Sain juuri levy-yhtiöltä varmennuksen, että 5.12 ilmestyy eminemiltä uutta materiaalia maailmalla ja myös suomessa. Levyn nimi on The Re-Up. Siinä on myös muiden rappareiden biisejä, eli levy ei siis kokonaan ole eminemin, mutta vannoutuneiden fanien kuten minun mielestä tämäkin on varmasti loistavaa.
5.12 se tapahtuu
10
1444
Vastaukset
- skäribo
Klo 5.12 on jo runsaan kahdentoista tunnin päästä. Vai tarkoititko kenties 5.12.?
- joku vaan
skäribo, älä jaksa... Yks piste puuttuu, mitä välii? Pääasia et se levy ilmestyy, ja jo niin pian! :)
- on suuri
Mä jo ajattelin, et joku käy ampumassa sen. No, toivossa on hyvä elää, sanoi lapamatokin!
Jees, alunperin mixtapena lähtenyt homma liikkeelle.
http://detnews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060920/ENT04/609200398/1036dirtyCUTfreak kirjoitti:
Jees, alunperin mixtapena lähtenyt homma liikkeelle.
http://detnews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060920/ENT04/609200398/1036Vastasin sitten väärään viestiin.
Kyynel.
- jaaaaa'''
Mun syntymä päivänä...
- sho_lace
hienoa. o sitä odotettukki, ja hyvältä kuulosti kipalekki äsken
- hiphopgirl
Tänää jo soi MTVlläki Smack that...Se levy sais kyl ilmestyy jo!!!
- eminemfani7654672547
jeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oon sitä odottanukki jo aivan hirveesti!!!oon nähnyt tosi monina öinä unen että eminemin uus levy tulee kauppoihin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542248
- 622152
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131661- 621482
- 511443
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41875Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit90767Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118747Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33718- 40683