Kateellinen PIKKUsiskolle

moi.

Monet on varmaan kateellisia isoille siskoille, jos heillä on kavereita, poikaystäviä, bileitä yms vaikka muille jakaa. Minulla on aika outo tilanne, sillä kadehdin pikkusiskoni elämää aivan valtavasti. Meitä on yhteensä 4 lasta: minä, 16, pikkuveljet, 6 ja 9 ja pikkusiskoni joka on 13-vuotias. Olen aina ollut todella yksinäinen, ei kavereita, poikaystävistä puhumattakaan. Nyhjötän kaiket päivät ja illat kotona sisällä ja olen siihen tosi vittuuntunut. Pikkusiskoni taas, joka on seiskalla, on jatkuvasti kavereittensa kanssa. Illalla hän tulee kotiin vasta aikasintaan yhdeksän maissa, viikonloppuisin on ties miten myöhään. En ole ikinä edes ollut pyörimässä kylillä. Lisäksi tiedän että hänellä on ollut ainakin jo 3 poikaystävä, joiden kanssa hän nuoleskelee julkisesti. Tunnen itseni niiiiin säälittäväksi että itken koko ajan. En enään kestä tätä tilannetta.

6

2511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • likka vaaan.

      Sun siskos on teini pissis.Ole onnellinen et sä olet se joka on normaalimpi ettet nuoleskele jotain lapsellisia teinipoikia joissa ei ole yhtään miestä.Sä oot paljon parempi kun se kakara.

      • llkölölk

        Asiaa puhut.


      • fgfggf4

        "ettet nuoleskele jotain lapsellisia teinipoikia joissa ei ole yhtään miestä."


        Jos tuo kyseinen tyttö on itsekin teini, niin ketä sen pitäisi nuoleskella(jos nyt pitää yleensä ketään nuoleskella) jotain huomattavasti vanhempia miehiäkö?? Se vasta olisi pissismäistä, vitun idiootti.


    • vanhapoika85

      En ehkä ole hyvä kommentoimaan tätä, kun itselläni ei ole kuin isoveli ja -sisko ja veljeni on vähintäänkin yhtä säälittävä kuin minä.

      Liekkö ihan tervettä, että jo 13 vuotias nuoleskelee julkisesti?

      Pikkusiskosi kaltaisista ihmisistä tulee valitettavan usein juuri näitä eronneita yksinhuoltaja äitejä.
      Älä pidä kiirettä. Panostat ihmisuhteissasi laatuun etkä määrään.
      Olen sitä mieltä, että kaltaisesi tytöt ovat paljon halutumpia, kuin pikkusiskosi kaltaiset.

    • .....sellaista....

      Mikset nyt jo hanki ystäviä?? Mikset ala hillua kylillä yötä myöten?? Ryhdistäydy hyvä lapsi, äläkä murjota kotona!!!! Nyt toimintaa. Poikiakin riittää..!!!

      • mmaasad

        pikkusiskos kyllä vaikuttaa aika säälittävältä tapaukselta!! :D pitäs pitää parempaa huolta siitä raukasta ;(


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe