Olen tottunut Sinuun
ja sinä minuun
me emme tarvitse
jatkuvasti sanoja.
Voimme istua hiljaa,
olla lähekkäin,
mutta molemmilla
on omat ajatukset.
Ajatuksemme yhtyvät
huokauksella tai
pienellä silmien
räpäytyksellä.
Kemiat kohtaavat
sydän värähtää,
katseet kertovat
rakastan Sinua.
Rakastan Sinua
8
486
Vastaukset
Joskus pelkkä rakastava katse
riittää kertomaan..
Pidin runostasi.- se...
Sano se kuitenkin hänelle.
- anskuliini
Siis sun tekstisi on niin hyvää tai parasta. Olen sen myötä löytänyt rakkauden omaan mieheeni takaisin. Olet rakas ystävä, jota en ikävä kyllä tunne kuin runon kautta. Terv. Ansku
Kiitos palautteestasi, mutta onkohan se nyt liioiteltua? Olet varmaan ihan muutenkin löytänyt miehesi uudelleen tai rakkauden häneen. On kiva olla ystävä joillekin joita ei tunne, ihan runojeni kautta. Ollaan siis runoystäviä. Ystävyys on aina upea asia! Olen muuten ihan tavallinen hoitoalalla työskentelevä positiivinen nainen.
Katse.
Ryppyinen,uurteinen poski.
Pieni kuihtunut käsi.
Mutta silmissä kuitenkin tuike.
Tuntemisen, läheisyyden tuike.
Puristus, hellä hipaisu.
Tunne.
Olen sittenkin tärkeä.
Joku aina rakastaa jotakin.
Elämää.- *MURUKULTA*
Rakkauden maksimointia! :)
Ja täysin mahdollista!
Hieno runo!
Kiitos ja kivaa iltaa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1158217Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4157438Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite804704Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294469Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-74019Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2032829- 1182694
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os332625Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps232264Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m22127