Kateellinen PIKKUsiskolle

moi.

Monet on varmaan kateellisia isoille siskoille, jos heillä on kavereita, poikaystäviä, bileitä yms vaikka muille jakaa. Minulla on aika outo tilanne, sillä kadehdin pikkusiskoni elämää aivan valtavasti. Meitä on yhteensä 4 lasta: minä, 16, pikkuveljet, 6 ja 9 ja pikkusiskoni joka on 13-vuotias. Olen aina ollut todella yksinäinen, ei kavereita, poikaystävistä puhumattakaan. Nyhjötän kaiket päivät ja illat kotona sisällä ja olen siihen tosi vittuuntunut. Pikkusiskoni taas, joka on seiskalla, on jatkuvasti kavereittensa kanssa. Illalla hän tulee kotiin vasta aikasintaan yhdeksän maissa, viikonloppuisin on ties miten myöhään. En ole ikinä edes ollut pyörimässä kylillä. Lisäksi tiedän että hänellä on ollut ainakin jo 3 poikaystävä, joiden kanssa hän nuoleskelee julkisesti. Tunnen itseni niiiiin säälittäväksi että itken koko ajan. En enään kestä tätä tilannetta.

6

2538

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • likka vaaan.

Sun siskos on teini pissis.Ole onnellinen et sä olet se joka on normaalimpi ettet nuoleskele jotain lapsellisia teinipoikia joissa ei ole yhtään miestä.Sä oot paljon parempi kun se kakara.

• llkölölk

Asiaa puhut.

• fgfggf4

"ettet nuoleskele jotain lapsellisia teinipoikia joissa ei ole yhtään miestä."

Jos tuo kyseinen tyttö on itsekin teini, niin ketä sen pitäisi nuoleskella(jos nyt pitää yleensä ketään nuoleskella) jotain huomattavasti vanhempia miehiäkö?? Se vasta olisi pissismäistä, vitun idiootti.

• vanhapoika85

En ehkä ole hyvä kommentoimaan tätä, kun itselläni ei ole kuin isoveli ja -sisko ja veljeni on vähintäänkin yhtä säälittävä kuin minä.

Liekkö ihan tervettä, että jo 13 vuotias nuoleskelee julkisesti?

Pikkusiskosi kaltaisista ihmisistä tulee valitettavan usein juuri näitä eronneita yksinhuoltaja äitejä.
      Älä pidä kiirettä. Panostat ihmisuhteissasi laatuun etkä määrään.
      Olen sitä mieltä, että kaltaisesi tytöt ovat paljon halutumpia, kuin pikkusiskosi kaltaiset.

• .....sellaista....

Mikset nyt jo hanki ystäviä?? Mikset ala hillua kylillä yötä myöten?? Ryhdistäydy hyvä lapsi, äläkä murjota kotona!!!! Nyt toimintaa. Poikiakin riittää..!!!

• mmaasad

pikkusiskos kyllä vaikuttaa aika säälittävältä tapaukselta!! :D pitäs pitää parempaa huolta siitä raukasta ;(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe