Olen tottunut Sinuun
ja sinä minuun
me emme tarvitse
jatkuvasti sanoja.
Voimme istua hiljaa,
olla lähekkäin,
mutta molemmilla
on omat ajatukset.
Ajatuksemme yhtyvät
huokauksella tai
pienellä silmien
räpäytyksellä.
Kemiat kohtaavat
sydän värähtää,
katseet kertovat
rakastan Sinua.
Rakastan Sinua
8
497
Vastaukset 8
Joskus pelkkä rakastava katse
riittää kertomaan..
Pidin runostasi.- se...
Sano se kuitenkin hänelle.
- anskuliini
Siis sun tekstisi on niin hyvää tai parasta. Olen sen myötä löytänyt rakkauden omaan mieheeni takaisin. Olet rakas ystävä, jota en ikävä kyllä tunne kuin runon kautta. Terv. Ansku
Kiitos palautteestasi, mutta onkohan se nyt liioiteltua? Olet varmaan ihan muutenkin löytänyt miehesi uudelleen tai rakkauden häneen. On kiva olla ystävä joillekin joita ei tunne, ihan runojeni kautta. Ollaan siis runoystäviä. Ystävyys on aina upea asia! Olen muuten ihan tavallinen hoitoalalla työskentelevä positiivinen nainen.
Katse.
Ryppyinen,uurteinen poski.
Pieni kuihtunut käsi.
Mutta silmissä kuitenkin tuike.
Tuntemisen, läheisyyden tuike.
Puristus, hellä hipaisu.
Tunne.
Olen sittenkin tärkeä.
Joku aina rakastaa jotakin.
Elämää.- *MURUKULTA*
Rakkauden maksimointia! :)
Ja täysin mahdollista!
Hieno runo!
Kiitos ja kivaa iltaa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013678Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721143- 501142
- 77967
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95886Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi51737Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k34727- 53718
- 94717
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121696