitään sillä tienaan puolet vähemmän kuin hän.

• rupeli
        perkele! kirjoitti:

Ukko ei pidä autoista.

Olisipa joskus edes kiinnostunut auttamaan kotihommissa niin olisin tyytyväinen. Hänellä ei ole mitään muuta työnjälkeen kuin vapaa-aikaa. Mulla taas pyykit, ruuat, siivoukset...ei reilua!

Jos ehdotan jotain vkloppua jossain kylpylässä tai mökillä, vastaus on ,että ehdottaja sitten maksaa. Mulla ei ole varaa oikeen ehdottaa mitään sillä tienaan puolet vähemmän kuin hän.

No onpas hapanta.

Entäs jos lähtisit sitten ihan vaan naisporukalla sanotaan jonnekin etelään viikoksi? Tai sama minne, kunhan kukkaro kestää repeilemättä. Olkoon ukko kotona, kun niin siellä viihtyy.

Ei sinun tarvitse rajoittaa elämääsi sen takia, että toinen aluaa rajoitaa omaansa.

Rankka työ, rankat huvit.

• Edes aloit seurustella miehesi kanssa. Ei kaikkialla käy aivan samoin. Useimmiten metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.

Teidän molempien ois vissiin syytä vähän kasvaa, ennen ku alotatte minkää sortin parisuhdetta.

• perkele!

lupasi asuntooni muuttaessa autaa kotihommissa, vitun valehtelija oli!

Yhdessä ollaan oltu jo 5v ja ikää meillä on yli 30.

Pyydänkö oikeasti liikaa? Miksi minun pitäsi hoitaa kaikki? Onko laisuus oikea syy?

• jätkä pellolle...
        perkele! kirjoitti:

Pyydänkö oikeasti liikaa? Miksi minun pitäsi hoitaa kaikki? Onko laisuus oikea syy?

Onko toi nyt jotenkin vaikea asia?

Oikea syy on se että tyhmää on helppo hyväksi käyttää. Arvaappa kuka on tarinan tyhmä?

• perkele! kirjoitti:

Koetappas puhua sille kuin lapselle... "Käytkös kultaseni kaupassa niin minä sillä aikaa teen sitä ja sitä. "

Kylläpä oli hienosti hoidettu tuo (juttu) oli se sitten mien pieni tahansa. Kehuja ei koskaan saa liikaa ja ne lämmittää aina mieltä.

• oli paras

"RUokaa ei voida tehdä, syy:ruoka haisee pahalta sitä laitettaessa."

Tee sinä se ruoka ja kun ukkos sitä on kerjäämässä, niin sanot vaan, että ei sitä sinulle voi antaa kun se haisee niin pahalle ja syöt vaan omiin suihisi.

• mitä ...

tilaa ...

• H T

Kirjoitit hienosti !

Mutta oletko ihan itse vallinnut miehesi noiden ominaisuuksien perusteella... mutta tuo kyllä vaikuttaa hieman extreemiltä valinnalta...

• perkele!

näiden perusteella vaan tällaisen sain.
        "Moni kakku päältä kaunis" tarkoitan sitä,että lupauksia sateli, mutta käytäntö oli valitetavasti aivan eri!

• kurko

Tyydy osaasi nainen!

• viihdytään

paremmin --se on helpompaa

• peiliin

Katso peiliin. Itsehän olet miehen valinnut. Omasta mokastasi on turha tuomita kaikkia miehiä, kysy mieluummin miksi te vitun naiset valitsette aina niitä renttuja??

• Tänään on matot puisteltu, imuroitu ja mopattu. Tiskitkin on tiskattu. Vielä pitäis tänään haravoida lehdet etupihalta ja käydä ruokakaupassa.

Mitä olet mieltä, pitäisikö vielä käydä hakemassa kukkia ennen kuin vaimo ja lapset tulee kotiin?

Sitten voisikin aloittaa viikonlopun viettämisen ja pistää saunaan tulet.

• Hossi37

No näin?

Kotihommat luonnistuu ihan vallan loistavasti!

Ruuan laitto on kivaa puuhaa!

Kukkia tulee silloin tällöin kotia ostettua!

Kihloihin vois mennä jos se yksin onnistuis!

Tää boksi on meikäläiselle ihan riittävän kokoinen!

Käskee häipyä, täytyykin vilaasta peiliin!

Ei mua riivaa yhtikäs mikään?

• juups.

No tommosia ne DUUNARImiehet tuppaa olemaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6381
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      69
      5787
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      134
      5025
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4025
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3885
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      37
      3304
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      71
      3093
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      64