Sinkkutaloudet lisääntyvät kokoajan.Miksi?
Miksi asut yksin?
19
1631
Vastaukset
- adrianleewerkuhn
Kumpaakaan kysymykseen en osaa vastata, koska en asu yksin.
Vastasinkin lähinnä sen vuoksi, että aloitus oli mielestäni sopivan mittainen. Juuri sellainen, jonka jaksaa (pari)vuoteesta käsin ja hikisten lakanoiden keskeltä ja petipolkan (hetkeksi) tauottua lukaista. - miksi ...
ei pitäisi asua yksin?
- kukaan..
pyytänyt kanssaan asumaan, että olisi voinut asiaa edes harkita!
nainen on ihan kiva harrastus mut on niin äärettömän kallis harrastus että ei vaan ole varaa parisuhteeseen.
Richartti kirjoitti:
...pitää puoliasi :)
Hän halusi tasapuolisen parisuhteen. En mie tiennykkä että se tarkoitti sitä kaikki rahat menee hänen miellyttämiseen.
Mie vaan toivon että tää on pitkäntähtäimen investoinnit. Riski tosin on iso joten kai ne voitotki on sitten mittavat.- meppuFIU
tuntuu mies jopa treffailu mielessä olevan kukkaron päälle käyvää. Taitaa kaikki olla sitä köyhällistöö että jopa sen yhen ruusun osto vie talouden sekasin. Mä en kyllä ymmärrä tätä että nainen on valtava infestointi..koska naisethan käyvät nykyään töissä ja pienemmillä palkoilla hoitavat erosta jäänneet lapsukaiset eli siksi kai noit sinkkuja on koska suhteetkin taitavat nykyään olla "pätkäsuhteita" niin kun työ elämässäkin nykyään harrastettetaan. No yksin asumisessa on hyvät ja huonot puolet..ei kai se nyt jokaisella ole tarkotuksellinen valinta vaan elämä heittelehtii ja mitä ikäkkäämmäksi tulee niin sitä järkevämmäksi ja se tuottaa näit "sinkkuja" ! ;-))
meppuFIU kirjoitti:
tuntuu mies jopa treffailu mielessä olevan kukkaron päälle käyvää. Taitaa kaikki olla sitä köyhällistöö että jopa sen yhen ruusun osto vie talouden sekasin. Mä en kyllä ymmärrä tätä että nainen on valtava infestointi..koska naisethan käyvät nykyään töissä ja pienemmillä palkoilla hoitavat erosta jäänneet lapsukaiset eli siksi kai noit sinkkuja on koska suhteetkin taitavat nykyään olla "pätkäsuhteita" niin kun työ elämässäkin nykyään harrastettetaan. No yksin asumisessa on hyvät ja huonot puolet..ei kai se nyt jokaisella ole tarkotuksellinen valinta vaan elämä heittelehtii ja mitä ikäkkäämmäksi tulee niin sitä järkevämmäksi ja se tuottaa näit "sinkkuja" ! ;-))
mut kun ei lentoliput ranskaan joita ei käytetäkään vaan halutaan espanjaan. Luottokortin nollaus reissua varten jne.
Ei siinä yksi ruusu enää treffeillä paina, sehän n parisuhdetta. Mut jos sen laskee investoinniksi tulevaisuuteen niin... no jaa kallis kokeilu siltikin
- parisuhde
enää riitä. Sinkkuna elävällä voi olla useampia parisuhteita.
Kun minä asuin yksin, johtui se siitä, ettei sopivaa yhdessäasujaa ollut vielä löytynyt. Parempi yksin kuin sopimattoman kanssa, mutta eihän hyvää parisuhdetta mikään voita.
- america
No tietenkin siksi, että haluan säilyttää vapauden solmia parisuhteita joustavasti tarpeen mukaan. Vain idiootti sitoutuu yhteen ja samaa suhteeseen. Aina pitää säilyttää oma asunto, vaikka kävisikin asumassa esim. fuckbuddyn luona jonkin aikaa. Lue esim. haluttomuus-, avioero- tai perheväkivalta-palstaa..
- IngallsinLaura
Kokeilin nuoruudessa kimppa-asumista ja se ei ollut minun juttuni.
- tulla ...
käpälöimään mun tavaroita
- koskaan asunut
miehen kanssa, enkä tiedä osaisinkokaan. Voisi ainakin aluksi tulla hirvittävä tarve saada omaa tilaa, kun on tottunut yksineloon ja viihtyy oikein hyvin näin.
Oikeastaan voisikin kysyä, että miten mies ja nainen kestävät asua saman katon alla? Onko se oikeasti nautittavaa?????
Ihmisillä on kaikenlaisia epämiellyttäviä tapoja, joita pitäisi sitten raakata itsestään pois tai ainakin jalostaa, ettei toinen saisi paskahalvausta. Tällä tavalla luonnontilassa on paljon miellyttävämpää elellä, ettei tarvitse ruveta toisen takia olemaan hienompi kuin onkaan. Ah tätä vapautta olla juuri sellainen kuin on!- koskaan asunut
... naisen kanssa. Silti en oikein ymmärrä ajatustasi. Yksinelo on hyvä vaihtoehto, jos siitä pitää. Eläisin mieluummin sopivan kumppanin kanssa, jos sellainen vain osuisi kohdalle.
Mulla ei myöskään ole pakonomaista tarvetta "oman tilan saamiseksi", koska kyllä sitä tilaa saa parisuhteessa, vaikka esimerkiksi harrastusten kautta. - että asuisit
koskaan asunut kirjoitti:
... naisen kanssa. Silti en oikein ymmärrä ajatustasi. Yksinelo on hyvä vaihtoehto, jos siitä pitää. Eläisin mieluummin sopivan kumppanin kanssa, jos sellainen vain osuisi kohdalle.
Mulla ei myöskään ole pakonomaista tarvetta "oman tilan saamiseksi", koska kyllä sitä tilaa saa parisuhteessa, vaikka esimerkiksi harrastusten kautta.mieluummin sopivan kumppanin kanssa? Ethän ole kokenut koskaan yhteiseloa naisen kanssa.
Tottakai minäkin eläisin mielelläni SOPIVAN kumppanin kanssa, mutta liekö sellaista olemassakaan?
- asun
koska en onneksi ehtinyt muuttaa yhteen edellisessä suhteessani. Ja pelottavan hyvin tämä sinkkuna olokin on onnistunut parin vuoden ajan. Pahalta näyttää. Yksin on mukava asua. Yksin on mukava olla, mutta ei liian paljon. Saa nähdä onko tämä sitten lopullista.
Kyllähän se johtuu siitä, että moderni ihminen on itsekkäämpi ja haluaa pitää oman tilansa ja elää enemän omilla ehdoillaan.- se loppu
koska en halua että minua uhkaillaan omassa kodissani.
- tunnustetaan ...
en halua riesaksi mitään ylimääräistä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666391
- 715818
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1345045- 624035
- 143895
- 383309
- 713093
- 642957
- 792725
- 492027